Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechladí

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechladí

Příspěvek od majsterkoo »

Zdar, Sory za ten předmět, nenapadá mě, co tam ale napsat ... :lol:

Když dojíždím z rychlostí, tak se po chvilce rožne chyba elektriky motoru, zhasne až zdechnu a nastartuju ..., kde by mohl být problém? Jinak je pravda, že když se dojíždí s rychlostí, tak je měnší spotřeba, než na volnoběh? (všude se o tom tak mluví ...)

I při vysokých teplotách (cca 90C) se nezapne větřák, když posléze zpomalím, je tam klidně i 95C ..., nádoba s vodou je neustále studená, vůbec do ní nejde teplá voda - je chyba v termostatu, nebo normálka? Mimochodem ..., kde tam je termostat ..., nikde ho nemůžu najít 8-)

Díky za rady ... ;)
Reklama
 

Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od m.artty »

http://www.kadett.cz/technika/pametzavad.htm :roll:

Chyba termostatu to může být, vzhledem k tomu, že nepíšeš do máš za motor, tak těžko radit.... Větrák se zapíná podle čidla na chladiči... pokud se nedostane výš jak 95 stupňů, tak je to v pohodě a větrák se zapíná.... teploměry na přístrojovkách jsou spíše informativní a často proměřují....
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od majsterkoo »

Soráč, zapoměl ..., 1.6i, ale s tou diag to skusím ;)
A je normální, že v tom motoru tak všechno pálí? :lol: není 95C moc? :roll:
Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od m.artty »

Provozní teplota spalovacích motorů je všeobecně 85-95 stupňů. Jelikož kovy jsou výborné tepelné vodiče, tak je jasný, že motor bude v vnější strany také horký.

Jestli auto normálně topí, nejdeš přes těch 95 stupňů a chladící kapalina se netlakuje více než má (to asi po internetu nevysvtělím, pokud nevíš), tak bych to neřešil.
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od majsterkoo »

Takovej problém ..., já mám diag. konektor vedle pojistek, taokvej ten šedej, jenže na něm nejsou napsaný písmena ..., co je tedy A a B?

// Mimochodem k čemu slouží TID?
Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od m.artty »

TID = Triple Info Display (teplota + hodiny + datum)

Tak snad tady ;) http://www.opelastra.cz/technika/zavady.htm
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od majsterkoo »

Jo, už jsem to našel ..., jen je divný, že si nejsem vědom, že bych nastartoval motor víc jak 10x, natož 20x od posledního upozornění na vadu, ale kód vyblikává pouze 12, takže o žádné závadě neví :roll: :shock:
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od majsterkoo »

Tak jsem to dneska napíchl a vyblikalo to kód 24 (Dráhový vysílač frekcence). Chtěl jsem ho teda změřit, ale všude se píše, že se musí konektor spojit s KM-603 ..., nejde to i bez ní nějak? :roll:

//Dneska ve městě 100C na červené ..., nespadla až jsem ro rozjel mimo obec ..., nějaký nápad, než to dám do servisu?
majsterkoo
Příspěvky: 45
Registrován: 25 bře 2011, 19:13

Re: Opel Astra 92 - dojezd s rychlostí - chyba motoru, nechl

Příspěvek od majsterkoo »

Sory za další odpověď místo editu, ale použiji to jako refresh, aby jste věděli, že jsem sem něco přidal :roll:

Oba problémy jsou téměř vyřešeny (teď to už jen opravit :lol: ). Dojedz je způsobem frekvenčním čidlem ..., asik je v čudu :( a při pokusu někde najít schéma, že bych to proměřil ani ň :( ..., chlazení motoru je způsobeno vadným čidlem, který se stará a spuštění ventilátoru, takže než to nechám vyměnit, tak jsem odpojil konektor od senzoru a buchl jsem propojil jsem kontakty drátem ..., konečně to chladí, při normální jízde 90C, dneska v extra koloně tam bylo 95, ale myslím, že už by to mohlo být OK 8-)
Odpovědět

Zpět na „Astra F“