Únik chladiva klimatizace

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Dapos
Příspěvky: 197
Registrován: 15 dub 2011, 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od Dapos »

Tak a mam ten samy problem, doplnena klima po zime ------ cca. 14 dni a je to v hajzlu, syceni ze strednich vydechu slysim taky....jak jste to teda vyresily??? uz me to stve stejnej problem sem mel u Beckovy vectry a tam my zjistili ze mam v riti komplet mechanizmus vetraku v palubce........ po.sr.ana klima od opelu..!! :roll: :roll: :x
Radši čerpadlo u opela za 30 tis. než ukradené auto od koncernu VW.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lazak
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2010, 17:34
Bydliště: Petrovice u Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od Lazak »

Já teď kupoval nový klima chladič, nechal naplnit a pohoda. starý byl KO dole jak se do něj napojuje ta trubka, tak tam to dost oxiduje asi od soli a už to nešlo utěsnit novým těsněním. Jo nový chladič jsem kupoval v polsku a stál mně 1600,- cca, jedná se o funglovku. U nás jsou ceny cca od 3000,- do 9600,-. Tady je odkaz na ten můj: http://motoallegro.pl/chlodnica-klimaty ... 70701.html

Lazak
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Uživatelský avatar
Dapos
Příspěvky: 197
Registrován: 15 dub 2011, 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od Dapos »

diky , necham to teda zjistit a uvidim co dal....taky bych to asi koupil spis na allegru , ale jsou tam do cech malo dostopny dily....nebo se jim to nechce asi posilat....chtelo by to nejakyho zprostredkovatele :-D
Radši čerpadlo u opela za 30 tis. než ukradené auto od koncernu VW.
Stevo38
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2011, 14:36
Bydliště: Trenčín

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od Stevo38 »

godz píše:Bývají tam těsnící kroužky. V autě jsou spoje na klimatizaci "volné" kvůli otřesům. Würth nabízí pod číslem A0892 764 013 aditivum, který se dofoukne k chladivu a pokud po promíchání s chladivem zareaguje se vzduchem, změní konzistenci a tím utěsní nětěsnosti.. - princip funkce ve zkratce. Používáme to v práci a docela se to osvědčilo.

Mám na tebe ale dotaz. Nedávno sem se pustil do čištění klimatizace a za boha jsem nemohl najít výparník.. Je to ostuda, ale pylovej filtr jsem našel, ventilátor je hned za ním, ale někde bych tam čekal i výparník.. Ale nic. Kde ho tedy najdu?
Dík za odpověď.
Výparník je v strede dole za servonadržkou cez ventilátor ho nemôžeš vidieť ja ked dezinfikujem klimu tak vyparník robím cez trubku na odvod kondenzu z vyparníka používam penový čistič na klimu.Ta trubka (gumova hranatá hadička cca 4cmdlhá) trčí z deliacej priečky motor.priestoru za servonadržkou je tam obmedzený prístup ale da sa. Ja do nej narvem hadičku zo spreja na dezinfekciu a navalim tam až kym penu nevytlača von.A bacha na dezinfekciu výduchov nad radiom tam nedavam môže to zatiecť na konektory radia a problem na svete.
Opel Vectra C 1.9 CDTI 88kw caravan
3tp2
Příspěvky: 146
Registrován: 27 úno 2011, 06:46

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od 3tp2 »

Tak mě to potkalo taky,před měsícem klima vyčištěna a doplněna v servise,čuměl jsem jak byla najednou parádně účinná. Dneska opět účinost nulová - vůbec nechladila,takže znova servis,frajer to projel lampou s nějakejma brejlema a zjistil tři dírky na chladiči co je hned za maskou. Chladič objednán zítra to vezu na výměnu,cena 4200 kč + práce :roll:
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
mirbx
Příspěvky: 6
Registrován: 25 pro 2011, 06:47
Bydliště: Pardubice

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od mirbx »

Taky jsem mel deravej chladic klimy, byl rozstrileny od kaminku. Vypada to na spatne konstrukci reseni, po vymene klima chladi jako blazen.
Vectra C Caravan 1,9cdti 110kw r. 2006
Uživatelský avatar
cambejk
Příspěvky: 32
Registrován: 02 čer 2011, 13:56

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od cambejk »

Ahoj, tak mam taky problem s klimou
Nespina mi kompresor (spojka), tak jsem odpojil konektor a promeril multimetrem (celkem blnej pristup, musel jsem sundat spodni dekl) a nejde mi do neho pri zapnuti klimy zadne napeti, vadne pojistky jsem vyloucil.
Klimu jsem si nechal servisovat cca pred mesicem (po dvou letech), nebylo tam pri odsati zadne chladivo, ale po naplneni jela v pohode.
Ted jsem koukal na tlak v klime a mam tam 126 kPa (1,26 Bar), nekde jsem cetl, ze pri nizkem tlaku spojka ani nesepne, ale nevim jaky tlak je nizky, nevite nekdo jak by se mel tlak pohybovat?
Pripadne ze neni nizky tak kde by mohl byt problem?
VECTRA C CARAVAN r.v. 2006, Z19DTH 110kw, CD70navi
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od lubaan »

Koukal jsem na data z několika aut a u žádnýho nebyl tlak nižší než 500kPa.U mýho auta je nejnižší tlak 690kPa.Takže u tebe asi už je tlak nízkej moc a spojka nesepne-chrání kompresor před zadřením z nedostatku chladiva.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od denny »

cambejk-máš to prázdné,proto nefachčí klima.System nedovolí sepnout spojku.
vectra11
Příspěvky: 138
Registrován: 27 úno 2013, 21:13
Bydliště: Severní Morava

Re: Únik chladiva klimatizace

Příspěvek od vectra11 »

Würth nabízí pod číslem A0892 764 013 aditivum, který se dofoukne k chladivu a pokud po promíchání s chladivem zareaguje se vzduchem, změní konzistenci a tím utěsní nětěsnosti
Pod tímto číslem je Fluorescenční aditivum pro vyhledávání netěsností v chladících systémech-vodních!
Utěsňovač klimatizace má číslo 0892764776. Ale nemůžu dohledat kolik taková věc stojí. Jedině přímo na prodejně asi.
Přílohy
Bez názvu.jpg
Naposledy upravil(a) vectra11 dne 24 kvě 2013, 04:36, celkem upraveno 1 x.
Vectra B,Z18XE,LPG,Diagnostika OP-COM+LPG Stag4
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Motory“