Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
Napadá mne, co vlastně v Insignii funguje jak má ????!!!!!
- Reklama
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
tak teraz nemôžem súhlasiť ani so SMARTom ani s goldmanom:
1/ mne na insignii funguje fakt všetko čo má fungovať.
2/ Opel/BMW/Mercedes Eye nie je problém insignie to som si istý. Je to proste frajerina a nezmysel
3/ sú autá (nie Insignia, tá takýto systém chvalabohu nemá) s adaptívnym tempomatom ktoré zastavia aj rozbehnú sa samé. viď Prima silvestrovský autosalón - ukázali ako natáčali túto funkciu. Vpredu išlo nejaké auto a za ním auto s adaptívnym tempomatom. Predné zastavilo, to "automatické" za ním zastavilo tiež. Šofér zo zadného auta vystúpil. Predné auto sa pohlo asi 5km/h a zadné ho nasledovalo, pričom šofér kráčal vedľa neho. Zastavili, rozbehli niekoľko krát.
Potom ale predný automobil urobil manevér do boku a zadné auto nemajúc pred sebou prekážku sa bez vodiča rozbehlo.
Ten maník z telky visel v otvorenom okne a snažil sa ho zastaviť ale nevedel sa zmestiť do okna. Našťastie si to predné auto všimlo a "strčilo" sa pred ten zázrak takže zadný automobil zastavil.
Myslím že to nájdeš na nete.
P.S. Dnes ráno na Automotorsport TV test štvorkoliek na snehu, kde Insignia papierovo bola len chudobný príbuzný (BMW X6, Porsche, Mercedes, Mitsubishi a pod). V brzdení víťaz Porsche 911 na 35m, Insignia (2.8turbo) na druhom mieste 37m.
1/ mne na insignii funguje fakt všetko čo má fungovať.
2/ Opel/BMW/Mercedes Eye nie je problém insignie to som si istý. Je to proste frajerina a nezmysel
3/ sú autá (nie Insignia, tá takýto systém chvalabohu nemá) s adaptívnym tempomatom ktoré zastavia aj rozbehnú sa samé. viď Prima silvestrovský autosalón - ukázali ako natáčali túto funkciu. Vpredu išlo nejaké auto a za ním auto s adaptívnym tempomatom. Predné zastavilo, to "automatické" za ním zastavilo tiež. Šofér zo zadného auta vystúpil. Predné auto sa pohlo asi 5km/h a zadné ho nasledovalo, pričom šofér kráčal vedľa neho. Zastavili, rozbehli niekoľko krát.
Potom ale predný automobil urobil manevér do boku a zadné auto nemajúc pred sebou prekážku sa bez vodiča rozbehlo.
Ten maník z telky visel v otvorenom okne a snažil sa ho zastaviť ale nevedel sa zmestiť do okna. Našťastie si to predné auto všimlo a "strčilo" sa pred ten zázrak takže zadný automobil zastavil.
Myslím že to nájdeš na nete.
P.S. Dnes ráno na Automotorsport TV test štvorkoliek na snehu, kde Insignia papierovo bola len chudobný príbuzný (BMW X6, Porsche, Mercedes, Mitsubishi a pod). V brzdení víťaz Porsche 911 na 35m, Insignia (2.8turbo) na druhom mieste 37m.
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
To auto v autosalóne bola nová Audi A6, takže koncern adaptiv.
Teda to majú príbuzní od VW, ale len s automatom dokáže zastaviť/rozbehnúť.
Teda to majú príbuzní od VW, ale len s automatom dokáže zastaviť/rozbehnúť.
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
Já jenom psal o funkci v Mercedesu a antikolizním systému, to nemá s adaptivním tempomatem nic společného. I mercedes by teoreticky zastavil pokud by před nim auto brzdilo normálně, protikolizní systém je upozornění na stojící překážku případně velmi prudce brzdící auto (na to adaptivní tempomat zareagovat většinou nestíhá) navíc si nedokážu představit jak adaptiv dokáže zastavit u vozidla s manuální převodovkou.
E: Nevšiml jsem si, že automat byl upozorněn v příspěvku nademnou
E: Nevšiml jsem si, že automat byl upozorněn v příspěvku nademnou
Opel Insignia Cosmo Combi
118kW CDTi
118kW CDTi
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
[quote="Sunman"]tak teraz nemôžem súhlasiť ani so SMARTom ani s goldmanom:
1/ mne na insignii funguje fakt všetko čo má fungovať.
2/ Opel/BMW/Mercedes Eye nie je problém insignie to som si istý. Je to proste frajerina a nezmysel
3/ sú autá (nie Insignia, tá takýto systém chvalabohu nemá) s adaptívnym tempomatom ktoré zastavia aj rozbehnú sa samé. viď Prima silvestrovský autosalón -
Tak k tomu že se mnou nemůžeš souhlasit. Když jsem rozjížděl diskuze na tomto fóru tak jsem byl s mým autem taky optimista a říkal jsem si, že moje problémy s autem jsou jen ojedinělá záležitost. Pak jsem na fórech při problémech poznal že mé problémy jsou vlastně Oplácké nedodělávky (většínou SW) které jsem si já vyžral snad úplně všechny. Měl jsem tu recenzi mého vozu ale z jistých důvodů (prodej vozu) jsem zde raději smáznul. Na mém autě nebyl za dva roky vlastně den, že by něco nefungovalo jak má. Nemůžeš přece nesouhlasit s mojí zkušeností za dva roky provozu ! Poslední dva roky jsem se občas setkal s Insigniářema a většinou jsem zjistil že oni vlastně mají stejné problémy ale jen o nich nevědí nebo je prostě neřeší. To mi potvrdil i servisák z Oplu. Kamarádovi jsem cca před rokem nahrával například mapové podklady do navigace a zíral co má v MENU. Byla to německá Insignie.
Nesouhlasím s Tebou i v tom že tady pořád omíláte co vidíte v TV magazínech o autech. Mám velmi dobré informace z první ruky o tom jak to vlastně v těchto magazínech a pořadech chodí. Kdyby pořad kritizoval dokola například jednu a tu samou značku tak ta by jim pak auta nepůjčovala třeba přednostně a oni by pak neměli informace z první ruky a tudíž by nebyly IN. Kritizovat ale jen z mírou a hlavně podle textu co jim napíše někdo jiný ! Je to neobjektivní a každý by si na to měl udělat názor sám. Když občas koukám na hodnocení stejného vozu ve dvou pořadech tak se musím smát. Minulý víkend jsem se například musel smát na recenzí Superbu kde redator kritizoval při svých skoro dvou metrech prosklenou střechu, že tam drká hlavou. To je jakoby liliput kritizoval Superba že nedosáhne na pedály apodobně. Chtěl jsem tím říct, že cokoliv jsem tu napsal nebo popsal tak jsem vždy vyzkoušel a popisoval jsem mé postřehy. Insignia je pro mne asi tím nejnedodělanějším autem které jsem kdy měl a to je prostě fakt.
1/ mne na insignii funguje fakt všetko čo má fungovať.
2/ Opel/BMW/Mercedes Eye nie je problém insignie to som si istý. Je to proste frajerina a nezmysel
3/ sú autá (nie Insignia, tá takýto systém chvalabohu nemá) s adaptívnym tempomatom ktoré zastavia aj rozbehnú sa samé. viď Prima silvestrovský autosalón -
Tak k tomu že se mnou nemůžeš souhlasit. Když jsem rozjížděl diskuze na tomto fóru tak jsem byl s mým autem taky optimista a říkal jsem si, že moje problémy s autem jsou jen ojedinělá záležitost. Pak jsem na fórech při problémech poznal že mé problémy jsou vlastně Oplácké nedodělávky (většínou SW) které jsem si já vyžral snad úplně všechny. Měl jsem tu recenzi mého vozu ale z jistých důvodů (prodej vozu) jsem zde raději smáznul. Na mém autě nebyl za dva roky vlastně den, že by něco nefungovalo jak má. Nemůžeš přece nesouhlasit s mojí zkušeností za dva roky provozu ! Poslední dva roky jsem se občas setkal s Insigniářema a většinou jsem zjistil že oni vlastně mají stejné problémy ale jen o nich nevědí nebo je prostě neřeší. To mi potvrdil i servisák z Oplu. Kamarádovi jsem cca před rokem nahrával například mapové podklady do navigace a zíral co má v MENU. Byla to německá Insignie.
Nesouhlasím s Tebou i v tom že tady pořád omíláte co vidíte v TV magazínech o autech. Mám velmi dobré informace z první ruky o tom jak to vlastně v těchto magazínech a pořadech chodí. Kdyby pořad kritizoval dokola například jednu a tu samou značku tak ta by jim pak auta nepůjčovala třeba přednostně a oni by pak neměli informace z první ruky a tudíž by nebyly IN. Kritizovat ale jen z mírou a hlavně podle textu co jim napíše někdo jiný ! Je to neobjektivní a každý by si na to měl udělat názor sám. Když občas koukám na hodnocení stejného vozu ve dvou pořadech tak se musím smát. Minulý víkend jsem se například musel smát na recenzí Superbu kde redator kritizoval při svých skoro dvou metrech prosklenou střechu, že tam drká hlavou. To je jakoby liliput kritizoval Superba že nedosáhne na pedály apodobně. Chtěl jsem tím říct, že cokoliv jsem tu napsal nebo popsal tak jsem vždy vyzkoušel a popisoval jsem mé postřehy. Insignia je pro mne asi tím nejnedodělanějším autem které jsem kdy měl a to je prostě fakt.
Re: Opel Eye - frajerina alebo zbytočnosť?
jgoldman - hovoril som, že nesúhlasím, nie že neverím. Určite sú aj medzi 100% výrobkami (a to súhlasím že nie je Opel) vždy nejaké šmejdy.
to že nesúhlasím je podložené tým, že mám za dva roky odjazdenú jednu insigniu s 150tisíc km MY09 a na ďalšej mám teraz 30 od oktobra. S drobnými prkotinami bez problémov.
Celá firma sme postavení na Oploch Astrách a Insigniách. Z troch kolegov, ktorí sedia hneď vedľa mňa majú dvaja 140 tisíc a tretí asi 20. A ver tomu, že sa tiež ako skúsení užívatelia trocha vyznáme aj v menu auta. Keďže nie sme priamo majiteľni áut ale máme ich v nájme za fixnú cenu bez ohľadu na náklady na servis, tak nie sme nútení z finančných dôvodov trpieť nejaké nedorobky.
Testom normálne neverím, ale ak je niečo pozitívne napísané v AutoMotor&Sport o Opli tak to je na 100-péro pravda. To je totiž VW/Skoda/Audi časopis jak vyšitý. Proste keď je tam VW tak všetci ostatní sú "trakaře". Preto pochvalu z tohto časopisu beriem vážne.
to že nesúhlasím je podložené tým, že mám za dva roky odjazdenú jednu insigniu s 150tisíc km MY09 a na ďalšej mám teraz 30 od oktobra. S drobnými prkotinami bez problémov.
Celá firma sme postavení na Oploch Astrách a Insigniách. Z troch kolegov, ktorí sedia hneď vedľa mňa majú dvaja 140 tisíc a tretí asi 20. A ver tomu, že sa tiež ako skúsení užívatelia trocha vyznáme aj v menu auta. Keďže nie sme priamo majiteľni áut ale máme ich v nájme za fixnú cenu bez ohľadu na náklady na servis, tak nie sme nútení z finančných dôvodov trpieť nejaké nedorobky.
Testom normálne neverím, ale ak je niečo pozitívne napísané v AutoMotor&Sport o Opli tak to je na 100-péro pravda. To je totiž VW/Skoda/Audi časopis jak vyšitý. Proste keď je tam VW tak všetci ostatní sú "trakaře". Preto pochvalu z tohto časopisu beriem vážne.