Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 bře 2011, 19:13
Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Zdar, tak mám auto doma, ten už je čas ho dát do štychu a jezdit, jezdit a zase jezdit
Přepis
Je to rok výroby 1992, 1.6i F-CC, má to katalyzátor, mělo by to být tedy S1 a platit za přepis 5000Kč (nebo kolik to přesně dělá)?
Zdechání
Někdy když jedu a vyřadím, zdechne - je to dost nepříjemné, někdy si toho nevšimnu a tak si na úkor auta zaskáču..., typoval bych to na nějaký snímač, ale zdá se mi, jakoby to dělalo častěji a častěji - nestačilo by prostě zresetovat jednotku ?
Škube při malých otáčkách
Z Favorita jsem zvyklí, že auto jelo třeba 20 km/h, i 15 km/h na 2jku a motor si krásně klapkal. Jenže když jedu v Astře, a jedu v malých otáčkách (bohužel nemám otáčkoměr, abych věděl přesně), tak auto začne opravdu strašně moc škubat.
Manuál, schéma elektriky
Nemáte někde odkaz na český manuál? Stačilo by i schéma na 1.6i F-CC (1992), plánuji pár změn a bez schématu ani ránu.
Tak díky za rady a odkazy, doufám, že moc neotravuju a odpovědi se mi dostanou co nejdříve.
Jinak není nějaká redukce z toho konektoru na rádio na standartní konektor, který mají rádia koupené v obchodech ?
Přepis
Je to rok výroby 1992, 1.6i F-CC, má to katalyzátor, mělo by to být tedy S1 a platit za přepis 5000Kč (nebo kolik to přesně dělá)?
Zdechání
Někdy když jedu a vyřadím, zdechne - je to dost nepříjemné, někdy si toho nevšimnu a tak si na úkor auta zaskáču..., typoval bych to na nějaký snímač, ale zdá se mi, jakoby to dělalo častěji a častěji - nestačilo by prostě zresetovat jednotku ?
Škube při malých otáčkách
Z Favorita jsem zvyklí, že auto jelo třeba 20 km/h, i 15 km/h na 2jku a motor si krásně klapkal. Jenže když jedu v Astře, a jedu v malých otáčkách (bohužel nemám otáčkoměr, abych věděl přesně), tak auto začne opravdu strašně moc škubat.
Manuál, schéma elektriky
Nemáte někde odkaz na český manuál? Stačilo by i schéma na 1.6i F-CC (1992), plánuji pár změn a bez schématu ani ránu.
Tak díky za rady a odkazy, doufám, že moc neotravuju a odpovědi se mi dostanou co nejdříve.
Jinak není nějaká redukce z toho konektoru na rádio na standartní konektor, který mají rádia koupené v obchodech ?
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
jak dlouho to auto stálo bez pohybu???? nejdřív vyměň palivobej filtr, svíčky a pak poznáš jestli i dál cuká
jaký označení je vyražení na bloku motoru??? 1,6 F-CC mi nic neříká
Ekodaň bude 5000 bursíků českých
jaký označení je vyražení na bloku motoru??? 1,6 F-CC mi nic neříká
Ekodaň bude 5000 bursíků českých
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 bře 2011, 19:13
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Nestálo, jen to jezdilo jako sekundární auto, ale svíčky bude asi potřeba vyměnit opravdu, vypadají dost staře
EDIT// na motoru je 39714, snad je to co jsi chtěl
Jinak na co je tam ta černá nádobka, která je hned naproti baterky ..., je v ní jakási červená kapalina a nevím k čemu to je
EDIT// na motoru je 39714, snad je to co jsi chtěl
Jinak na co je tam ta černá nádobka, která je hned naproti baterky ..., je v ní jakási červená kapalina a nevím k čemu to je
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
EKO bude stát tolik, podle toho co je zapsané v dokladech... pokud tam není v kolonce emise nic, tak 10 000,- To, že má katalyzátor vůbec nikoho nezajímá, zajímá je jen to, co se píše v dokladech
Co by si pořád chtěl resetovat na řídící jednotce? Jak už jsem ti psal v jiném tématu - odpoj na pár minut baterku a smažou se údaje o zasných chybách, to je v podstatě všechno.
Škubání může způsobovat tolik závad, že není možné na to odpovědět, aniž bys něco vyzkoušel - udělal klasickou údržbu.
Černá nádobka u baterky s čevenou kapalinou je nádobka na olej pro servořízení.
Co by si pořád chtěl resetovat na řídící jednotce? Jak už jsem ti psal v jiném tématu - odpoj na pár minut baterku a smažou se údaje o zasných chybách, to je v podstatě všechno.
Škubání může způsobovat tolik závad, že není možné na to odpovědět, aniž bys něco vyzkoušel - udělal klasickou údržbu.
Černá nádobka u baterky s čevenou kapalinou je nádobka na olej pro servořízení.
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Bude to nejspíš euro 1, takže budeš stejně platit eko daň 10 táců a ten motor bude starej klasickej z kadetta ne? nejspíš to bude jeden z těhlech:16SV,16SH,C16LZ,C16NZ,E16NZ, kterej to ti vůbec neřeknu jen vím, že do těch prvních aster co máš ty se dávali ještě motory z kadetta, takže bych spíš hledal radu u někoho kdo rozmuí kadettům.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 bře 2011, 19:13
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Warhy, není náhodou Euro1 za 5k ?
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Neplní euro normu (euro 0) - 10 k
euro 1 - 5 k
euro 2 - 3 k
Motor je skoro určitě Kadettí C16NZ, který plní euro 1.... ale jak říkám, rozhoduje to, co je napsané do dokladech.
euro 1 - 5 k
euro 2 - 3 k
Motor je skoro určitě Kadettí C16NZ, který plní euro 1.... ale jak říkám, rozhoduje to, co je napsané do dokladech.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 bře 2011, 19:13
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
No, díval jsem se na internet a podle všeho by stačilo zajet na emise, za 300kč si nechat dát potvrzení o EU a pak by to stačilo ukázat na úřadě a mělo by to projít, ne ?
A hoši, na co je takovýho tlačítko pod ventilátorem, který má obrázek auta a v něm je šipka ..., vyhřívání zadního okna je aktivní, když ten vypínač otáček ventilátoru je zaluplej, nebo vyluplej
A hoši, na co je takovýho tlačítko pod ventilátorem, který má obrázek auta a v něm je šipka ..., vyhřívání zadního okna je aktivní, když ten vypínač otáček ventilátoru je zaluplej, nebo vyluplej
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Mě na úřadě bylo řečeno, že jediné potvrzení kterým mohou dospat euro normu je od Dekry.... a to stojí snad 1000 kč. Každopádně od Dekry jsem nakonec dostal takové vyjádření, že mám neobvyklé auto, že nevědí a že si to mám vyřešit se zastoupením značky. Tak jsem to řešil se zastoupením značky a konečné rozhodnutí - Vaše auto je moc staré, nemáme potřebné údaje, potvrzení nemůžeme vydat. To, že ten samej motor (se stejnýma emisema) je v X dalších novějších modelech nevysvětlíš nikomu
Pokud je vypínač ventilátoru vytažený, zadní vyhřívání vyhřává.
http://www.opelastra.cz/technika/prirucka.htm
Pokud je vypínač ventilátoru vytažený, zadní vyhřívání vyhřává.
http://www.opelastra.cz/technika/prirucka.htm
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 bře 2011, 19:13
Re: Pár dotazů ohledně Astra 1.6i 92 + přepis auta ... ?
Nebudu zakládat další téma ...
Nemůžu nikde najít, jak rozdělat palubní desku, abych se v pohodě dostal do kable managmentu a mohl jsem to tam trochu upravit ..., to auto měl nějaký antitalent a divím se, že to vůbec ta vnitřní elektronika funguje
Nemůžu nikde najít, jak rozdělat palubní desku, abych se v pohodě dostal do kable managmentu a mohl jsem to tam trochu upravit ..., to auto měl nějaký antitalent a divím se, že to vůbec ta vnitřní elektronika funguje