Čerpadlo Bosch a palivový system

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dapos
Příspěvky: 197
Registrován: 15 dub 2011, 15:06
Kontaktovat uživatele:

Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Dapos »

Bohuzel jsem majitelem auta s silenym cerpadlem VP44 ktery je nemalo prosluly nahlou smrti bez upozorneni :? ....
samozrejmne to hodne sleduju a ctu diskuze, nejenom u znacky Opel..
ted jsem se docetl u sousedniho fora Astry G toto:

Pár rad pro co nejdelší životnost mechanické části čerpadla
-tankovat pouze kvalitní naftu, protože čerpadlo je touto naftou mazané
-používat aditiva do nafty na zvýšení mazivosti
-pravidelně měnit palivový filtr
-nikdy nesmí běžet čerpadlo nasucho bez paliva např. úplné vyjetím nadrže !
-při výměně palivového filtru musí být palivový filtr naplněn palivem, aby se do čerpadla nedostal vzduch

U motorů opel jsou vedení přebytečného paliva u trysek zaústěna do větve čerpání paliva. Netěsné zpětné vedení může tedy zapříčinit vzduch v přívodu do vysokotlakého čerpadla. Motor pak škube a v extremním případě nelze nastartovat. Toto je bohužel po čase bolest 2.0 a 2.2 motorů, a přítom náprava je jednoduchá - včasná výměna přepadových hadiček nebo tesnění pod vstřiky.


samozrejmne vsechny body se snazim splnovat ale zajima me jak jsem tucne zvyraznil vymena prepadovych hadicek a tesneni pod vstriky....
nakolik takova sranda vyjde a ma to clovek resit pokud s autem zatim problem nema??
Mam nalitano 168tis a nevim jestli bych to tedy mel preventivne resit...

jinak si myslim ze cloveku nezbyva nic jineho nez se modlit( hlavne kdyz jede do chorvatska :mrgreen: ) ze se nepostve elektronika protoze to se presne stalo tatovy na VeBe 2.0DI a byla to z fleku konecna....

p.s.: vim ze se to vsude resi ale chci to mit tady kdyz je toto domovske forum ;)
Radši čerpadlo u opela za 30 tis. než ukradené auto od koncernu VW.
Reklama
 

Majesty
Příspěvky: 107
Registrován: 01 lis 2008, 17:55
Bydliště: Metropole Libouň (Blaník na dohled)

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Majesty »

Něco málo jsem našel na stejném fóru, ale cena za hadičky na VeCe bude asi trochu jiná... Hadičky za nějakých 300,- a těsnění vstřiků za 2500,-.... TADY
Pokud to má nějaký vliv, určitě se vyplatí nějaká investice, pár tisíc, než potom řešit čerpadlo, nedej bože na dovolené. Odtah z Chorvatska je dost drahý.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
(5/2006, 110kw, automat)EX Coupé - The Golden Queen of Majesty
GALERIE
Uživatelský avatar
Dapos
Příspěvky: 197
Registrován: 15 dub 2011, 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Dapos »

tojo ....rozhodne to asi udelam, protoze auto mam kratce a vim ze ho budu mit jeste dobrejch par let....ty mas CDTI asi muzes bejt vysmatej :P
Radši čerpadlo u opela za 30 tis. než ukradené auto od koncernu VW.
Majesty
Příspěvky: 107
Registrován: 01 lis 2008, 17:55
Bydliště: Metropole Libouň (Blaník na dohled)

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Majesty »

Má to zase jiné své mouchy, ale aspoň klapky mám už ty inovované.
Auto mám krátce, necelé dva měsíce :D , takže se zatím seznamuji a zatím ani nijak zásadně nezlobí a to doufám dlouho vydrží.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
(5/2006, 110kw, automat)EX Coupé - The Golden Queen of Majesty
GALERIE
Uživatelský avatar
Lazak
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2010, 17:34
Bydliště: Petrovice u Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Lazak »

Trochu off topic, ale kdo a kdy z vás jede do Chorvatska? Já fičím hned 1.7. směr Pelješac.

Lazak
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Uživatelský avatar
Zeppelin
Příspěvky: 84
Registrován: 09 led 2010, 10:38
Bydliště: Plzeň

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Zeppelin »

Že se vtíram... Měli jsme letos Chorvatsko (Baška Voda nebo Podgora) v plánu, ale nakonec nic nebude. Snad příští rok. Na každej pád endžoj a příjemnou cestu :)
Insignia A Sports Tourer, Flex Ride, 4x4
Ex Vectra C, 1.8 16V (Z18XE), 2002
Marky
Příspěvky: 160
Registrován: 08 říj 2009, 18:16

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Marky »

Dapos píše:jinak si myslim ze cloveku nezbyva nic jineho nez se modlit( hlavne kdyz jede do chorvatska :mrgreen: ) ze se nepostve elektronika protoze to se presne stalo tatovy na VeBe 2.0DI a byla to z fleku konecna....

samozrejmne vsechny body se snazim splnovat ale zajima me jak jsem tucne zvyraznil vymena prepadovych hadicek a tesneni pod vstriky....
nakolik takova sranda vyjde a ma to clovek resit pokud s autem zatim problem nema??
Mam nalitano 168tis a nevim jestli bych to tedy mel preventivne resit...
Hele tata ma u VB jinou elektroniku ta opravdu obcas zlobi, Ty mas na VC PSG16 sice drazsi, ale elektronika by mela byt mnohem spolehlivejsi. Ja ji mam na AG a uz jen par km a budu mit 220t km a spotrebu mam dlouhodobe cca 5,3litru a s motorem jsem spokojeny, jen mi prijde, ze casto menim zhavice. V Choravtsku jsem byl s AG trikrat, pak jsem jel na spodek Italie s VC a to bylo mnohem dal a ten komfort byl uplne o necem jinem.
Ja teda zatim hadicky nemenil, ale jakmile bude prvni naznak spatneho startovani, tak letim k opelu na vymenu uz jsem se s nima o tom bavil, ale nebudu to menit, kdyz nemam problem.
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Marčus
Příspěvky: 1
Registrován: 12 led 2010, 22:18

Re: Čerpadlo Bosch a palivový system

Příspěvek od Marčus »

Zdravím,

Chlapi - mám problém.

Auto jezdilo úplně bez problémů, tankuju Shell nebo Benzina - občas Robinoil a dávám celoročně aditiv - teď na zimu jsem dával od VIFu super diesel aditiv. Starty i v mrazech pod -20 bez problémů. Z ničeho nic najednou na křižovatce se rozsvítí diag.motoru -oranžové auto s klíčem a oranžový větrák - auto klepe a nejede - bez výkonu. Vypnu motor - znovu nastartuju a zase to samé, tak popojíždím, že s tím dojedu aspoň před barák. Najednou to zhaslo a auto jelo zase normálně. 2 dny v pohodě - cca 150km. Jedu ke známému na diagnostiku. Diag Delphi píše:
P0335-Snímač polohy klikového hřídele-výpadek výkonu
P0340-Obvod snímače polohy vačkového hřídele-chybná funkce


Vymazáno - jedu domů. Ráno normálně nastartuji, jedu cca 3km do města a vypínám motor - za cca 10 min zkouším nastartovat - NEJDE TO! Naskočí a chcípne. Naskočí a chcípne. Zkouším dle rad po telefonu zamykat dálkou i klíčem, že možná imobilizer. Nakonec asi po 15min po odemčení dálkou nastartuji a jedu úplně normálně. Auto táhne od spodu neškube, jakoby se vůbec nic nestalo. Ani žádný nestandardní zvuky. Po příjezdu do dílny - znovu diag Delphi a ty samé chyby:
P0335-Snímač polohy klikového hřídele-výpadek výkonu
P0340-Obvod snímače polohy vačkového hřídele-chybná funkce


Pomóóóc, že to není čerpadlo??? že to je jen nějaká blbost. V listopadu vyměněný olej i všechny filtry.

Díky
Opel Zafira 2.2 DTi rok 2002 (Y22DTR) 190.000km
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Motory“