Zdravím všechny, mám Omegu 2.0 16V AT rv96, někdy v říjnu loňského roku po STK mi začla dělat "naschvály". Po STK jsem přijel domů, zaparkoval, za 2 hodinky jsem vyrazil a po cca 3 km se rozsvítily kontrolky dobíjení, ABS, motor, pak vpravo na displeji převodovka a... chcíp.
Na novou baterii jsem dorazil domů a od té doby stojí. Nastartuje a po chvíli (cca 15s) se opět rozsvíti v kapličce semafor... Napadlo mě, že by to mohlo být tou technickou, při kontrole podvozku šíbujou autem a mohlo dojít k uvolnění konektoru a cestou domů mohl vypadnout úplně. Dráty (zelený a hnědý) konektoru vedou od krabice počítače pod baterkou. Může to být náhoda s tou STK. Vzhledem k tomu, že se v tom nevyznám, hádám jenom dle vzdálenosti kam asi tak ten drát došáhne... Děkuji za případnou pomoc.
Omega '96 - konektor
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Omega '96 - konektor
treba nikam. nekdy tam sou samotny konektory podle vybavi takze to muses mit pripravu na neco. a nemusí bejt ubec vyuzitej.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Omega '96 - konektor
To je mi vcelku jasný, akorát je divný, že ten konektor je čistý, mám namysli tu část, která se strká dovnitř. Kdyby byl jenom tak visel, nebo byl položený, bude stejně špinavý jako zbytek. Ale přesto díky za názor.