Tak prasklá hadička k teplotnímu čidlu v DPF.fenca007 píše:Tak opět stejný problém.zase nouzák auto udělalo regeneraci jenom jednou a to po 300km,jak mi říkal technik s opla.v pondělí pojedu znova do opla,jsem zvědav co mi řeknou.Agr vymněněný tak snad jedině nějaká tryska.A to čekám na vyjádření Autokelly k mé reklamaci na předchozí AGR-posílali výrobci na posouzení.jestli zamítnou tak to vadným AGR nebylo a asi ne,protože to udělalo zase.Jediné co se na autě dělalo jak jsem dělal podvozek,tak i měnil olej.Napadlo mně že by to mohlo být třeba vyšší hladinou oleje.Zdálo se mi že mám trošku nad ryskou.Co si o tom myslíte,bylo by to možné?Jinak jestli bude oprava stát balík a protože se s přítelkyní chystáme za měsíc na road trip po evropě a v plánu jue tak 8 tis km,tak jsem rozhodnutý to dpf obejít jak jsem psal výše.Zajímaly by mně vaše názory ,že by to mohlo být vyšší hladinou oleje.Díky
DPF FILTR - totálně ucpaný
Moderátor: Moderátoři
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
- Reklama
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
tak opět a po třetí ucpaný filtr.Takže bude provedený repas všech vstřikovačů.Předběžná cena 22 tis i s práci:-(Řeknu vám jedno nemám rád DPF.
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Obávám se že vstřikama to nebude, řešil bych primárně EGR ventil.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
cca 3 týdny zpátky vyměněn za nový v oplu,pak ta hadička a teď vstřikovače.celkově mně ta sranda během měsíce vyjde na 30 tis.aspoň si ulevím ještě jednou,nemám rád DPF:-(
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Kolik máš najeto?
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
280 tis. právě proto mi řekli ze to budou trysky,říkali že to je poslední možnost proč se ucpává filtr.Prý tam měli podobný problém,kdy se u jedné vectry nespouštěla regenerace a vše podle techu bylo v pořádku,tak poslali trysky na test a zjistily že dvě byli špatné.po repasu naprosto v pořádku.Jsem zvědav co mi řeknou ve středu,určitě dám potom vědět.
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Já bych ještě zkusi odpojit EGR od vedení a uvidíte co to bude dělat. Pokud se filtr už nebude zanášet, tak to tryskama není. Já mám EGR odpojený a dokonce se filtr sám částečně čistí aníž by zapla regenerace. Samozřejmě, že po dosažení matematického zanešení nad 80% se regenerace spustí, ale diferenční tlak je v okamžiku spuštění je do 9 - 11kPa v tahu. Proč mám EGR odpojen je věc druhá k tomu je na mém profilu stať, ale také částečně z důvodu předčasného zanášení DPF.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Tak dneska auto vydáno ze servisu.Cena se navýšila o 10 tis.Původní trysky nešli repasovat,protože samotné jehly byli zkorodované.nechápu to, tankuji pouze na Benzině a to Diesel Verva.Tím pádem nemohli poskytnout záruku 24 měsíců.Ale defacto jsem na tom ,,vydělal,,.Použily takzvaný vymněnný systém,kdy moje opotřebované trysky poslali do německa výrobci Bosch a já dostal úplně nové vstřikovače.cena jednoho nového vstřikovače přímo v oplu cca 16tis s dph.Vyměnily vstřiky,naprogramovaly řídící jednotku na přesné dávkování paliva a jeli na zkušební jizdu.Jak mi potom hlásil technik tak po cca 10 km auto přestalo tahat a spadlo do nouzového režimu.Po diagnostice zjištěno-odešelo podtlakové čidlo k turbu.Se vším všudy 31 930kč.Takže mé lapalie s DPF jsou snad konečně u konce.Ale investice do auta za posledních 35 dnů přesáhli hranici 40 tis korun.Vážně uvažuji o MKJ modulu od Pepy S,abych si to DPF pohlídal.Takže rekapitulace,nový AGR ventil,podtlakový snímač turba,nové vstřiky a nová hadička k DPF.Kluci vážně se hrozím toho jak mi může v celé sestavě odejít ještě jedno s teplotních čidel přímo ve filru.Přidávám nějaké fotky.
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
No,hlavně tě trochu nalakovali,protože výměnným způsobem\německy austausch\jsi dostal vstřiky ne zcela nové ,ale repasované přímo u výrobce.Staré jim museli k renovaci vrátit.
Se zárukou na díly Bosch\hlavně na vstřiky\ je ale vždy docela potíž.Za prvé,vše se posílá k výrobci,zásadně vše řeší 2-3 měsíce i déle.
Vyjádření na 100% vždy zní záruka neuznána a vypsáno toto
1\koroze jehel
2\abrazívní palivo
3\nečistoty v palivu-špatná filtrace
4\nečistoty zanesené do systénu při montáži
Takže ať uděláš,co uděláš-oni jsou neomylní a stoprocentní
Mám to vše již mnohokrát za sebou.Vždy to byl problém vstřiků výměnou.Je jedno na jaký to bylo vůz,zažil jsem to s Renaultem,BMW,MB,Peugeotem.
Nikdy se nic takového nedělo ze zcela novými vstřikovači.
A ještě lépe to vyřešili u Delphi-
pro záruku je nutno vyměnit palivové vysotlaké trubky,celou railovou rampu,renovovat vysokotlaké čerpadlo,použít novou nádobku filtru a filtr,vypláchnout celý palivový systém včetně nádrže-takže většinou by cena opravy převýšila cenu vozu.
Se zárukou na díly Bosch\hlavně na vstřiky\ je ale vždy docela potíž.Za prvé,vše se posílá k výrobci,zásadně vše řeší 2-3 měsíce i déle.
Vyjádření na 100% vždy zní záruka neuznána a vypsáno toto
1\koroze jehel
2\abrazívní palivo
3\nečistoty v palivu-špatná filtrace
4\nečistoty zanesené do systénu při montáži
Takže ať uděláš,co uděláš-oni jsou neomylní a stoprocentní
Mám to vše již mnohokrát za sebou.Vždy to byl problém vstřiků výměnou.Je jedno na jaký to bylo vůz,zažil jsem to s Renaultem,BMW,MB,Peugeotem.
Nikdy se nic takového nedělo ze zcela novými vstřikovači.
A ještě lépe to vyřešili u Delphi-
pro záruku je nutno vyměnit palivové vysotlaké trubky,celou railovou rampu,renovovat vysokotlaké čerpadlo,použít novou nádobku filtru a filtr,vypláchnout celý palivový systém včetně nádrže-takže většinou by cena opravy převýšila cenu vozu.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Tak zkušenosti po výměně vstřiků.Za těch 10 dnů co jsme s přítelkyní cestovali po evropě,tak najeto 5300 km.Regeneraci,jsem ani jednou nezaznamenal,ale to je vcelku normální.Jezdil jsem většinou po dálnicích.Auto nespadlo ani jednou do nouzáku.Jede výborně,spotřeba se v průměru pohybovala kolem 6 litrů,motor se neuvěřitelně ztišil.Reakce na plyn rychlejší než před opravou.Odpověď Dennymu:to jestli mně nalakovali nebo ne,je už defakto jedno.Je pravda že celková suma za opravu je šílená a vůbec ty investované peníze nejdou vidět,ale všechno se jednou opotřebuje a je potřeba to vymněnit.Doufám že se již s tak velkým zásahem do auta nesetkám.S autem jsem nadmíru spokojený,protože to je velké rodinné auto,které se v dnešní době v podobných proporcích jako nové už težko schání,když se člověk skutečně nechce plácnout hodně přes kapsu Takže všem kteří se dostanou s najetýma kilometry na podobnou hranici jako já,a budou mít stejné problémy tak je velká pravděpodobnost,že to budou vstřikovače.Takže samotné odstanění DPF nic neřeší,je to skutečně pouze oddálení samotné příčiny
Opel Vectra combi 1.9 CDTI,110kw,r.v 2006,verze cosmo