Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Moderátor: Moderátoři
Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Zdravím, Mám velkou prosbu. Mám Omegu B 2.5i V6 r.v.96 Mám s ní takový problém, když s autem jedu tak se nic neděje, ani když zajedu na nerovnosti apod. Ale když začnu brzdit, volant se mi pohne na pravou stranu a auto začne táhnou na levou. Dělá to jen při brždění. Když s tím jedu na dálnici třeba 130km/h a sešlápnu brzdu, tak mi auto znatelně a nepříjemně uskočí na stranu. Měnil jsem kosti a tlumiče, čepy a silenbloky jsou prý v pořádku říkal mi mechanik. Auto jsem už takhle koupil a tak teď nevím co stím. Od přední nápravy se za jízdy neozve ani hláska. Prosím, máte s tím nějaké zkušenosti ? Děkuji
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Jedno kolo brzdí více než druhé. Nevím jaké tam jsou brzdiče, jestli může někde na nich něco zatuhnout. Určitě rozebrat vyčistit, zkontrolovat vedení brzdovky a asi bych pak dal už rovnou nové desky.
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
jo a to se omlouvám ale jsou tam nové desky a kotouče, asi 2 měsíce po výměně.... a dělá to stejně jak se starýma brzdama tak s novýma.......
- henry
- Příspěvky: 97
- Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
- Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Tak tohle sem měl taky, vyřešilo to nové silenbloky na ramena ...nebo celý nový ramena se silenblokama...cca 1200kč jedno rameno.
Jedno kolo je volné v jednom silenbloku a při brždění se v tom silenbloku pohne a auto jakoby jedním kolem trochu uhne na stranu...
A se divim, že to mechanik nepoznal, zuáleží jak to kontroloval...Ale na 99,9% sou to silenbloky na jednom zameni...kolo v nich má vuli...to dá rozum.
Jedno kolo je volné v jednom silenbloku a při brždění se v tom silenbloku pohne a auto jakoby jedním kolem trochu uhne na stranu...
A se divim, že to mechanik nepoznal, zuáleží jak to kontroloval...Ale na 99,9% sou to silenbloky na jednom zameni...kolo v nich má vuli...to dá rozum.
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
To mě docela potěšilo. Ale nadruhou stranu jsem mu tuto závadu prezentoval a on na ně koukal a povídal že nejsou nové ale nevypadají na tuto závadu..... Ale vím že Omega je odhlučněná slušně a když už je něco z nápravy slyšet, tak je to opravdu špatný. Vyměním je tedy. Je to ten malý nebo ten velký? Nebo mam dát pryč oba? ono už je to asi jedno..... Díky za rady
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
dawes-zkus vytahnout pojistku pro ABS a pak zkus znovu ty brzdy bez funkce ABS.Jestli to bude brzdit rovně bez tahnutí,tak zlobí ABS.Už jsem to tu zjistil asi na 7 Omegách.Po výměně ABS to šlapalo jak hodinky.
Jen maličkost-vždy to bylo ABS\TC.
Jen maličkost-vždy to bylo ABS\TC.
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Dobře denny, Díky za radu taky to vyzkouším.....
- henry
- Příspěvky: 97
- Registrován: 24 kvě 2011, 20:28
- Bydliště: CESKA LIPA OKOLI
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Postupoval bych od nejlehčího a nejlevnějšího k těššímu a draššímu:)
U mě když sem měl jedno rameno volný na silenblokách tak to taky nějak nebouchalo, ale stačí když je volnej ten velkej silenblok a rameno i s kolem už je volný a stává se z něho plovoucí kolo a při zabrždění cukne auto na stranu a čim víc z prudka zabrzdíš, tím víc auto strhne do strany... Vyměnit určitě všechny silenbloky...rozebírat to po jednom nemá smysl,protože odejdou hned i ty ostatní. Pokud budeš dělat sám. Pokud budeš dávat někomu do servisu, tak možná se vyplatí, koupit mu ramena komplet, aby to jen prohodil-někdy si řeknou moc peněz za práci, celkem dlouho to trvá.No uvidíš.
Každopádně já si myslím, že to sou ty silenbloky.
A pak sem napiš jak to dopadlo. Ahoj.
U mě když sem měl jedno rameno volný na silenblokách tak to taky nějak nebouchalo, ale stačí když je volnej ten velkej silenblok a rameno i s kolem už je volný a stává se z něho plovoucí kolo a při zabrždění cukne auto na stranu a čim víc z prudka zabrzdíš, tím víc auto strhne do strany... Vyměnit určitě všechny silenbloky...rozebírat to po jednom nemá smysl,protože odejdou hned i ty ostatní. Pokud budeš dělat sám. Pokud budeš dávat někomu do servisu, tak možná se vyplatí, koupit mu ramena komplet, aby to jen prohodil-někdy si řeknou moc peněz za práci, celkem dlouho to trvá.No uvidíš.
Každopádně já si myslím, že to sou ty silenbloky.
A pak sem napiš jak to dopadlo. Ahoj.
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
tak nejjednodušší je právě vytáhnout pojistku ABS a zkusit co to budě dělat potom, krom toho že nebude fungovat ABS.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
Re: Prosím o pomoc, Při brždění auto táhne
Tak jsem to otestoval bez pojistky ABS a dělá to uplně stejně. Žádný rozdíl, krom toho že přestane fungovat ABS
Ale zvláštní je že ten volant se pohne uplně do stejného místa vždycky a pokaždé to žačně táhnou uplně stejně... mě připadaj ty silenbloky jako asi jako výhra, nevím. Vyměním je až budou koruny a dám vědět. Kdyby někoho něco ještě napadlo, budu rád. Díky
Ale zvláštní je že ten volant se pohne uplně do stejného místa vždycky a pokaždé to žačně táhnou uplně stejně... mě připadaj ty silenbloky jako asi jako výhra, nevím. Vyměním je až budou koruny a dám vědět. Kdyby někoho něco ještě napadlo, budu rád. Díky