Poznat se to dá.Při jízdě ukazuje palubní počítač o hodně vyšší momentální spotřebu,jinak to poznat neni.Když zastavíš a motor běží na volnoběh,poznáš to docela dobře.Palubní PC ukazuje momentální spotřebu něco kolem 4l/hod,motor má takovej neklidnej běh,někdy i mírný kolísání otáček,bejvá cítit specifickej smrad.vkesyl píše:Zdarec, lze nějak poznat regeneraci filtru bez připojení na PC? Laďa
DPF FILTR - totálně ucpaný
Moderátor: Moderátoři
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
- Reklama
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Tak 4l/hod mi to ještě nikdy neukázalo. Max mi to vyjelo na 1l/hod. Prosím Tě viděl jsem v Tvém profilu, že sis měnil olej sám. Doposud jsem to na všech autech dělal také sám, ale u Vectry C 1.9 CDTi (110Kw) si fakt nevím rady. A je to kvůli olejovému filtru (vložky), kterou nemohu nikda najít. Můžeš mě nějak nasměrovat a jaké jsou tam klíče, jak na vaně tak na filtru? Díky. Laďa
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
tak je to mimo temu ale.....olejovy filter najdes v takom plastovom obale je treba na to 32mm kluc je asi v strede motora zo zadu...da sa to vymenit aj z vrchu ja som menil tak alebo zo spodu...das dolu kryt motora a tam ho urcite uvidis.....
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Ahoj, mam otazku : Jak poznate, ze auto zacalo s regeneraci DPF filtru? Pisete tu ,,dnes se mi spustila 2x regenerace ... " Jak to poznate? Ja jen ze mi auto taky kouri jako blazen a obcas skoci do nouzoveho rezimu. Diky
- novotnypepa
- Příspěvky: 84
- Registrován: 31 led 2010, 10:55
- Bydliště: PARDUBICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
lubaan to tady popisoval, ale s nouzovým režimem to asi nemá nic společného, chtělo by to napojit na diag. aby jsi zjistil příčinu
VECTRA C CARAVAN r.v. 2005, Z19DTH 110kw, CD70navi
- novotnypepa
- Příspěvky: 84
- Registrován: 31 led 2010, 10:55
- Bydliště: PARDUBICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Ahoj, rád bych přidal pár poznatků okolo DPF. Opět jsem se dostal k problému zacpaného filtru (asi 20 000 km po prvním vypálení). OP com ukazoval chybu na vstupním čidle do DPF, následně nouzový režim. Vyrobil jsem trubku stejně dlouhou jako DPF i s přírubou, navařil trubičky na snímače tlaku a šlo to do auta. Pomocí OP com jsem dal funkci replace DPF a vyrazil na zkušební jízdu. Výkon nic moc ale spotřeba na 2.třídě silnic 5.1l po 150km. OP com ukázal chybu výstupního čidla, ale do nouzového režimu to nespadlo. Odpojil jsem výstupní hadičku a dal znovu replace DPF. Po dalších 350km žádná chyba. Na místo zkušební trubky plánuju upravený středový tlumič z vece bez DPF. Zapomněl jsem dodat, teplotní čidlo musí být zapojeno a zkušebně je připevněné na výfuku u turbíny.
ps.: Tak jsem měl chybné info čidlo v DPF není teplotní ale nejspíš lambda sonda. Přední část filtru je prý katalyzátor.
ps.: Tak jsem měl chybné info čidlo v DPF není teplotní ale nejspíš lambda sonda. Přední část filtru je prý katalyzátor.
VECTRA C CARAVAN r.v. 2005, Z19DTH 110kw, CD70navi
- novotnypepa
- Příspěvky: 84
- Registrován: 31 led 2010, 10:55
- Bydliště: PARDUBICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Dnes jsem se pokoušel o opětovné vypálení DPF bohužel neúspěšně. Použil jsem trochu hrubé síly. Dlouhý sekáč, dlouhý vrták a příklep. Podívejte co z toho zbylo.
VECTRA C CARAVAN r.v. 2005, Z19DTH 110kw, CD70navi
- Mike.S
- Příspěvky: 249
- Registrován: 01 lis 2008, 22:47
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
no tak to je hnus velebnosti, ani se nedivím, že se ti ta regenerace nespustila
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Dnes jsem zkusil spustit regeneraci přes OP-Com,než se spustila ukazovalo to saturaci 47% poté co úspěšně proběhla (trvalo to cca 5 minut a hulilo to jak svině) to ale ukazovalo saturaci 70% ale OP-Com psal že byla úspěšně dokončena takže jsem dal v programování replace dpf a tím pádem tam byla nula % saturace,pak jsem to jel projet asi 30 km a ukazovalo to saturaci 2% a tlak 0 až -1 při volnoběhu a ujetá vzdálenost od poslední regenerace 31km,zajímá mě jestli je to všechno ok,konkrétně to replace saturace jestli jsem něco nepos*al
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Pokud se provede statický vypalování přes diagnostiku,tak se automaticky nastaví hodnota saturace na 70%.Je to z toho důvodu,že statická regenerace neni tak účinná jako dynamická za jízdy a aby regenerace proběhla dřív než při obvyklým intervalu.Pokud jsi to vynuloval,tak bych pro jistotu radši ještě jednou spustil statickou regeneraci,aby tam znovu naskočilo těch 70% a nechat to tak.Ten tlak je v pořádku.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986