Vyčištění EGR ventilu - diesel
Moderátor: Moderátoři
Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
Zdar borci, chci se s vámi podělit o mojí zkušenost s EGR na mojí Astře H 1.3 CDTI, najeto 133 500 km.Nejprve proč jsem se do toho pustil.Auto mám 4 roky a kromě provozních věcí nebylo potřeba cokoli měnit.Nic méně cca před 2 měsíci začalo auto po studeném startu docela slušně kouřit jak TDI od škodovky upozorňuji, že auto má funkční filtr částic .I když auto nic nehlásilo rozhodl jsem se pro sadu žhavících svíček, vyměnil, ale žádná změna.Když jsem to konzultoval v Opelu, kde auto léta servisuji, bylo mi řečeno ,že je zřejmě přidřený vstřik ať to neřeším .Tak jsem to neřešil až to jednoho dne tak nějak přestalo.Říkám si super problém vyřešen.Takhle jezdím cca měsíc, když v tom motor celkem citelně ztrácí výkon až jsem jednou málem nedojel domů(bydlím na kopci a Astra v kopci na 1 jela sotva 10 km/h).Nějak se dokodrcal a vymýšlel co s tím - teď bych rád poděkoval všem co přispívají do fóra, moc mi to pomohlo.Takže jsem se vrhnul na kompletní rozborku sání a dal se do čištění foto snad mluví za vše.Rozhodl jsem se, že zkusím EGR kompletně zaslepit.A světe div se auto nic nepozná a jede to jak píchlá svině .Ještě se chystám na chemické čištění přípravkem BG care, mělo by to odstranit nánosy na ventilem a vyčistit vstřiky, tak se budu těšit.Každopádně auto nádhlerně akceleruje a jde i rychle vytáčet.Rozhodně doporučuji.
- Reklama
Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
Můžu se zeptat k tý jednatrojce CDTI, kde a čím jsi zaslepil ten EGR ventil? Rád bych to provedl také. Mám Corsu 1.3 CDTI, stejný motor jen 55 kw.....
Corsa D 1,3 CDTI, rok 2007 model 2008, 55 kW chipem přidáno 20% výkonu navíc
Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
Taky jsem i víkendu čistil EGR a zdá se že to hodně pomohlo. Bylo v tom sajrajtu jak na*ráno, ale Mafra v neředěné formě společně se zubním kartáčkem si s tím poradili. Motor se chová lípe, jde rychleji za plynem, a dost mě udivila spotřeba - klesla o skoro 2 litry a to jsem se cestou zpět nestyděl,jel jsem na spotřebu, ale zase jsem asi 3x předjížděl takže napohodu.
- Přílohy
Opel Vectra C 2008 1,9 CDTi 110Kw Automat - MKJ, MVK, Rspb B, 2x CCD, GPS locator, Navi, Parkpilot, 3Mpix CCD reverse cam atd... OP Com fukční i REC :) Kdo by měl zájem tak SZ :)
Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
Ahoj,
chystám se taky vyčistit EGR a vířivý klapky ale potřebuji pár rad.
Proto aby se člověk dostal k vířivým klapkám je potřeba odpojit podtlakové hadičky od čerpadla a jak je pak při montování zpět ovzdušním? Zapojit k čerpadlu a u vstřiků nechat povolený a startovat nebo nafta spadne až do nádrže a je potřeba ji natáhnout až z nádrže zpět do čerpadla? Tím pádem žádný stratování jelikož by mohlo dojít k zničení čerpadla?
Pod vířivýma klapkama je taky bordel ale jak to kdo z vás čistil aby saze nenapadaly do motoru? Starej vysavač či jak? Je to již blok motoru, kterej nejde sundat tak nevím jak to správně provést. Teda takhle sundat jde všechno ale asi to nikdo nedělá kvůli vyčištění sazí, který se dostali do sání z EGRu.
chystám se taky vyčistit EGR a vířivý klapky ale potřebuji pár rad.
Proto aby se člověk dostal k vířivým klapkám je potřeba odpojit podtlakové hadičky od čerpadla a jak je pak při montování zpět ovzdušním? Zapojit k čerpadlu a u vstřiků nechat povolený a startovat nebo nafta spadne až do nádrže a je potřeba ji natáhnout až z nádrže zpět do čerpadla? Tím pádem žádný stratování jelikož by mohlo dojít k zničení čerpadla?
Pod vířivýma klapkama je taky bordel ale jak to kdo z vás čistil aby saze nenapadaly do motoru? Starej vysavač či jak? Je to již blok motoru, kterej nejde sundat tak nevím jak to správně provést. Teda takhle sundat jde všechno ale asi to nikdo nedělá kvůli vyčištění sazí, který se dostali do sání z EGRu.