HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Moderátor: Moderátoři
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
RE: miki11
Ohledně váhy. Mojí váhu jsem bral z velkého TP a údaje na ostatní auta z webu Opel. Vem si že na kombíku není vlastně víc plechu než na sedanu. Když vezmeš kombi a zadek vytvaruješ tak je tam stejně plechu jak na sedanu. Váha například u Passatu u kombi je 1571kg a klasika má 1532 kg. Není v tom moc rozdíl. Údaj jsem našel na webu VW.
RE: Fritol
Režim SPORT na Insignii má vždy posunuté otáčky motoru směrem nahoru. V mém případě když to zmáčknu tak se razantně přitvrdí podvozek a to poznají i spolucestující. Je možný, že jsi nepoznal rozdíl v tvrdosti kvůli menším kolům které odtlumí nerovnosti a tvrdost podvozku. Mám 19" a miki11 má dokonce 20". Nastavení podsvícení a ostatní se dá nastavit přes MENU. Na dálku se v tomto režimu na našich silnicích moc nedá proto jezdím na režim TOUR který přenastaví tlumiče na měkčí režim který je v mém případě znatelný. Zjistil jsem taky že je rozdíl když to někomu ukazuju a on neřídí. Nemůže cítit tvrdší volant a pedály a tvrdost podvozku
Včera jsem pánové měl opět zapůjčený Peugeot 508 a musím toto auto přehodnotit. Posledně jsem z něho tak nadšený nebyl. Tentokráte jsem měl zapůjčenou
plnou výbavu v kombi a verzi GT 2,2 HDI se 204 koňmi. Podvozek nemá sice takový vychytávky jako Opel ale na 18" kolech se choval úplně úžasně. Pánové s Francie udělali velký pokrok.
Motor zabírá krásně od spodu a není tam moc cítit turboefekt. V té verzi co jsem jel tak jsou úžasné pohodlné masážní sedačky. Ne jako v Insignii do kterých se nevejdu s rameny. Místo na zadních sedačkách úžasné a v bílé verzi s perletí by byl jeden s finálních adeptů (s Insignií) na výběr nového auta.
Ohledně váhy. Mojí váhu jsem bral z velkého TP a údaje na ostatní auta z webu Opel. Vem si že na kombíku není vlastně víc plechu než na sedanu. Když vezmeš kombi a zadek vytvaruješ tak je tam stejně plechu jak na sedanu. Váha například u Passatu u kombi je 1571kg a klasika má 1532 kg. Není v tom moc rozdíl. Údaj jsem našel na webu VW.
RE: Fritol
Režim SPORT na Insignii má vždy posunuté otáčky motoru směrem nahoru. V mém případě když to zmáčknu tak se razantně přitvrdí podvozek a to poznají i spolucestující. Je možný, že jsi nepoznal rozdíl v tvrdosti kvůli menším kolům které odtlumí nerovnosti a tvrdost podvozku. Mám 19" a miki11 má dokonce 20". Nastavení podsvícení a ostatní se dá nastavit přes MENU. Na dálku se v tomto režimu na našich silnicích moc nedá proto jezdím na režim TOUR který přenastaví tlumiče na měkčí režim který je v mém případě znatelný. Zjistil jsem taky že je rozdíl když to někomu ukazuju a on neřídí. Nemůže cítit tvrdší volant a pedály a tvrdost podvozku
Včera jsem pánové měl opět zapůjčený Peugeot 508 a musím toto auto přehodnotit. Posledně jsem z něho tak nadšený nebyl. Tentokráte jsem měl zapůjčenou
plnou výbavu v kombi a verzi GT 2,2 HDI se 204 koňmi. Podvozek nemá sice takový vychytávky jako Opel ale na 18" kolech se choval úplně úžasně. Pánové s Francie udělali velký pokrok.
Motor zabírá krásně od spodu a není tam moc cítit turboefekt. V té verzi co jsem jel tak jsou úžasné pohodlné masážní sedačky. Ne jako v Insignii do kterých se nevejdu s rameny. Místo na zadních sedačkách úžasné a v bílé verzi s perletí by byl jeden s finálních adeptů (s Insignií) na výběr nového auta.
- Reklama
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:55, celkem upraveno 1 x.
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Tak k tym hmotnostiam - manual uvadza celkom dobre hmotnosti pre rozne kombinacie vybav, motorov a prevedeni. Napr. pre "moj" (4x4, kombi, 2,0 tdci, cosmo + navyse vybava) uvadza manual cca 1980 kg, co je aj sakra citit. Technicak sa zmienuje nieco okolo 18xx kg (ale nepamtam moc).
Tiez jazdievam prevazne v tour rezime (iba 18" kolesa, vacsie mi pridu nepohodlne na nasich cestach) a len ked potrebujem, tak si prepnem sport. Rozdiel tam je, ale v menu sa da velmi dobre nastavit, co vsetko sa ma zmenit pri stlaceni sport rezimu ("odozva volantu, reakcia na plyn.pedal, cervene podsvietenie budikov, pridtvrdenie tlmicov, pri 4x4 aj prenos 60% vykonu na zadnu napravu,), cize teoreticky sa da auto nastavit podla seba.
Najviac mi vadi, ze aj v pripade sportu ma velmi ucinny posilovac riadenia. Ale da sa to. Inak podla mna v rezime tour je to auto rovnako schopne ako v rezime sport, len clovek tam nema tu istotu.
Inak celkom prijemne je jazdit na rezim sport s vypnutym pritvrdenim tlmicov .
Tiez jazdievam prevazne v tour rezime (iba 18" kolesa, vacsie mi pridu nepohodlne na nasich cestach) a len ked potrebujem, tak si prepnem sport. Rozdiel tam je, ale v menu sa da velmi dobre nastavit, co vsetko sa ma zmenit pri stlaceni sport rezimu ("odozva volantu, reakcia na plyn.pedal, cervene podsvietenie budikov, pridtvrdenie tlmicov, pri 4x4 aj prenos 60% vykonu na zadnu napravu,), cize teoreticky sa da auto nastavit podla seba.
Najviac mi vadi, ze aj v pripade sportu ma velmi ucinny posilovac riadenia. Ale da sa to. Inak podla mna v rezime tour je to auto rovnako schopne ako v rezime sport, len clovek tam nema tu istotu.
Inak celkom prijemne je jazdit na rezim sport s vypnutym pritvrdenim tlmicov .
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Ahojky,
v mém MENU opravdu nic takového není a když jsem projížděl jinou Insignii tak to tam taky neměla. No ale dá se vlastně bez toho přežít .
Váha mojí Insignie (Cosmo sedan automat) dle velkého TP je 1613kg a je mi fakt divný že by tam byl takový váhový rozdíl:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... 3&start=10
Ohledně 118 kW motoru s hlučností, tak můj názor je stejný. Nevím ale čím to je
Ohledně 19" kol jsem zde už psal několikrát a každému doporučuji pouze 18" kola. Jeden důvod je větší pohodlí a druhý důvod cena pneumatik. 17" a 18" kola stojí podobně ale 19" a 20" kola stojí jednou až dvakrát tolik.
A ohledně chiptuningu:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=69&t=2427
Čauky Jirka
PS: tyto debaty prosím probírat v sekci POKEC. To jen aby to tu bylo přehlednější.
v mém MENU opravdu nic takového není a když jsem projížděl jinou Insignii tak to tam taky neměla. No ale dá se vlastně bez toho přežít .
Váha mojí Insignie (Cosmo sedan automat) dle velkého TP je 1613kg a je mi fakt divný že by tam byl takový váhový rozdíl:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... 3&start=10
Ohledně 118 kW motoru s hlučností, tak můj názor je stejný. Nevím ale čím to je
Ohledně 19" kol jsem zde už psal několikrát a každému doporučuji pouze 18" kola. Jeden důvod je větší pohodlí a druhý důvod cena pneumatik. 17" a 18" kola stojí podobně ale 19" a 20" kola stojí jednou až dvakrát tolik.
A ohledně chiptuningu:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=69&t=2427
Čauky Jirka
PS: tyto debaty prosím probírat v sekci POKEC. To jen aby to tu bylo přehlednější.
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:55, celkem upraveno 1 x.
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Tuto volbu tam samozřejmě mám.
To jsi si spletl z jiné debaty o zamykání auta za jízdy
To jsi si spletl z jiné debaty o zamykání auta za jízdy
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:56, celkem upraveno 1 x.
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
No, koukám, že jsou tu duplicitní příspěvky. Chlapci od Vektry dělají dle nás diskuzní fórum a trochu se to tu rozházelo.
Kdyby Vám pánové připadalo, že sem něco nepatří tak mi písněte a já to přesunu do správné kategorie
Kdyby Vám pánové připadalo, že sem něco nepatří tak mi písněte a já to přesunu do správné kategorie
- Přílohy
-
- vesere se pták na auto.gif (7.16 KiB) Zobrazeno 4789 x
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
Tak dnes jsem byl v Bratislavě a při zpáteční cestě na mě vybafla opět hláška SERVIS SYSTÉM PÉROVÁNÍ (což je údajně vadný kabel na tlumičích FlexRidu) který mi už jenou byl měněn. Volal jsem do servisu a jsem objednán na pátek . Tak kdo má většího smolíka ?
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování
tentokrat to bude druha strana než dělaly
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí