Nízká maximální rychlost
Moderátor: Moderátoři
Nízká maximální rychlost
Mám tak trochu problém s maximální rychlostí
před zimou jsem v pohodě dal 160 v papírech je 170 ale mám široké pneu...
jenže ted když se oteplilo tak jsem se jel projet a zjistil jsem že se prostě přes 130 -135 km/h nedostanu...(pomalu ani z kopce )
Nastartuju perfektně za studena na 2 otáčky, za tepla okamžitě, auto jede normálně necuká, nekouří, nepřehřívá se, jde potichu otáčky jsou stabilní ...... protě uplně normální
jde o to že na autě je hromada věcí povyměnovaných a tedy závadu u nich nečekám . Nové či vyměněné věci : Rozvody s vodní pumpou, olej, palivový i vzduchový filtr, ojniční šálky, těsnení (hlava, sání, výfuk), zabroušené ventily, gufírka ventilů, povyměnovaná hdyraulická zdvihátka, jiná vačka (o dost míň vyběhaná), termostat ......
jenže s těmi povyměňovanými věcmi auto těch 160 jezdilo... a ted po zimě prostě ne...
další věc je že při 90 km/h mám spotřebu 3,5 l/100km
takže mám podezření na vadný vstřikovač či čerpadlo
co myslíte čím by to mohlo být?
před zimou jsem v pohodě dal 160 v papírech je 170 ale mám široké pneu...
jenže ted když se oteplilo tak jsem se jel projet a zjistil jsem že se prostě přes 130 -135 km/h nedostanu...(pomalu ani z kopce )
Nastartuju perfektně za studena na 2 otáčky, za tepla okamžitě, auto jede normálně necuká, nekouří, nepřehřívá se, jde potichu otáčky jsou stabilní ...... protě uplně normální
jde o to že na autě je hromada věcí povyměnovaných a tedy závadu u nich nečekám . Nové či vyměněné věci : Rozvody s vodní pumpou, olej, palivový i vzduchový filtr, ojniční šálky, těsnení (hlava, sání, výfuk), zabroušené ventily, gufírka ventilů, povyměnovaná hdyraulická zdvihátka, jiná vačka (o dost míň vyběhaná), termostat ......
jenže s těmi povyměňovanými věcmi auto těch 160 jezdilo... a ted po zimě prostě ne...
další věc je že při 90 km/h mám spotřebu 3,5 l/100km
takže mám podezření na vadný vstřikovač či čerpadlo
co myslíte čím by to mohlo být?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
- Reklama
Re: Nízká maximální rychlost
Tak jsem se díval a mám v autě palivové čerpadlo bosh 0 580 314 154 a to má 1 Bar tlak
a mám k dispozici čerpadlo z jiné astry také bosh 0 580 453 966 a to má tlak 3 Bary
Kdyby bylo vadné to původní čerpadlo, bylo by možné jej nahradit tím 3barovým ?
a mám k dispozici čerpadlo z jiné astry také bosh 0 580 453 966 a to má tlak 3 Bary
Kdyby bylo vadné to původní čerpadlo, bylo by možné jej nahradit tím 3barovým ?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Nízká maximální rychlost
Nějaké divné ne?
Čerpadlo Bosch 0 580 314 154 má dle výrobce provozní tlak 75kPa a průtok 95 l/h.
A 75kPa je asi tak 0,75 atm. a to asi tak 0,75bar.
Takto nějak je přesný převod
Bar - 100kPa; atm = 101325 Pa ; 1atm = 1,01 bar.
INFORMACE O PRODUKTU 0 580 314 154
Tlak: 75 (kPa)
Průtok: 95 (l/h)
montovací strana: V palivové nádrži
druh provozu: elektrický
Typ paliva: Benzín
Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info: s držákem
To je většina čerpadel pro jednobod.Čerpadlo pro vícebod tam nedávej.
Můžeš taky mít částečně zneprůchodněný kat a pak motor nemá kam foukat,tak nejede.
Čerpadlo Bosch 0 580 314 154 má dle výrobce provozní tlak 75kPa a průtok 95 l/h.
A 75kPa je asi tak 0,75 atm. a to asi tak 0,75bar.
Takto nějak je přesný převod
Bar - 100kPa; atm = 101325 Pa ; 1atm = 1,01 bar.
INFORMACE O PRODUKTU 0 580 314 154
Tlak: 75 (kPa)
Průtok: 95 (l/h)
montovací strana: V palivové nádrži
druh provozu: elektrický
Typ paliva: Benzín
Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info: s držákem
To je většina čerpadel pro jednobod.Čerpadlo pro vícebod tam nedávej.
Můžeš taky mít částečně zneprůchodněný kat a pak motor nemá kam foukat,tak nejede.
Re: Nízká maximální rychlost
http://zhzpump.en.gasgoo.com/auto-products/1337812.html <- tohle čerpadlo mám navíc... je to vytažené z astry která byla dovezená na díly.... byl v ní právě i 2,0l 16V a pak tam byla zpátky 1,6i nevím přesně která ale měla ještě rozdělovač a podtlakem řízený EGR a taky neměla čidlo klepání a taky na to jela, jenže protože byla vyběhaná na klice tak šla do šrotu..
nevím jakej by mohl nastat probém záměnou těchto čerpadel přece jen je na vsřikovací hlavě přetlakový ventil..
jinak s tím katem mě to taky napadlo... na emisich bych to měl poznat ne? nechce se mi sundavat vyfuk...
V esitronicu ty data nemám ale když kouknu na net na 0 580 314 154 tak nacházím samý ruzný hodnoty např tlak 1bar ale i 0,76
a průtok 160l/h atd..
nevím jakej by mohl nastat probém záměnou těchto čerpadel přece jen je na vsřikovací hlavě přetlakový ventil..
jinak s tím katem mě to taky napadlo... na emisich bych to měl poznat ne? nechce se mi sundavat vyfuk...
V esitronicu ty data nemám ale když kouknu na net na 0 580 314 154 tak nacházím samý ruzný hodnoty např tlak 1bar ale i 0,76
a průtok 160l/h atd..
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Nízká maximální rychlost
možná se ti zevnitř rozpad koncovej vejfuk
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Re: Nízká maximální rychlost
Ten je tuningovej a relativně novej. Z vejfuku jako takovýho tlak jde a celkem i fouká tak nastejno jak jiný auta, ale pokud je přicpanej, prd poznám jak na to budu mít víc času tak se na to podívám... momentálně se " lehce připravuju " na maturu a taky jsou i jiný auta....
Jinak zkusil jsem vyměnit to čerpadlo, zlepšila se lehce akcelerace (max rychlost zatím nevím, nebudu lítat mei vesnicemi v noci ). Na volnoběh mi z 0,8 l/h klesla spotřeba na 0,5l/h a po vesnici za tepla průměrka 6,3 l/100km, uvidíme jak se to projeví na celkové dlouhodobé spotřebě a výkonu.
Pokud bude nějakej problém tak hodím zpět to staré čerpadlo
Jinak zkusil jsem vyměnit to čerpadlo, zlepšila se lehce akcelerace (max rychlost zatím nevím, nebudu lítat mei vesnicemi v noci ). Na volnoběh mi z 0,8 l/h klesla spotřeba na 0,5l/h a po vesnici za tepla průměrka 6,3 l/100km, uvidíme jak se to projeví na celkové dlouhodobé spotřebě a výkonu.
Pokud bude nějakej problém tak hodím zpět to staré čerpadlo
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Nízká maximální rychlost
co katalizátor? táta měl kdysi dávno scorpio 2,5 benzin, ucpal se mu kat a auto nejelo víc jak 70
Re: Nízká maximální rychlost
no.. mám v plánu ho vyříznout.. na TK ani SME problém nebude (známí ) jennže mám zajímavej poznatek a to že mám na prvním a druhém válci chudou směs - soudě podle svíček vypálených doběla a na třetím a čtvrtém mám zase směs bohatou -černé svíčky
sání ucpané není ....
komprese na všech válcích nachlup stejná a to 13 bar.... tak nevím...
sání ucpané není ....
komprese na všech válcích nachlup stejná a to 13 bar.... tak nevím...
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Nízká maximální rychlost
jestli ti to do 2 válců háže chudou směs a do dvou bohatou, tak by teoreticky moha být chyba v řídící jednotce
Re: Nízká maximální rychlost
mám jednoboda takže je to divný.. a svíčky i káble jsou dobrý...
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995