Výměna nezávislého přídavného topení

Vše o garančkách, servisech, cenách servisů a hodnocení servisů

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od lubaan »

Ahoj
Já sice ovládání nez.topení ve Vectře v menu mam,ale používam ho opravdu jen minimálně.Mam taky dálkový ovládání Eberspächer EasyStart R+ a vůbec si nemůžu stěžovat.Většinou si topení zapínam asi tak 15min před odjezdem přes dálkáč.V tomhle počasí,kdy ještě nejsou takový zimy vždycky kouknu na dálkáč,jakou ukazuje teplotu a podle toho zatopim nebo když je teplo,tak to nezapínam.Myslim,že tohle dálkový ovládání neni zase tak špatný.Dokonce i když programuju čas zapnutí topení,tak to dělam přes dálkáč.Výhoda je v tom,že doba běhu nez.topení se nastaví podle teploty v autě,takže si nemusim dělat hlavu s tim s jakým předstihem mam zapnutí topení v menu v autě nastavit.Takhle jen nastavim čas odjezdu a víc se nestaram.U Insignie je asi jen problém s tim ofukem čelního skla,absenci ovládání v menu bych jako problém neviděl,klidně bych se bez toho obešel.
Jinak vyhřátí interieru trvá taky docela dlouho,ale rozmrazení oken je docela rychlý.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Reklama
 

jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od jgoldman »

No, doufejme že na verzi 2012 už je to jinak.
Já když něco koupím tak vše opravdu využívám :lol: . Spousta mých známých ani naopak neví jak v jejich autě funguje například tempomat a v tom asi bude problém. Chceme hold od věcí aby fungovaly jak mají :lol:.
Ty vše řešís předem a to je dobře, já když kupoval Insignii tak jsem o ní nesehnal vůbec žádné informace a po mých prvních problémech jsme tu vlastně rozjeli naplno toto vlákno s informacema. Bohužel jsem si asi vyžral naplno všechny problémy a tak si informace nenechávám jen pro sebe. Na všechny opravy a problémy mám od servisu vždy schované opravenky a beru si i papíry o záručních opravách které servisy moc nechtějí dávat.
Jo a ze dneška mám docela lahůdku. Jel jsem po německé A3 a pootevřel jsem si střešní okno které mi v německém servisu bylo doštolováno a ejhle. :oops: Okno při větších rychlostech zřejmě po poslední svolávačce na střešní okna (ochrana proti skřípnutí) nejde zpět kvůli tlaku vzduchu zavřít. Takže jsem musel na dálnici zpomalit pod 80 km/h aby šlo střešní okno zatáhnout. Dobrý ne ?!
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od jgoldman »

lubaan píše:Ahoj
Já sice ovládání nez.topení ve Vectře v menu mam,ale používam ho opravdu jen minimálně.Mam taky dálkový ovládání Eberspächer EasyStart R+ a vůbec si nemůžu stěžovat.Většinou si topení zapínam asi tak 15min před odjezdem přes dálkáč.V tomhle počasí,kdy ještě nejsou takový zimy vždycky kouknu na dálkáč,jakou ukazuje teplotu a podle toho zatopim nebo když je teplo,tak to nezapínam.Myslim,že tohle dálkový ovládání neni zase tak špatný.Dokonce i když programuju čas zapnutí topení,tak to dělam přes dálkáč.Výhoda je v tom,že doba běhu nez.topení se nastaví podle teploty v autě,takže si nemusim dělat hlavu s tim s jakým předstihem mam zapnutí topení v menu v autě nastavit.Takhle jen nastavim čas odjezdu a víc se nestaram.U Insignie je asi jen problém s tim ofukem čelního skla,absenci ovládání v menu bych jako problém neviděl,klidně bych se bez toho obešel.
Jinak vyhřátí interieru trvá taky docela dlouho,ale rozmrazení oken je docela rychlý.
Takže jsem vlastně pochopil, že to velké a zbytečne složité ovládání taky používáš na zapnutí a vypnutí :lol: .
Topení používám letos už asi měsíc jelikož opravdu každé ráno nemíním škrábat skla. Nedávno jsem tu měl mé minulé auto (Mercedes Viano) a to byl právě důvod proč zase rejpu do nekvalitního a zbytečně složitého málo fungujícího topení a ovládání v Insignii. Jde o to, že tady píšete jak strá dobrá Vectra umí ovládat automaticky přídavné topení. Nechápu teda proč tzv modernější Insignia to neumí a v mém případě nikdy neuměla. Byla už asi po měsíci v servisu Eberspächer v Praze 9 a tam bylo prohlášeno, že je vše v pořádku. To že auto nekomunikuje s ovládáním je prý normální. Neberu měření teploty a tak jsem to prostě neřešil. Nadával jsem když jsem zapomněl večer naštolovat teplotu a foukání na okna protože jinak musím stejně škrábat okna :oops: . Dobrý ne ?!
Jinak moje Viano má taky předehřev motoru a interiér je asi 4x větší a topení to trvá tak 10 minut. Mimochodem je tam taky Eberspächer.
Clone
Příspěvky: 66
Registrován: 23 zář 2011, 10:42

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od Clone »

jgoldman: Prosím tě, tak co tam vlastně na tom dálkáči funguje? Pokusím se tu dát ten návod, přečti si ho, a řekni mi, co z toho vůbec je pravda. Myslel jsem po přečtení návodu, že si na dálkáči zjistím, kolik stupňů je v autě, podle toho nastavím, na kolik to má vytopit atd. Z tvých slov se zdá, že nefunguje skoro nic, mimo zap/vyp.
Díky za info!
Samozřejmě to sem nejde hodit, příloha je přiliš velká. Tak jsem to hodil sem:

Kód: Vybrat vše

http://www.ulozto.cz/11148732/navod-cz-nezavisle-topeni-s-dalkovym-ovladanim-pdf
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od lubaan »

Zobrazení teploty na displeji DO funguje.Řídící jednotka DO,která je zabudovaná v autě má vlastní teplotní čidlo.U vás má DO v Insignii víc funkcí,než u mně ve Vectře,protože topení v Insignii ovládá EasyStart R+(umí kompletně ovládat agregát).Ve Vectře DO slouží jen k přivedení signálu do klimatizace,která pak už řídí topení.U Vectry má význam EasyStart R+ jen v měření teploty v autě,vypnutí/zapnutí topení a nastavení 3 časů odjezdu.

V podstatě všechno funguje skoro stejně,akorát v Insignii nejde automaticky nastavit ofuk čelního skla při spuštění topení.Zdá se mi neuvěřitelný,že na tohle nemysleli a takhle to odflákli.Protože když jsem instaloval DO,tak bylo jedno,jestli je topení ovládáný origo řídící jednotkou a klimatizací nebo spínacíma hodinama,na sklo to vždycky foukalo bez ohledu na to,co naposledy bylo nastaveno na klimatizaci.

K tomu nastavení tří časů na DO.Neřek bych,že je to nějak komplikovaný.Nastavim den,čas a dobu běhu topení,potvrdim a hotovo.V menu ve Vectře je to sice jednoduchý,ale jen pokud se ty časy nemění.Pokud potřebuju pořád měnit časy,tak musim zase do jiný položky menu,kde nastavim požadovanej čas a pak zase do jiný položky,kde si zaškrtnu,kterej čas potřebuju.Tohle je ještě složitější a proto to skoro výhradně nastavuju na DO,protože je to jednodušší.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Uživatelský avatar
megabeda
Příspěvky: 269
Registrován: 28 kvě 2009, 09:58

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od megabeda »

Takže pokud to chápu dobře u Insignie je použita "pouze" standartní univerzální řídící jednotka, nic podobného jako u Vectry C kde je topení se speciální řídící jednotkou pro OPEL, která spolu s jednotkou klimatizace zabezpečí všechny integrační funkce, jako je nasměrování ofuku na sklo, vytopení interiéru na teplotu nastavenou v klimě, ovládání přes displej a započítávání spotřeby topení do BC.
No dobrý krok zpět :-(
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od jgoldman »

Koukám jak blázen po poslední svolávačce na topení vše funguje jak má.
Clone
Příspěvky: 66
Registrován: 23 zář 2011, 10:42

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od Clone »

Jak má? .......... a to je tedy vlastně jak?
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Výměna nezávislého přídavného topení

Příspěvek od jgoldman »

To znamená, že když po půl hodině přijdu do auta tak tam není zzzzima :roll: . Stejně tam potvora ale odpojí automatiku.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Garanční prohlídky + svolávací akce + servis + servisy“