KONKURENCE INSIGNIE
Moderátor: Moderátoři
KONKURENCE INSIGNIE
Ahojky,
posílám moje postřehy konkurenčního vozu Peugeot 508 verze GT automat.
Auto jsem měl od pátku do pondělí.
2.2 HDI 204 k FAP AUT 6 verze GT
Plusy :
-Na voze byla velmi komfortní kola 235/45 R18
-Komfortní jízda bez hluku.
-Motor se chová jak šestiválec a má slušný záběr od spoda.
-příjemně fungující klimatizace
-Head-up displej který si nastavíte jak potřebujete a nemusíte sledovat budíky
-Příjemné sedačky v provedení látka/kůže
-Čtyřzónová klimatizace
-Brzdy mají 1*
-Systém bezklíčkového odemykání a startování je moc příjemná záležitost.
-Ovládání autorádia
-Místo na zadních sedačkách.
-Parkovací asistent spojený s navigací.
-Kufr jak u Superbu
Minusy:
-U automatické převodovky při popojíždění v kolonách je dlouhý interval než automat zabere.
-Nepřehledná přístrojová deska na kterou si snad není možno zvyknout.
-Panel u řadičky vypadá moc luxusně ale při sluníčku se odráží lesk a navíc v autě nejsou skoro žádné odkládací plochy. Mobil není prostě kam dát.
-Ve dveřích je kapsa jen na menší lahev vody a v autě je na Peugeot moc málo odkládacích ploch.
-U panoramatické střechy v této kategorii bych uvítal podobně jako u Insignie otvírání.
-Gong u otevírání 5 dveří je otravující, například u Mercedesu už od něj ustupují.
-Na tomto voze bylo špatně nastaveno denní svícení. Buď ledkama svítí pouze parkovačky, nebo svítí rovnou xenony které mimochodem na Insignii nemají ani vzdáleně. Byl to zřejmě problém pouze tohoto vozu, protože jiné 508 svítí ledkama ostřeji.
-Rámeček Head-up displeje se odráží v čelním okně – je to dost nepříjemné.
-Vyhledávání parkovacího místa má svá omezení (rychlost atd.)
A teď cena. Tento vůz se dá nový sehnat kolem 900 000,-Kč s DPH
Auto bylo docela příjemný a měnil bych jen asi jen pár věcí oproti Insignii. Není to taková ,,dizajnovka" jako Insignie ale vzbuzuje dostatečný respekt.
Ohledně komfortu jsem si u mojí Insignie uškodil 19" koly.
Zdraví Vás Jirka
posílám moje postřehy konkurenčního vozu Peugeot 508 verze GT automat.
Auto jsem měl od pátku do pondělí.
2.2 HDI 204 k FAP AUT 6 verze GT
Plusy :
-Na voze byla velmi komfortní kola 235/45 R18
-Komfortní jízda bez hluku.
-Motor se chová jak šestiválec a má slušný záběr od spoda.
-příjemně fungující klimatizace
-Head-up displej který si nastavíte jak potřebujete a nemusíte sledovat budíky
-Příjemné sedačky v provedení látka/kůže
-Čtyřzónová klimatizace
-Brzdy mají 1*
-Systém bezklíčkového odemykání a startování je moc příjemná záležitost.
-Ovládání autorádia
-Místo na zadních sedačkách.
-Parkovací asistent spojený s navigací.
-Kufr jak u Superbu
Minusy:
-U automatické převodovky při popojíždění v kolonách je dlouhý interval než automat zabere.
-Nepřehledná přístrojová deska na kterou si snad není možno zvyknout.
-Panel u řadičky vypadá moc luxusně ale při sluníčku se odráží lesk a navíc v autě nejsou skoro žádné odkládací plochy. Mobil není prostě kam dát.
-Ve dveřích je kapsa jen na menší lahev vody a v autě je na Peugeot moc málo odkládacích ploch.
-U panoramatické střechy v této kategorii bych uvítal podobně jako u Insignie otvírání.
-Gong u otevírání 5 dveří je otravující, například u Mercedesu už od něj ustupují.
-Na tomto voze bylo špatně nastaveno denní svícení. Buď ledkama svítí pouze parkovačky, nebo svítí rovnou xenony které mimochodem na Insignii nemají ani vzdáleně. Byl to zřejmě problém pouze tohoto vozu, protože jiné 508 svítí ledkama ostřeji.
-Rámeček Head-up displeje se odráží v čelním okně – je to dost nepříjemné.
-Vyhledávání parkovacího místa má svá omezení (rychlost atd.)
A teď cena. Tento vůz se dá nový sehnat kolem 900 000,-Kč s DPH
Auto bylo docela příjemný a měnil bych jen asi jen pár věcí oproti Insignii. Není to taková ,,dizajnovka" jako Insignie ale vzbuzuje dostatečný respekt.
Ohledně komfortu jsem si u mojí Insignie uškodil 19" koly.
Zdraví Vás Jirka
- Přílohy
-
- 2011-06-06 07.24.50.jpg (80.04 KiB) Zobrazeno 9130 x
-
- 2011-06-06 07.24.31.jpg (102.46 KiB) Zobrazeno 9130 x
-
- 2011-06-06 07.24.19.jpg (77.5 KiB) Zobrazeno 9130 x
-
- 2011-06-06 07.24.10.jpg (69.17 KiB) Zobrazeno 9130 x
- Reklama
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 01:01, celkem upraveno 1 x.
Re: KONKURENCE INSIGNIE
To je věc názoru a toho co od auta ale čekáš.
Mít ještě malé děti, koukat jen na komfort tak by asi vyhrál Peugeot.
Jak jsem zde psal. Chce si to vždy vypsat na papír pro a proti a co od auta člověk čeká a upředňostňuje.
Jinak na plné čáře vyhrává za design a účelnost interiéru (INSIGNIE) . Nikdy u žádného vozu mi ovládací prvky nepadli tak, jako u Insignie.
A proto je to i po problémech které jsem měl moje jasná jednička. Ať si kdo povídá, co chce
Čau všichni
Mít ještě malé děti, koukat jen na komfort tak by asi vyhrál Peugeot.
Jak jsem zde psal. Chce si to vždy vypsat na papír pro a proti a co od auta člověk čeká a upředňostňuje.
Jinak na plné čáře vyhrává za design a účelnost interiéru (INSIGNIE) . Nikdy u žádného vozu mi ovládací prvky nepadli tak, jako u Insignie.
A proto je to i po problémech které jsem měl moje jasná jednička. Ať si kdo povídá, co chce
Čau všichni
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Jen pro zajímavost zde dávám zajímavý odkaz na článek.
Doba kterou jsem očekával je už tady. Kdy už se všemocný a neohrožený VW konečně chytne za rypák
http://www.novinky.cz/auto/245771-prohl ... l?ref=boxE
Doba kterou jsem očekával je už tady. Kdy už se všemocný a neohrožený VW konečně chytne za rypák
http://www.novinky.cz/auto/245771-prohl ... l?ref=boxE
Re: KONKURENCE INSIGNIE
On to konkurent úplně není,ale verze 4x4 v naftě a automatu trochu je.:
Fiat Freemont:
Nejdřv musím napsat,že mě nenechal řídit,takže to bude zprostředkovaně.
Byla to verze Urban,2.0 Mjet 103 KW 6.st.manuál.
Zavíraní dveří dobře utlumené,jak při nasednutí,tak zavření zvenku.Materiály vevnitř přijemný na omak,jak palubka,tak dveří.Schránka u spolujezdce docela malá,odkládacích prostror docela dost.Loketní opěrka vpředu prostorná.Ovládání klimatizace je přes rádio.Maxi-dot mezi budíky vypadá velmi dobře.Motor po nastartovaní dobře utlumen i zase studena.Trasa byla jenom PV-Výšovice.Podvozek jízdně velmi dobrý,zatáčka ve 100 km/h bez náklonu,tedy žádný nebyl.Řazení krátké dráhy.Filtrování nerovností velmi dobré.Brzdy měli příjemný nástup,ne jak v GP.Startovaní tlačítkem je dobrá věc.Keyless Go bych ale doporučil kombinovat s automatem,tam už to bude takové lepší.Ve Výšovice tu cestu plátují skoro skoro pořád,pak kousek po prašné cestě.Motor 2.0 Mjet 103 KW na naše silnice bohatě stačí.Celkově spokojenost a je to první Fiat co mě zaujal.Jediné mínus je ten Haldex 2 generace.
Fiat Freemont:
Nejdřv musím napsat,že mě nenechal řídit,takže to bude zprostředkovaně.
Byla to verze Urban,2.0 Mjet 103 KW 6.st.manuál.
Zavíraní dveří dobře utlumené,jak při nasednutí,tak zavření zvenku.Materiály vevnitř přijemný na omak,jak palubka,tak dveří.Schránka u spolujezdce docela malá,odkládacích prostror docela dost.Loketní opěrka vpředu prostorná.Ovládání klimatizace je přes rádio.Maxi-dot mezi budíky vypadá velmi dobře.Motor po nastartovaní dobře utlumen i zase studena.Trasa byla jenom PV-Výšovice.Podvozek jízdně velmi dobrý,zatáčka ve 100 km/h bez náklonu,tedy žádný nebyl.Řazení krátké dráhy.Filtrování nerovností velmi dobré.Brzdy měli příjemný nástup,ne jak v GP.Startovaní tlačítkem je dobrá věc.Keyless Go bych ale doporučil kombinovat s automatem,tam už to bude takové lepší.Ve Výšovice tu cestu plátují skoro skoro pořád,pak kousek po prašné cestě.Motor 2.0 Mjet 103 KW na naše silnice bohatě stačí.Celkově spokojenost a je to první Fiat co mě zaujal.Jediné mínus je ten Haldex 2 generace.
Naposledy upravil(a) Dix dne 08 lis 2011, 10:14, celkem upraveno 1 x.
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Docela dobrý,
ohledně Fiat motorů mám 2 Fiaty Scudo, jeden 120 PS a druhý 165 PS originál od Fiatu a docela občas zírám jak jsou motory tichý, spořivý a kultivovaný.
Do týhle káry bych to ale viděl v 165 koňovce 4X4.
ohledně Fiat motorů mám 2 Fiaty Scudo, jeden 120 PS a druhý 165 PS originál od Fiatu a docela občas zírám jak jsou motory tichý, spořivý a kultivovaný.
Do týhle káry bych to ale viděl v 165 koňovce 4X4.
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Tak ono do Freemontu jde ještě Multijet 2.0 125 KW a to buď v manuálu-4x2 anebo 4x4-automat.Pak je ještě Penestar 3.6 a ten je taky 4x4 v automatu.
http://www.fiat.cz/UserFiles/File/freem ... ont(1).pdf
http://www.fiat.cz/UserFiles/File/freem ... ont(1).pdf
Re: KONKURENCE INSIGNIE
jgoldman:Jaké máš zkušenosti s importérem Fiatu ? Ten Freemont vypadá a jezdí dobře,tak jestli nemažou med kolem huby a realita je jiná.Dík za odpověď.
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Ahojky,Dix píše:jgoldman:Jaké máš zkušenosti s importérem Fiatu ? Ten Freemont vypadá a jezdí dobře,tak jestli nemažou med kolem huby a realita je jiná.Dík za odpověď.
dlouho jsem zde nepsal protože jsem nas.... na opel celkově. Ohledně Fiatu: jelikož mám dva a ani jeden se nese.. jako opel tak jsem import ještě neřešil. Jó jsou tam některé mouchy které prodejce (Strojservis) řeší výměnou dílů bez jediného ,,to dělá akorát Vám" .
Mimochodem jak už jsem zde psal tak auto prodávám a kupuji toho Peugeota na kterého jsem tu dělal porovnání. Měl jsem ještě tu čest si ho půjčit a komfortem o který mi jde je opravdu někde jinde. Jelikož už mám Peugeot 407 tak vím, že servis Peugeot nedělá takový opruz jako Opel servis.
Re: KONKURENCE INSIGNIE
Jo ta 508 SW GT je dobré svezení.Tak snad s ní budeš spokojenej.