Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
Moderátor: Moderátoři
Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
Typická situace - rano nastartuju studeny auto, pomalu jedu k dalnici, nehonim to, kdyz je zahraty, tak zrychlim, na dalnici vse v poradku, auto jede jako zpraku, potud dobry. Ale - treba po 50 km zastavim treba u pumpy, klapu tam treba 10 minut na volnobeh a pri opetovnem najezdu na dalnici jakoby me nekdo drzel zezadu za ksandy, auto se neskutecne pomalu rozjizdi, at dam plny plyn nebo ne, na 100km/h se dostanu z 50km/h treba za pul minuty. Jakoby to spadlo do nouzaku. Kdyz ale rychlost nakonec naberu, vsecko se spravi a dale uz jedu zase normalne, mozna lehce lineji, ale proste neni problem jet 150 a nebat se predjizdet. DULEZITE - toto se stava pouze kdyz je hodne teplo a skoro vzdy, kdyz mam zapnutou klimu. V zime se mi to nestalo ani jednou. Tato chyba se da skoro 100% nasimulovat tim zastavenim "horkeho" auta, ponechanim bezet na volnobeh (ale klidne i kdyz ho vypnu) a problem je skoro vzdy pri opetovnem rozjezdu. Obecne to proste netahne kdyz je auto horke, venku horko a bezi klima. Predesilam ze se k turbu chovam hezky, tj. zahrivam, vychladam... Jedna se o Vectra C 110kW (rok 2006) v automatu. Diky za radu.
- Reklama
Re: Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
a zkoušel jsi při zrychlování vypnout klimu? protože ta je dost velkej žrout výkonu
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
Má 110kW, tím to nebude.
Zkus zkontrolovat podtlaky, jestli horkem nepovolí nějaká z gumových spokek, kolínek.
Zkontroluj ovladač turba, nezmění táhlo ovládače turba polohu, tzn neposune se?
Zkus zkontrolovat podtlaky, jestli horkem nepovolí nějaká z gumových spokek, kolínek.
Zkontroluj ovladač turba, nezmění táhlo ovládače turba polohu, tzn neposune se?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
Tak jen pro info - vyřešeno - byla to podtlaková hadička, které se proklepala o plastovy kryt motoru. Taková ta hned vepredu vpravo. Oprava za asi 100Kč a je to úplně OK. Zajímavé, že na diagnostice to žádnou chybu nehlásilo, ví někdo, jak je to možné?
Re: Po delším stání na volnoběh auto při rozjezdu netáhne
tak diagnostika není stoprocentní
elektronikou taky nepoznáš jestli máš dobrou kompresi, nebo někde fouklé těsnění ![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995