opel vectra gts 3,2 V6 2003
Moderátor: Moderátoři
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Takže jsem zkusil na relatku propojit kontakty 85 a 86 přes baterku a v relátku cvakalo takže by mělo byt asi dobrý. Pak jsem zkusil při startování změřit napětí v dírách po relátku a nic tam nešlo. Takže mi teda asi nejde do zádu štáva. Buď překousanej kabel od myší (pár jsem jich našel ohryzanejch ale ne přehryzanejch) nebo jak jste psali čidlo kliky. Doufám že jsem něco neudělal špatně
- Reklama
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Pojistka č 10/20A/ v zadní pojistkovce je OK?.Je na ní napětí?Je pro hlavní kontakt relé čerpadla-vede na pin 30 u relé.
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Pojistka je dobrá ale napětí tam nejde ani při zapnutém klíčku a ani při startování
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Tak od baterky natahni klidně venkem vodič od plusu,píchni ho do pojistky a zkus natočit auto.
Ještě maličkost-relé R2 spíná po zapnutí klíčku?\Druhé velké od shora\.
Ještě maličkost-relé R2 spíná po zapnutí klíčku?\Druhé velké od shora\.
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Ok,zítra zkusím. Dík za radu
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Kabel jsem natáhl do pojistky ale auto nenastartoval,to r2 relátko prej cvaká. Pak jsem zkusil natáhnout plus rovnou na čerpadlo a auto normálně nastartoval. Nikam jsem radši nejel protože nevím jestli to čerpadlo má jít v kuse. Takže v čem by mohl být problém?
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
To,že relé cvaká neznamená,že převádí silovými kontakty proud.
Může být chyba jak v obou relátkách tak přímo v zadním el centru nebo ve vodiči k čerpadlu.
Čerpadlo samosebou běží stále,jen po zhasnutí motoru nemá jednotka ot impuls a tím shodí i relé pro něj.Jako nouzovku na dojetí ten vodič natvrdo tam mít můžeš.Jen nesmíš havarovat,protože i po zhasnutí motoru běží čerpadlo dál a kdyby došlo k narušení palivového vedení,tak ti auto shoří,protože dostane ještě 8atm benzínovou injekci.
Může být chyba jak v obou relátkách tak přímo v zadním el centru nebo ve vodiči k čerpadlu.
Čerpadlo samosebou běží stále,jen po zhasnutí motoru nemá jednotka ot impuls a tím shodí i relé pro něj.Jako nouzovku na dojetí ten vodič natvrdo tam mít můžeš.Jen nesmíš havarovat,protože i po zhasnutí motoru běží čerpadlo dál a kdyby došlo k narušení palivového vedení,tak ti auto shoří,protože dostane ještě 8atm benzínovou injekci.
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Ještě jsem se chtěl prosím zeptat jak je to teda celé zapojené? Jdou kabely z baterky do relátek pak do pojistky a pak čerpadla nebo je to jinak?
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Trvalé napětí jde na pojistku a odtud na kontakt č.30 relátka.
Re: opel vectra gts 3,2 V6 2003
Takže když nejde napětí do pojistek tak bude asi problém někde v kabelu od baterky. To už nějak dovyřeším ale ted mám nový problém. Když zapnu klíček tak tak pořád svítí brzdové světla i když vyndám pojistku. Nevím přeně kdy a jak to začalo dělat.