Insignia ST 2.0 CDTI

Informace ohledně aktualizací, DVD mechanik a jiných multimedií a elektroniky

Moderátor: Moderátoři

markow850
Příspěvky: 5
Registrován: 29 pro 2011, 13:16

Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od markow850 »

Mam novu Insigniu ST 4x4 Cosmo, 118kW uz som najazdil 6500km a spotrebu okolo 7,6 aj na dlhych trasach. Je to normalne? Bude ta spotreba neskor lepsia alebo je to nejaka chyba?
Po vynulovani BC mi ukazuje spotrebu 8l/100km ale o tom som uz tu na fore cital a svetla (AFL) mi tiez svietia vysoko aj o tom ste pisali.

Chyby od zaciatku kupy:
Smerovku do lava mi nevypina po vrateni volantu.
Chyba mi v nastaveniach sklapanie zrkadiel.

Hlasenia:
navstivte servis,
servis pohon vsetych kol,
servis zadnej napravy

Myslim ze je to dost chyb na nove auto.
2.1. idem do servisu (konecne si po 2mesiacoch nasli na moje auto cas) a idu mi menit nejaky filter a olej co ide do zadnej napravy. Myslim ze ani nevedia ci je to spravna diagnoza, pretoze stale sa na nieco vyhovaraju a mechanik to ide robit prvy krat.

Poradte mi prosim niekto aspon nieco z toho ale doporucte servis/ osobu na koho sa obratit.

Dakujem
Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od Sunman »

No nazdar, zdá sa že po jgoldmanovi ďalší nešťastník...
1/ spotreba
6500km nie je vôbec veľa. Podľa mojich skúseností s teraz piatym Oplom spotreba výrazne klesne po 10÷15t.
Veľký vplyv má značka pneumatík - až do 1L/100km. Na letných Continental spotreba 7,2, na zimných GY ca 6,4. Overené na oboch mojich Insigniách. Kolega vymenil minulý mesiac zimné Pirelli za Bridgestone a rovnako o liter spotreba viac.Takže otázka čo tam máš obuté? Dlhšie jazdy síce obecne majú menšiu spotrebu ale nie po diaľnici cez 120km/h.

2/ so svetlami som nikdy nemal problém. Ako vieš, že ti svietia vysoko? Vieš koľko majú a koľko podľa vyhlášky môžu svietiť stretávacie svetlá?
Na to, aby si mohol ísť 90km/h by mali svietiť 90m! Vyhláška dovoľuje 115m v ľavej polovici vozovky!
Skús prepnúť na manuál, postav auto v noci na tmavú cestu a pošli niekoho aby kráčal od auta dopredu. sleduj ako ďaleko bude od auta keď ho ešte uvidíš. Som si istý, že to nebude viac ako 60m. To je dobre.
Po rozbitom reflektore mi robili nastavenie v MaH Polianky - spokojnosť.

3/ ak ti nevypína smerovka je to zrejme mechanický problém v unášači na hriadeli volantu. Reklamuj

4/ chyby pohonu 4x4 a zadnej nápravy - no u mňa servis funguje tak, že prídem a pozrú na počkanie čo hovorí počítač a potom si dohodnem opravu (ale mal som takúto závadu len raz na starej Insignii, na novej mám teraz 20t bez najmenších problémov).
Ale pri návštevách na garančkách vidím že to tak robia so všetkými. Ľudia tam sedia pri stolíku a čítajú časopisy a potom ich technik volá a oznámi im čo zistili a čo treba urobiť. Tak to funguje v MAH Petržalka.
markow850
Příspěvky: 5
Registrován: 29 pro 2011, 13:16

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od markow850 »

Ahoj. Ďakujem za odpoveď.

Tak s tou spotrebou si ma potešil, len dúfam, že sa priblíži k udávanej výrobcovi a ja spravím na nádrž aspoň 1100km (teraz necelých 900km)
Predtým som mal Astru 1.9 CDTI a spotreba bola super. Nádrž 52L a dojazd 900km. Chodím dlhé trasy a je to pre mňa dôležité. Auto bolo po 160 000km bez poruchy.

Pneu na Insignii: Letné Continental
Zimné Pirelli

Svetlá:

Neskúšal som podľa tvojho návodu. Malo by to byť v poriadku, ale bežná rýchlosť akou jazdím je cca. 110 a často mi autá oproti dávajú diaľkové + senzor niekedy nereaguje včas.
Na druhej strane tie svetlá sú perfektné.

Páčku vymením vrámci záruky. Servis pohonu dúfam opravia v januári, ako sľúbili.
Inak som s autom spokojný, aj keď výkon by mohol byť o niečo vyšší. Auto je dosť ťažké.
Zvažujem chip + K&N filter.

Ďakujem
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od jgoldman »

Ahojky,
tak koukám že tu máme dalšího nešťastníka, teda bohužel.

RE: Chyba mi v nastaveniach sklapanie zrkadiel - to je dle SW verze Insignie. Jedno auto má MENU takové a druhé zase makové. Prostě to tak je a ani v Oplu ti s tím nic neudělají.

Ohledně spotřeby: je to u aut kus od kusu a hlavně stylem jízdy. Jsem s Insignií schopnej jezdit kolem 6,1 ale taky za 9,2 l/100 km. Vem si že například já mám 190 ps a jezdit za 7,5 po městě je docela s automatem slušný. Kamarád má 2x Mercedes GL 420 CDI. S jedním autem jezdí za 12 l/100 km a u druhého není schopen jezdit pod 15 l/100 km. V servisu to už taky neřeší. Je to prostě kus od kusu.

Ohledně světel AFL: to je nekonečná kapitola kterou tu se mnou řešilo už pár lidí. Řešil jsem to i na německých fórech a zjistil jsem že Opel světla štoluje špatně už od výroby. Byl jsem se světlama dokonce u známého na technické a potvrdil mi to co jsem si myslel. Štvalo mě neustálé blikání protijedoucích aut a světla jsem si nechal přeštolovat až poté co jsem jel v noci před mojí Insignií a opravdu to bylo dost nepříjemný. Navíc mi světla v automatickém módu spínají na dálková když naproti jede auto což je špatně. Nedělal jsem nic jiného než hlídalabych nikoho neoslňoval. Nechal jsem automatiku hold vypnout protože to dělalo i po výměně čidla i SW světel. Teď mám auto už víc než 14 dní v autoservisu Auto Staiger kde tyto závady odstraňují. Řekl jsem jim, že auto převezmu až opravené což mi bylo přislíbeno na 3.1.2012. Ona je to vlastně jen jedna ze závad: https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... 5&start=90


Ohledně úpravy Insignie: řešil bych to CHIPEM ale každopádně bych nedělal filtr. Ten změní půtok vzduchu a počítač a váha vzduchu s toho bude mít guláš. Taky jsem to dříve řešil filtrem ale bylo mi vysvětleno že když se dá jiný filtr tak by se měly změnit i hodnoty SW ŘJ.

RE: Myslim ze je to dost chyb na nove auto.
Ano, musím souhlasit. Ve všech servisech Ti budou tvrdit že tyto závady máš jen ty ! Dokuď nepoznáš někoho kdo má Insignii taky. Takhle ze mne dělali blbce od začátku co mám Insignii například s nezávislým přídavným topením které vlastně nikdy nefungovalo jak má. To to frajeři od Štajgra dokonce odvezli přímo do Eberspracheru kde řekli že je v pořádku. To asi je ale netopí jak má, což je u topení dost závažná záležitost ne ?!!!

Jinak v pátek byl u mne MIKI kterýmá zkušenost s Insignií cca 90.000 km a potvrdil mi mojí teorii že auto bez FlexRide je o mnoho komfortnější a stabilnější. Doufám, že mi schválí výměnu tlumičů.

Jinak věřte mi, že Insignia byla můj poslední Opel :oops: :!: :!: :!:
Jinak pánové a dámy přeji klidný a pohodový ROK 2012, méně starostí a více radostí.
markow850
Příspěvky: 5
Registrován: 29 pro 2011, 13:16

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od markow850 »

Ďakujem pekne za odpovede.

Asi s tým nič nenarobím. Na chip sa teším no navštívim autochip.eu bez filtru :)
Spotreba verím, že padne aspoň o liter, keď sa auto zabehne a ostatné závady už nechám na servis.

Šťastný nový rok a veľa kilometrov.
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od Sunman »

markow, súkromne mám 1.9CDTI Vectru. Má 250000km a spotrebu mala a stále má nižšiu než Insignia. Ale má tiež o 2cm užšie pneumatiky než Insignia. Aký rozmer pneu mala tvoja Astra? 205, 215?
Reálna spotreba Insignie 2.0CDTI je taká, že sa dá prejsť 1100km na nádrž, to je tak 6,3l. Každá lepšia diaľnica to hneď ale vyženie na 7.

k svetlám - pozri si večer, pri akej rýchlosti sa ti zapínajú dialničné svetlá? Na mojej MY09 zapínali pri ca 125km/h na tachometri a tlmili naspäť pri podkročení 80km/h. Tzn. že keď som predbiehal na normálnej ceste, svetlá sa zdvihli a potom svietili hore až do prvej dediny. Na MY12 mám teraz prepnutie na diaľničný mod už asi pri 115 km/h ale tlmia naspäť pri 105km/h.

flexride - no neviem čo je komfortnejšie alebo nie. Fakt je, že medzi tour a "nič" nie je rozdiel. Poznať rozdiel medzi nič/tour a sport. Kolegovia majú Insignie bez flexride a myslím že nastavenie je niekde medzi. Ale je celkom v pohode.
Ja som flexride volil skôr kvôli 17" brzdám nie kvôli frajerine s nastavením sport aj keď niekedy to človek celkom využije.
miki11
Příspěvky: 174
Registrován: 28 úno 2009, 16:43

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od miki11 »

:arrow:
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 00:34, celkem upraveno 1 x.
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od jgoldman »

MIKI byl rychlejší a vzal mi má slova :lol: :lol: :lol:
Musím jen souhlasit.
demolition
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2011, 16:30

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od demolition »

Čo má spotreba s Euro normou? Nechám si v pohode vysvetliť ;)

Tak Tour cítiť aj pri rýchlosti 50, vzhľadom na tankodrom na severe SVK.
Je to poznať a chýbalo by mi to, brzdy sú tiež fajn doplnok. Len sa bojím o servis flexridu
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: Insignia ST 2.0 CDTI

Příspěvek od jgoldman »

demolition píše:Čo má spotreba s Euro normou? Nechám si v pohode vysvetliť ;)

Tak Tour cítiť aj pri rýchlosti 50, vzhľadom na tankodrom na severe SVK.
Je to poznať a chýbalo by mi to, brzdy sú tiež fajn doplnok. Len sa bojím o servis flexridu
RE:
k podělanému Euru 5. Od doby kdy se nekoukalo tolik na tzv EURO byla spotřeba u aut nižší. Dnes se honí výfukové vzplodiny a nekouká na to že kvůli uškrcenému motoru máš větší spotřebu a tím vyšší dopad na životní prostředí. Kdysi jsem v roce 1998 vlastnil jeden s prvních modelů Octavia 1.9 TDi což byl dle mého názoru nejlepší a nejpovedenější motor který kdy byl vyroben. Motory v té době neměly sice takové tzv. parametry ale prostě jely a vydržely kvanta km. Já osobně jsem bez poruchy najel 330.000 km a auto jezdí u kamaráda dodnes. Dlouhodobou spotřebu auto mělo 5,1 l/100km. Kamarád má dodnes jedničkovou Oktávii s tímto motorem a dnes má najeto na původní motor kolem 900000 km. Ano slyšíte dobře a na autě by jste to nepoznali. Pár dobrých fíglů jako výměna volantu a řadičky a pravidelný servis a auto je jak nové. Od té doby jakékoliv auto jsem měl tak mělo spotřebu o moc vyšší a věř mi, že v mém autoparku mám s čím porovnávat.

A k servisu s Flexridem: raději to neřeš, až dojde na lámání chleba jako v mém případě (oprava auta) tak uvidíš jak importér Opelu začne mít argumenty. Já to začnu řešit prodejem auta a Opel já osobně už nechci ani vidět.

PS: nyní mám už třetí týden auto v servisu na záručních opravách a vlastně nevědí co s ním a akorád se vymlouvají !
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Autorádia + navigace + elektronika“