sporotvni podvozek
Moderátor: Moderátoři
sporotvni podvozek
jakej kompletni podvozek aby nesta moc penez a dost to vydrzelo ??? nejaky zkusenosti ??
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
- Reklama
Re: sporotvni podvozek
Stačí pouze pomocí pružin Eibach,není potřeba výměna tlumičů.
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100113
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100113
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: sporotvni podvozek
no je otázkou co si pod "sportovním" podvozkem představuješ zda JOM za nějakejch 5-6 tis kde se to auto akorát sníží a nic víc nebo něco kvalitního co bude opravdu fungovat na 100% a budeš mít opravdu kvalitní jízdní vlastnosti jako třeba u KONI, TEIN, XYZ a pod....
jen snížený pera jsou k ničemu, jelikož ten tlumič je permanentně stlačenej a nefunguje už jak má
jen snížený pera jsou k ničemu, jelikož ten tlumič je permanentně stlačenej a nefunguje už jak má
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: sporotvni podvozek
tak co sem zatim cetl tak je jom peknej sunt...
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: sporotvni podvozek
no JOM není sportovní podvozek je to stavitelnej podvozek mam ho na autě a při rozumným snížení i rozumně funguje
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: sporotvni podvozek
Miro-tlumič tlumí v celém pracovním rozsahu. Odspoda až nahoru.Jinak bys asi nemohl jednou jet sám a jednou zcela naloženej na dovču.Jednou akceleruješ a jednou brzdíš,oboje tak ,že jednou víc a jednou méně.
U pružin Eibach nebo KW nebo Weitec nebo HR pouze změní jejich charakteristiku tak,aby vůz byl nižší a při tom nevypadávaly pružiny z uložení.
Pakliže chceš snižovat více,tak pak musíš použít sadu i s tlumiči.Dobrá kvalita za dobrou cenu je pak Inter Alloy.Ale při ceně vozu AstraF bych šel jen do pružin Eibach.
U pružin Eibach nebo KW nebo Weitec nebo HR pouze změní jejich charakteristiku tak,aby vůz byl nižší a při tom nevypadávaly pružiny z uložení.
Pakliže chceš snižovat více,tak pak musíš použít sadu i s tlumiči.Dobrá kvalita za dobrou cenu je pak Inter Alloy.Ale při ceně vozu AstraF bych šel jen do pružin Eibach.
Re: sporotvni podvozek
chlůapy ja vim jak funguje tlumic jsem mechos... jen me slo o nakyzkusenosti stimhle a co doporucujete... jinak blbost to samozrejme neni stema tlumicama... napr u polohove citlivyho tlumice coz by mela met astra to mas tak ze cim vic pistnice zajede tim vic jakoby ztvrde ale je to dano jen velikosti obtkoveho kanalu ve tlumici ..
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
Re: sporotvni podvozek
Ptal ses na zkušenosti,tak jsem ti tu psal proto,že 99% lidí to řeší pouze pružinama od docela renomovaných firem.
Re: sporotvni podvozek
vsak vpohode ja to tak beru slo me jen oto aby nevznikla nahodou hadka ...
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
Re: sporotvni podvozek
podivam se ti co mam n autě já. Já ho tam sice už měl při koupi,ale je dokonalej,jestli chceš fakt SPORTOVNÍ. Stál sice 13 000, ale fakt jsem s nim maximálně spokojenej.