Zlobí Astra 1,6
Moderátor: Moderátoři
Zlobí Astra 1,6
Ahoj lidi, mám problém s Astrou 1,6 r.v. 95 motor X16XEL. Auto když je studené, tak se chová normálně a krásně táhne. Jakmile se začne zahřívat tak se začne v malých otáčkách dusit a netáhne od spodu. Ve vyšších otáčkách se znovu chytne a jede pěkně. Nejznatelnější je to při jízdě do koce. Jediné co pomůže když vezmu druhé teplotní čidlo a zapojím ho do konektoru a nechám ho viset ve vzduchu. Z toho vyplývá, že to jede v pohodě, když si řídící jednotka myslí, že to není ohřáté. Paměť závad je prázdná. Vyměněno: teplotní čidlo, kabely ke svíčkám, svíčky, zapalovací cívka, palivový a vzduchový filtr, lambda a nakonec i řídící jednotka. Měřeny tlaky 11,11,11,10. Tlak pal. čerpadla taky v pohodě. Ještě dodám, že svíčky jsou po vytažení docela černé. Kdyby někoho něco napadlo, byl bych moc vděčný. Začíná to být docela drahé a výsledek žádný
- Reklama
Re: Zlobí Astra 1,6
Ještě dodám EGR ventil je vyčištěný a zaslepený, klapka je taky vyčištěná.
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí Astra 1,6
Když píšeš, že po vytažení jsou svíčky černé, tak je tak je více možností závad:
1) Pokud jsou elektrody mokré a začerněné, nejpravděpodobnější příčiny mohou být v příliš bohaté směsi, nepravidelnosti v zapalování či nesprávné tepelné hodnotě zapalovací svíčky. Ta je příliš „studená“ a je potřeba ji vyměnit za svíčku s nižší tepelnou hodnotu.
2) Příliš velké množství karbonu svědčí o nesprávné tepelné hodnotě svíčky. Díky tomu, že je příliš „studená“, dochází k usazování nespálených zbytků a tím i zhoršování funkce. Je nutno provést výměnu.
1) Pokud jsou elektrody mokré a začerněné, nejpravděpodobnější příčiny mohou být v příliš bohaté směsi, nepravidelnosti v zapalování či nesprávné tepelné hodnotě zapalovací svíčky. Ta je příliš „studená“ a je potřeba ji vyměnit za svíčku s nižší tepelnou hodnotu.
2) Příliš velké množství karbonu svědčí o nesprávné tepelné hodnotě svíčky. Díky tomu, že je příliš „studená“, dochází k usazování nespálených zbytků a tím i zhoršování funkce. Je nutno provést výměnu.
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Re: Zlobí Astra 1,6
Dík za názor, ale svíček vyzkoušeno víc, od Bosch po Brisk a výsledek vždy stejný. Tam problém nebude Ještě nějaký nápad?
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí Astra 1,6
Tak je ještě možnost, že Ti to odněkud saje, nebo Ti protéká olej do spalovacího prostoru (kroužky, ventilové sedla, špatné těsnění pod hlavou...). Zatím mě nic jiného nenapadá
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Re: Zlobí Astra 1,6
Jo to jsem zapoměl napsat, těsnění pod hlavou+gufera na ventilech nové. Je to prostě záhada.
Re: Zlobí Astra 1,6
na znacce svicek nezalezi pokud mas obeje o stejnych hodnotach tak to nema absolutne na chod motoru vliv... takze pokud sou stejny tak si sezen teplejsi svicky...
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 15 zář 2010, 09:38
- Bydliště: Nymburk hrnčířova 1925
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlobí Astra 1,6
Ahoj Prosim te skus si od nekoho pujcit lambdu a davam na to 95% ze to budes mit tim mnel si to napichnute? co ti to reklo?