Mám problém Ecn 023456 tj. problém tlaku v sání. Vyměnil jsem turbo a jeho regulační elektro-ventil a závada se tím neodstranila. Vypadá to na nějakou netěsnot v sacím potrubí, ale zatím nevím. Chtěl bych poprosit jestli by mě někdo neposlal (přes úschovnu apod.) uložená LiveData z OpCom se záznamem hodnot ze všech čidel tlaků z auta s CDTi motorem, který běžel bez závad, abych je mohl porovnat a zjistit, kde by mohl být problém. Mám Zafiru B 2008 1.9CDTi 110kW. Zkusím uložit data při plné akceleraci na dálnici, kdy motor přejde do nouzového režimu. Zatím mám jen data při akceleraci na 60km/h bez nouz. režimu - max. točivý moment jen 170Nm, to je opravdu málo. Předem děkuji za ochotu pomoci.
https://ibb.co/WDRycjX
Op-Com Live data
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Op-Com Live data
Bohužel, nikdo mi zaznamenaná data z běhu motoru CDTi (1.9) asi neposkytne, tak zkusím požádat, jestli by se nějaký odborník podíval na moje data a poradil mi na základě uvedených hodnot, co by mohlo být příčinou malého (ani ne polovičního) výkonu motoru, nejde do otáček a hlásí chybu Ecn023456 tj.
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation
(5B) - Not present
Data mohu poslat kompletní.
Děkuji za jakoukoli pomoc.
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation
(5B) - Not present
Data mohu poslat kompletní.
Děkuji za jakoukoli pomoc.
Re: Op-Com Live data
Auto opraveno.
1. vyčištění DPF (to asi nebylo moc třeba, ale mít kvalitně regenerovaný DPF ve 170000km se určitě neztratí)
2. výměna senzoru diferenčního tlaku DPF - hlavní příčina závady
Podle naměřených dat jsem to, jako amatér nepoznal. Ale naštěstí jsem dal auto do těch správných rukou a hlav zkušených profesionálů v Praze v Hostivaři u Průmyslové za servisem Tukas v Sodomkově ulici. Jsou to skutečně velcí odborníci na turbodmychadla a DPF s dlouholetými zkušenostmi. Hodnotím to, že jsem měl velké štěstí je najít a auto tam nechat.
Pokud budete mít problémy okolo sání a turba a špatného tahu motoru ve vyšších otáčkách, jako já, určitě takový problém vyřeší přímou diagnostikou pravé příčiny. V běžném servisu, kde nejsou takoví odborníci se často stává, že mění spoustu věcí a závada se neodstraní, ale tihle machři umí nalézt a opravit skutečnou primární příčinu. Opravdu smekám před takovými skutečnými odborníky.
1. vyčištění DPF (to asi nebylo moc třeba, ale mít kvalitně regenerovaný DPF ve 170000km se určitě neztratí)
2. výměna senzoru diferenčního tlaku DPF - hlavní příčina závady
Podle naměřených dat jsem to, jako amatér nepoznal. Ale naštěstí jsem dal auto do těch správných rukou a hlav zkušených profesionálů v Praze v Hostivaři u Průmyslové za servisem Tukas v Sodomkově ulici. Jsou to skutečně velcí odborníci na turbodmychadla a DPF s dlouholetými zkušenostmi. Hodnotím to, že jsem měl velké štěstí je najít a auto tam nechat.
Pokud budete mít problémy okolo sání a turba a špatného tahu motoru ve vyšších otáčkách, jako já, určitě takový problém vyřeší přímou diagnostikou pravé příčiny. V běžném servisu, kde nejsou takoví odborníci se často stává, že mění spoustu věcí a závada se neodstraní, ale tihle machři umí nalézt a opravit skutečnou primární příčinu. Opravdu smekám před takovými skutečnými odborníky.