jede to na dva valce

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
bret
Příspěvky: 2
Registrován: 01 zář 2011, 19:19

jede to na dva valce

Příspěvek od bret »

zdar, mám takový menší problém můj opel astra f 1.6i 16v 74kw motor x 16xel mě přestál asi před 3 měsíci jet na 4 valce,tak jsem zjistil že mi neválí 2 valce koupil jsem noví modul kabely+svíčky a vše bylo ok.před tydnem mi strašně začalo salat teplo pod ruční brzdou a včera se mi rosvítila diagnostika a motor opět jede na dva válce,ale na diagnostice to píše jen egr ventil....tak nevím co stím a kamoši taky ne,ma někdo nějakou radu nerad bych kupoval zase cele zapalko a ono to zase odejde...dík za pomoc
Reklama
 

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: jede to na dva valce

Příspěvek od ernst »

no on to opravdu může být egr.. nevím jak to je u 16tiventila ale u osmiventila je egr na sání uprostřed a vede k nemu skrze hlavu kanálek od výfuku tuším 2. válce a ten kanálek ústí mezi 2. a 3. valcem v sání(přes egr ventil samozřejmě)... možná bych zkusil egr zaslepit popř vyměnit(někdy pomáhá ho vyčistit a rozhýbat ale většinou to už potom není ono) .. ale přednostně bych změřil tlaky... co se týče sálání tepla pod ručkou... tak to mě napadá jedině nespálená směs ve výfuku a jeho větší zahřívání což by mohl mít na vině právě EGR protože směs nemá dostatek kyslíku na rychlé vyhoření ve spalovacím prostoru a shoří až ve výfuku... to je má dedukce :)
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Uživatelský avatar
Fogi
Příspěvky: 132
Registrován: 20 dub 2010, 10:17
Bydliště: Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: jede to na dva valce

Příspěvek od Fogi »

nemáš ucpaný vstřiky nebo odpojený či přerušenej kabel? ..nebo neukradl ti ty 2 válce někdo?..neztratil jsi je? :D
bret
Příspěvky: 2
Registrován: 01 zář 2011, 19:19

Re: jede to na dva valce

Příspěvek od bret »

ernst píše:no on to opravdu může být egr.. nevím jak to je u 16tiventila ale u osmiventila je egr na sání uprostřed a vede k nemu skrze hlavu kanálek od výfuku tuším 2. válce a ten kanálek ústí mezi 2. a 3. valcem v sání(přes egr ventil samozřejmě)... možná bych zkusil egr zaslepit popř vyměnit(někdy pomáhá ho vyčistit a rozhýbat ale většinou to už potom není ono) .. ale přednostně bych změřil tlaky... co se týče sálání tepla pod ručkou... tak to mě napadá jedině nespálená směs ve výfuku a jeho větší zahřívání což by mohl mít na vině právě EGR protože směs nemá dostatek kyslíku na rychlé vyhoření ve spalovacím prostoru a shoří až ve výfuku... to je má dedukce :)
Dík za radu,už jsem to dal dohromady a jede to zatim...dík
Odpovědět

Zpět na „Astra F“