Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Moderátor: Moderátoři
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Tak mám s Insignií najeto 5 000 km, tak je na čase trochu shrnout zkušenosti:
1) Spotřeba cca 7l/100 km, tankuju Vervu 100.
2) Trochu mně štve interiér, s klesající teplotou se začaly ozvývat různá vrzání
3) Přijde mně, že auto málo topí, resp. přidává málo teplého vzduchu do ventilace, když je menší rozdíl mezi vnitřní a vnější teplotou cca do 10°C
4) Co se mně opravdu nelíbí je škubání motoru, jednak při akceleraci z nízkých otáček mezi 2000 - 2500 ot/m a pak menší cukání motoru při vyšším výkonu a jízdě do kopce, typicky zrychlování do kopce na čtyřku nebo pětku
1) Spotřeba cca 7l/100 km, tankuju Vervu 100.
2) Trochu mně štve interiér, s klesající teplotou se začaly ozvývat různá vrzání
3) Přijde mně, že auto málo topí, resp. přidává málo teplého vzduchu do ventilace, když je menší rozdíl mezi vnitřní a vnější teplotou cca do 10°C
4) Co se mně opravdu nelíbí je škubání motoru, jednak při akceleraci z nízkých otáček mezi 2000 - 2500 ot/m a pak menší cukání motoru při vyšším výkonu a jízdě do kopce, typicky zrychlování do kopce na čtyřku nebo pětku
- Reklama
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
no poteš panbuh s trhanim.
to je manual alebo automat?
to je manual alebo automat?
Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Aj plasty, zasa?!.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Mám manuál. Uvidím, co na to řeknou v servisu. Musím najít místo, kde jim to ukážu. Otázka je, jestli to není jen postupný náastup turba, ale kolega, co se mnou jel, cukání při zrychlování do kopce zaznamenal taky.
Neřekl bych plasty, ale spíš tapecírunk nad hlavou řidiče, trochu jsem ho včera pomačkal a zatím se zdá, že vrzání aspoň částečně ustalo.
Neřekl bych plasty, ale spíš tapecírunk nad hlavou řidiče, trochu jsem ho včera pomačkal a zatím se zdá, že vrzání aspoň částečně ustalo.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
I u turba musi byt zatah naprosto plynuly, tam nema co cukat. Mam najeto 300tkm na turbobenzinech.xmasin píše:Mám manuál. Uvidím, co na to řeknou v servisu. Musím najít místo, kde jim to ukážu. Otázka je, jestli to není jen postupný náastup turba, ale kolega, co se mnou jel, cukání při zrychlování do kopce zaznamenal taky.
Neřekl bych plasty, ale spíš tapecírunk nad hlavou řidiče, trochu jsem ho včera pomačkal a zatím se zdá, že vrzání aspoň částečně ustalo.
Jediny cas, kdy mi to cukalo, byl tyden, kdy jsem nechal auto nachipovat a prave z duvodu cukani jsem si nechal nahrat seriovou verzi zpatky.
Nejednalo se o Opel.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Nemá už někdo Insignii s tímto motorem, aby ověřil mnou popisovaný problém s trhnutím při akceleraci z nižších otáček?
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Neví někdo, jak se u Insignie 1.5T sundá platvoý kryt motoru, abych se dostal ke svíčkám? Chci se podívat jestli nejsou opálené od LSPI.
Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Malo by to byt len na/zacvaknute ako na každom inom ...
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Tak jsem po po cca 2 měsících od první prohlídky dostal odpověď na cukání motoru. Je to dle všeho LSPI a mám dát auto na den do servisu, kde provedou diagnostiku a dají do nádrže aditivum na dekarbonizaci motoru. Při servisní prohlídce jsem nechal vyměnit svíčky a na jedné je vidět, že jeden válec výrazně hůře "pálí". Svíčka je o dost více zakarbonovaná. Tak jsem zvědavý, co s tím udělají. Pokud nebudou mít nový SW pro řídící jednotku, tak nechám vymazat naučené hodnoty a zkusím auto trochu prohánět, aby si zvyklo na lepší benzín (tankuju Vervu100). Fotku dobré a špatné svíčky přikládám.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Po 2mes. odpoved ktoru poznaju uz minimalne rok?