Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Je to tak, Varta prý už není, co bývala (nevím, sám mám zkušenosti jen dobré, ale s jejími výrobky z doby před téměř deseti lety), v současnosti se doporučuje Exide či Yuassa, popř. Bosch.
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Chtěl jsem BOSCH, ale ta nebyla skladem a čekání cca 2 - 3 dny, tak to v ném případě nejde. Auto je denné v provozu a tak uvidíme.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak nová autobaterie na svém místě . Astra J ke svému srdci (motoru) dostala nový el. strojek (autobaterii) a vše plně ševeli, jak má. Při tom motorový prostor prošel očistou . Teď jen najít aspoň jeden den času na každoroční očistu laku a ručního voskování na ošetření před zimou a hotovo.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Podle fotografie před očistou mi přijde, že z nějakého důvodu se na motor (do motorového prostoru) dost práší...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No ono máš pravdu, ono by to chtělo mezi presni kapotu a nárazník, vlepit např. těsnění na okna, je tam dost velká mezera. Na Astra J foru se to kdysy řešilo, ale já se taky musím přiznat, dlouho jsme na to nešáhl, vždy to načančám z venku a k motoru až tak často to nědělám
Ono celkově v Ostravě se hodně práší .
Ono celkově v Ostravě se hodně práší .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Bosch S5 61Ah som mal od leta 2019, umrela skoro presne po styroch rokoch vecer pred STK. Kupil som co som najblizsie nasiel v noci na pumpe - Varta Black C14 56Ah.
Zafira B (2013) A16XER
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak a po 109 000km umřela jedna zadní brzdová deska originál od výroby a tak výměna komplet kotouče + desky TEXTAR, tak snad bude klid. Na předních TEXTARECH najeto 30 000km a spokojenost, Syn na Astře G najeto asi 15 000km a otec na Astře G najeto na TEXTARECH cca 40 000km. Tak snad to bude OK. Píši to zde, protože vím o lidech to TEXTAR nemají rádi .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak a je zde nové info o naší Astře J. Po 9 letech začla téct vodní pumpa z výroby po najetí 116 000 km. Pak se přišlo po důkladné kontrole, že prosaguje těsnění na guferu klikovéhřídele a i vrchní testění vačkových hřídelí. Vše nakoupeno a při tom, tak to bylo vše dole, tak jsem tal i nový klinový řemen, ten co tam byl měl přes 35 000 km najeto a tím, ýe tam je potřeba výdy sundat držák motoru, tak vyměna, ať je klid.
Hold ta guma už není co bývalo a tvrdne to rychleji. Jinak vodní pumpa nová je značky INA.
Hold ta guma už není co bývalo a tvrdne to rychleji. Jinak vodní pumpa nová je značky INA.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Dobre to dokumentujes, ja stale dumam, co bych si koupil, kdyby mi kdyby Hacko odeslo do vecnych lovist a J je jedna varianta (pak teda Tesla no)
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No dokumentuji vše, je to třeba . Na mém webu najdeš i roční výroční zprávy v sekci Astra J (tetošní 9 zpráva je pěkně dlouhá), jde je vždy soupis za celý rok co nejvíce zlobilo, co se muselo uvělat a zda se podařilo vyřešit.
Přesto se rozhoduji o nástupci a protože syn by rád přešel na Insignii v BiTurbu případně BMW 330D v 6 válci, tak Astra J půjde asi do světa, jen se musíme rozhodnou, protože v letošním roce jsou i jiné plány které budou finančně náročnější. Tak nevím zda na Astru L, případně Grandlanda se najdou finance. Pokud ne, tak Astra J zůstane ješte asi pár let, pod našimi křídly .
Na Astře J první rok velkých investic - 20 000Kč.
Přesto se rozhoduji o nástupci a protože syn by rád přešel na Insignii v BiTurbu případně BMW 330D v 6 válci, tak Astra J půjde asi do světa, jen se musíme rozhodnou, protože v letošním roce jsou i jiné plány které budou finančně náročnější. Tak nevím zda na Astru L, případně Grandlanda se najdou finance. Pokud ne, tak Astra J zůstane ješte asi pár let, pod našimi křídly .
Na Astře J první rok velkých investic - 20 000Kč.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.