Op-Com Live data

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
TomasRa
Příspěvky: 11
Registrován: 05 lis 2024, 22:22

Op-Com Live data

Příspěvek od TomasRa »

Mám problém Ecn 023456 tj. problém tlaku v sání. Vyměnil jsem turbo a jeho regulační elektro-ventil a závada se tím neodstranila. Vypadá to na nějakou netěsnot v sacím potrubí, ale zatím nevím. Chtěl bych poprosit jestli by mě někdo neposlal (přes úschovnu apod.) uložená LiveData z OpCom se záznamem hodnot ze všech čidel tlaků z auta s CDTi motorem, který běžel bez závad, abych je mohl porovnat a zjistit, kde by mohl být problém. Mám Zafiru B 2008 1.9CDTi 110kW. Zkusím uložit data při plné akceleraci na dálnici, kdy motor přejde do nouzového režimu. Zatím mám jen data při akceleraci na 60km/h bez nouz. režimu - max. točivý moment jen 170Nm, to je opravdu málo. Předem děkuji za ochotu pomoci.
Obrázek
https://ibb.co/WDRycjX
Reklama
 

TomasRa
Příspěvky: 11
Registrován: 05 lis 2024, 22:22

Re: Op-Com Live data

Příspěvek od TomasRa »

Bohužel, nikdo mi zaznamenaná data z běhu motoru CDTi (1.9) asi neposkytne, tak zkusím požádat, jestli by se nějaký odborník podíval na moje data a poradil mi na základě uvedených hodnot, co by mohlo být příčinou malého (ani ne polovičního) výkonu motoru, nejde do otáček a hlásí chybu Ecn023456 tj.
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation
(5B) - Not present
Data mohu poslat kompletní.
Děkuji za jakoukoli pomoc.
Graf jizdnich hodnot.png
TomasRa
Příspěvky: 11
Registrován: 05 lis 2024, 22:22

Re: Op-Com Live data

Příspěvek od TomasRa »

Auto opraveno.

1. vyčištění DPF (to asi nebylo moc třeba, ale mít kvalitně regenerovaný DPF ve 170000km se určitě neztratí)
2. výměna senzoru diferenčního tlaku DPF - hlavní příčina závady

Podle naměřených dat jsem to, jako amatér nepoznal. Ale naštěstí jsem dal auto do těch správných rukou a hlav zkušených profesionálů v Praze v Hostivaři u Průmyslové za servisem Tukas v Sodomkově ulici. Jsou to skutečně velcí odborníci na turbodmychadla a DPF s dlouholetými zkušenostmi. Hodnotím to, že jsem měl velké štěstí je najít a auto tam nechat.
Pokud budete mít problémy okolo sání a turba a špatného tahu motoru ve vyšších otáčkách, jako já, určitě takový problém vyřeší přímou diagnostikou pravé příčiny. V běžném servisu, kde nejsou takoví odborníci se často stává, že mění spoustu věcí a závada se neodstraní, ale tihle machři umí nalézt a opravit skutečnou primární příčinu. Opravdu smekám před takovými skutečnými odborníky.
Odpovědět

Zpět na „Zafira B“