DPF FILTR - totálně ucpaný

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od 3tp2 »

Aha,díky :shock:
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od Fritol »

no ono si to tam ty procenta po staticky regeneraci piše jaky chce ja dělal jednou regeneraci kde mělo auto napsano 112% a po staticke regeneraci tam psalo 214% :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od 3tp2 »

Ok a nebude to ted nějak haprovat když tam mám 70 % ale malej tlak? Jinak v kolika procentech se spouští regenerace když jsou splněný všechny ostatní podmínky?
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Uživatelský avatar
megabeda
Příspěvky: 269
Registrován: 28 kvě 2009, 09:58

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od megabeda »

Kdy přesně se regenerace spouští záleží na verzi sofrware řídící jednotky motoru. Já mám vysledovaný že se mi regenerace bezpečně spustí když je filtr zanešen cca nad 90%

Jinak už se to tu někde psalo:
Aby regenerace mohla začít, musí být splněny následující podmínky.

a) Motor běží od nastartování > 2 minuty.
b) Vypočítaná saturace > 80 %.
c) Teplota chladicí kapaliny > 70°C nejméně 2 minuty.
d) V systému neuloženy žádné chyby související s DPF.
e) Definovaná prahová hodnota rychlosti vozidla musí být v některých
případech překročena (např. pro 80%-100% zatížení jednou
100 km/h), při zatížení nad 100 % na rychlosti nezáleží.



"Po servisní regeneraci zobrazí seznam dat TECH2 současný
stav zatížení ve výši 70 % nebo 78 %. Proč?"

Regenerační intenzita statické regenerace není tak účinná
jako dynamická regenerace. Hodnota je tudíž nastavena na 70% - 78%
zatížení, aby řídicí jednotka motoru spustila dynamickou
regeneraci, jakmile budou splněny požadované podmínky.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
knovak631
Příspěvky: 5
Registrován: 04 dub 2013, 14:22

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od knovak631 »

Ahoj, já osobně se přikláním k tomu si nechat DPF odborně zrenovovat a zároveň jsem odpůrcem úplného odstranění, nehledě na to, že úplné odstranění DPF bude nezákonné a na STK poznají do 3 min, že auto filtr nemá a to se nezmiňuji o tučný pokutě. Zrenovování DPF oproti koupi nového není až takový zásah do peněženky. Zdar chlapi!
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 87
Registrován: 29 říj 2008, 20:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od RomanK »

Filtr nezpůsobuje problémy. Ve skutečnosti je to jen sítko. Pokud se rychle nebo nadměrně zanáší, je problém jinde, než v samotném filtru. Většinou něco na motoru funguje špatně a následkem je ucpaný filtr. Může to být vstřik, čidlo, EGR... Ti co mají filtr, přijdou na problém s řízením motoru daleko dřív, než ti, co filtr namají. Navíc díky jednotce MKJ ještě dřív, než by problém mohl vzniknout. MKJ neustále monitoruje stav filtru a pokud by vyskytlo nestandartní chování ŘJ při vypalování filtru, tak to uživatel na datech uvidí.
http://www.opeldilybrno.cz info@opeldilybrno.cz
diagnostika TECH 2, prodej použitých i nových dílů Astra G,H Zafira A,B Vectra C Signum
tel: 777620300 nebo 777620301
fenca007
Příspěvky: 156
Registrován: 05 kvě 2011, 20:29

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od fenca007 »

Stalo se mi to taky.klasika auto s kličem a nouzák.Dělalo to dlouho asi 14 dnů,ale potom se zničeho nic stalo,že se nastortovala regenerace auto zmizelo a protože jsem byl na dálnici,tak to projet a vypálit.400km klid a potom to samé,auto s kličem zase nouzak.divné bylo že po nastartování se to neoběvovalo,ale všímal jsem si že i přesto,že nesvítí kontrolka tak aoto jede výrazněji pomalu a nemá takové zrychlení.Po návštěvě kolegy napíchnuto na diagnostiku a hlásilo špatný tlak,čidlo částeček.Říkám co to máš za kraviny on na to no píše to toto.Bylo to grátis ale zajel jsem do opla na tech 2.No a tam mi technik řekl,mám pro vás špatnou zprávu.Máte vysoký diferenční tlak ve výfukovém potrubí.Při vysokých otáčkách 22kpas,normálně jsou 2kpas.A i když saturace dosahovala 72%,tak je hodně přicpaný filtr.Filtr vypadá že zachrání,budou to máčet v nějaké kyselině či co :D S tou saturácí jsem říkal,že nerozumím,že se přece vypaluje když je kolem 90%,říkal že je normální když se hodně zvýší tlak s důvodu přicpání,tak tlakové čidla co jsou v DPF přestanou vnímat stupeň zanesení a nezapisují do řídící jednotky správnou hodnotu.Na vině špatný AGR ventil.Paradox je ten,že je 13 měsíců starý,kupovaný v autokelly zn Pienburg.Uvidím jak se budou chovat při reklamaci.Takže shrnutí,dneska v Opel servisu,předběžná cena do 10 tis a bez auta.
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Uživatelský avatar
milhauzz
Příspěvky: 303
Registrován: 04 kvě 2011, 13:17
Bydliště: Šumava

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od milhauzz »

Ty kokso,to je nepříjemný.
Insignia 118 kW ST, automat
fenca007
Příspěvky: 156
Registrován: 05 kvě 2011, 20:29

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od fenca007 »

fenca007 píše:Stalo se mi to taky.klasika auto s kličem a nouzák.Dělalo to dlouho asi 14 dnů,ale potom se zničeho nic stalo,že se nastortovala regenerace auto zmizelo a protože jsem byl na dálnici,tak to projet a vypálit.400km klid a potom to samé,auto s kličem zase nouzak.divné bylo že po nastartování se to neoběvovalo,ale všímal jsem si že i přesto,že nesvítí kontrolka tak aoto jede výrazněji pomalu a nemá takové zrychlení.Po návštěvě kolegy napíchnuto na diagnostiku a hlásilo špatný tlak,čidlo částeček.Říkám co to máš za kraviny on na to no píše to toto.Bylo to grátis ale zajel jsem do opla na tech 2.No a tam mi technik řekl,mám pro vás špatnou zprávu.Máte vysoký diferenční tlak ve výfukovém potrubí.Při vysokých otáčkách 22kpas,normálně jsou 2kpas.A i když saturace dosahovala 72%,tak je hodně přicpaný filtr.Filtr vypadá že zachrání,budou to máčet v nějaké kyselině či co :D S tou saturácí jsem říkal,že nerozumím,že se přece vypaluje když je kolem 90%,říkal že je normální když se hodně zvýší tlak s důvodu přicpání,tak tlakové čidla co jsou v DPF přestanou vnímat stupeň zanesení a nezapisují do řídící jednotky správnou hodnotu.Na vině špatný AGR ventil.Paradox je ten,že je 13 měsíců starý,kupovaný v autokelly zn Pienburg.Uvidím jak se budou chovat při reklamaci.Takže shrnutí,dneska v Opel servisu,předběžná cena do 10 tis a bez auta.
zapoměl jsem napsat,tak v oplu vyměnily egr,vyčistily dpf,naštěstí ho zachránily,a nějakým způsobem mi přeprogramovaly palubní počítač.Starý egr na reklamaci,tak řeknu jak jsem pochodil ;) zajímavé je co mi řekl technik o DPF.řekl že je celkem zbytečné a při špatném egr nebo trysce se může DPF zanášet až to potom odejde a člověk ani neví že je nějaký problém s filtrem.Je taky fanda Pepy S a už několika lidem doporučil jeho MKJ modul do vozů opel ;) Ale k tomu hlvnímu.Řekl že není zastáncem uplného odstranění filtru,ale při těch penězích co to stojí,tak že se doslech o nějacích borcích ze Zlína,kde DPF odstraní,respektive jeho funkci,přeprogramují řídící jednotku aby si myslela,že tam filtr pořád je a co je hlavní člověk i s takto upraveným filtrem projde na emisích.Zajímavé,co na to říkáte opláci?
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
fenca007
Příspěvky: 156
Registrován: 05 kvě 2011, 20:29

Re: DPF FILTR - totálně ucpaný

Příspěvek od fenca007 »

Tak opět stejný problém.zase nouzák auto udělalo regeneraci jenom jednou a to po 300km,jak mi říkal technik s opla.v pondělí pojedu znova do opla,jsem zvědav co mi řeknou.Agr vymněněný tak snad jedině nějaká tryska.A to čekám na vyjádření Autokelly k mé reklamaci na předchozí AGR-posílali výrobci na posouzení.jestli zamítnou tak to vadným AGR nebylo a asi ne,protože to udělalo zase.Jediné co se na autě dělalo jak jsem dělal podvozek,tak i měnil olej.Napadlo mně že by to mohlo být třeba vyšší hladinou oleje.Zdálo se mi že mám trošku nad ryskou.Co si o tom myslíte,bylo by to možné?Jinak jestli bude oprava stát balík a protože se s přítelkyní chystáme za měsíc na road trip po evropě a v plánu jue tak 8 tis km,tak jsem rozhodnutý to dpf obejít jak jsem psal výše.Zajímaly by mně vaše názory ,že by to mohlo být vyšší hladinou oleje.Díky ;)
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Odpovědět

Zpět na „Diesel“