Miloshuf automaticky caravan II. verze Opelforum (R.I.P.)
Moderátor: Moderátoři
Miloshuf automaticky caravan II. verze Opelforum (R.I.P.)
Veškeré info zde https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... f=41&t=979
- Reklama
Re: Miloshuf automaticky caravan II. verze Opelforum
Astru budu mít za pár dní 12 let, celkem od roku výroby 16 stáří. Dnes po STK opět bez chyby a ještě jsem byl technikem pochválen za to v jakém je stavu. Tak spolu ještě asi chvíli vydržíme
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Skvělé, no máš super, že auto můžeš mít v garaži, ale pokud se člověk o auto stará a věnujemiú velkou péči, tak vydrží dlouho. Tak ať dělá Astra samou radost.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Utekly 2 roky, uz mam 250t - najeto minuly tyden a dnes na stk opet bez zavad, takze u me dobry, asi dobrej kus Astry.
Tak to gratuluji. Já ji mám 3 roky a blížím ke 200 a stále chytám mouchy co se objevují.
Astra H Caravan 1.6 16v 2006
Re: Miloshuf automatický caravan II. verze Opelforum
Tak nějaká aktualita, asi umřel automat, čekám na diagnostiku a pak se uvidí, co dál. Pokud se to neopraví za rozumný peníz, což nepředpokládám, tak bude auto na prodej, vše jak nový, jen ta převodovka nefunguje, ale to je detail
Asi bude čas na automatický caravan III
A jen takový poznatek, havarijní pojištění se fakt vyplatí, když se stane něco podobného 80km od domova
Asi bude čas na automatický caravan III
A jen takový poznatek, havarijní pojištění se fakt vyplatí, když se stane něco podobného 80km od domova
Re: Miloshuf automaticky caravan II. verze Opelforum - asi jsem dojezdil :(