Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Georgino
Příspěvky: 64
Registrován: 08 lis 2010, 15:29

Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od Georgino »

Ahoj, zajima me, jake jsou idealni otacky pro motor 1.9 CDTi 110 kW. Ptam se proto, ze na dalnici mam pri 140 km/h otacky pod 2000ot/min a na sestku mi automat klidne jede stovkou na 1500ot/min. Tam uz bych cekal podrazeni. Proste mam pocit, ze ty nizke otacky dle automatu tomu motoru nemuzou delat dobre. Kdyz jezdim s jinymi automaty, i vetsimi objemy, tak to bezne toci pres 2500, jizdu na tak nizke otacky jako u moji Vectry jsem jeste u jineho auta nevidel... Myslite, ze to tak ma byt nebo je lepsi si obcas radit sam? Typicky dalnici Plzen-Praha ted radsi jezdim celou na manualne zarazenou 5-ku, tj. dle me idealnich 2500 otacek pro bezne dalnicni rychlosti.
Jake mate zkusenosti vy? Nepozastavuje se nad tim zadny z vlastniku stejneho motoru s automatem? Diky.
Reklama
 

Georgino
Příspěvky: 64
Registrován: 08 lis 2010, 15:29

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od Georgino »

Fakt nikdo zadny nazor? :-(
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od jgoldman »

Obrázek
Jen pro info jak je to u Insignie ;)
Georgino
Příspěvky: 64
Registrován: 08 lis 2010, 15:29

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od Georgino »

Ahoj, predpokladam, ze to jede na 6-ku. A to je ono - mas vetsi vykon, vetsi kroutak a presto ja bych v tyhle rychlosti jel lehce pod 2000ot/min.
Proste mi to pripada malo... Diky za reakci.
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od jgoldman »

Ahojky,
ptal jsem se na tvojí závadu a pravděpodobně bude problém buď ve vadném AGR ventilu nebo na škrtící klapce nasávání kde je poruchová osička klapky.
Na tvé motorizaci je to údajně standartní závada. :cry:
Georgino
Příspěvky: 64
Registrován: 08 lis 2010, 15:29

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od Georgino »

jgoldman píše:Ahojky,
ptal jsem se na tvojí závadu a pravděpodobně bude problém buď ve vadném AGR ventilu nebo na škrtící klapce nasávání kde je poruchová osička klapky.
Na tvé motorizaci je to údajně standartní závada. :cry:

Ahoj,
to patří mně nebo ses uklepl? :-)
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od jgoldman »

Neuklep, je to pro tebe.
Dnes jsem byl s autem v servisu a ptal jsem se kamaráda na tvůj problém ;)
Georgino
Příspěvky: 64
Registrován: 08 lis 2010, 15:29

Re: Otáčky u automatu 1,9 CDTi

Příspěvek od Georgino »

jgoldman píše:Neuklep, je to pro tebe.
Dnes jsem byl s autem v servisu a ptal jsem se kamaráda na tvůj problém ;)
Aha :-)
Diky, je fakt, ze s tyckou na sani mam problemy, ale z hlediska vykonu motoru je vse OK, zadny pokles nepozoruju, zadna chyba na diagnostice, vse OK. EGR je novy. Ten muj dotaz je spise smerovan na to, proc prevodovka drzi ty otacky tak nizko a nedrzi je spise nad 2000, jak bych spise cekal. A kdyz uz jsou tak nizko, tak zda tomu motoru ty nizky otacky nemuzou skodit... Jinak je vsechno OK, jen z tech nizkejch otacek nemam dobrej pocit. A s tim asi EGR ani klapky sani nesouvisi, ne? Ale diky, ze ses optal, to zase hodnotim kladne :-)
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Motory“