2.5 vs. 2.0

Moderátor: Moderátoři

AngeliC
Příspěvky: 112
Registrován: 31 led 2010, 20:10
Bydliště: Hodonín

2.5 vs. 2.0

Příspěvek od AngeliC »

Čaute Oplácííí. Nějakou chvilku sem tu nebyl, omlouvám se, ale vydělávám v NL na pěknou VeBku :-) Jen pořád nějak tápu v kladech a záporech. Jasně, 2.0 je pojezdění nádherné, 2.5 ještě lepší. Ale co se týče spolehlivosti, dílů a podobně, který je lepší motor? Nehleďte na spotřebu. Nekupuju si ho kvůli spotřebě :-D :-D
Naposledy upravil(a) AngeliC dne 02 čer 2012, 15:19, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od Miro »

pokud ti nebude vadit těžší předek u V6 a tím pádem i větší nedotáčivost tak 2,5 ;)
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
AngeliC
Příspěvky: 112
Registrován: 31 led 2010, 20:10
Bydliště: Hodonín

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od AngeliC »

Tady zastávám ten názor, že pokud člověk nemá možnost porovnání, tak takovéto detaily nepozná :-D Mě se taky víc líbí 2.5 .. Ze zvukového, výkonostního a i ekonomického hlediska. Jen právě nevim, co ta spolehlivost, jak se co kazí a kolik dané díly v porovnání výjdou.. :-(
Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od Miro »

2,0 nebyly zrovna moc spolehlivý, nejlíp na tom byly 1,8 ;) hlavní jsou pak ty provozní náklady, pokud sežene pěknou 2,5 za slušnej peníz dá se s tím jet dálka za stejnej peníz jako 1,6 16V
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1836
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od Colommbo »

Na takto formulovanou prvotní otázku se dle mého soudu nedá dostatečně a směroplatně odpovědět... :) Lze se ptát na doporučení mezi třeba 1.6 a 1.8 nebo mezi 1.8 a 2.0, ale otázka, zda je lepčí 2.0 nebo 2.5 je trošku mimo mísu. Mám sice Omegu, ale ani u Vectry bych nad dvěma hrnky navíc vůbec neváhal... Jezdím s benzínovým šestiválem dvanáct let a zpátky do čtyřválu už teda nee. Spotřeba stejná či menší, cena dílů srovnatelná, spolehlivost dobrá (a ta je u ojetýho auta sázka do loterie tak či tak), snad v případě Vectry jen ten trochu těžší předek. Prostě za mě - sehnat nějakou pěknou opečovávanou V6 v manuálu a budeš spokojenej. ;)
W124 E320 R6 Coupé 1994
AngeliC
Příspěvky: 112
Registrován: 31 led 2010, 20:10
Bydliště: Hodonín

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od AngeliC »

Já se taky kloním k 2.5 .. Ale očividně je opravdu dobrá a lidi se jí drží, protože na prodej jich zrovna moc není :-) No počkáme si. snad se dočkáme :-D
Uživatelský avatar
ZDENDA1
Příspěvky: 1003
Registrován: 10 srp 2009, 11:47
Bydliště: Chomutov

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od ZDENDA1 »

vem 2.5 a pokud jí koupíš v Holandu, tak bude určitě dobrá...docela se tam o auta starají, chtěl jsem si tam taky koupit auto, ale ten chrochtík za něj chtěl víc než udával po telefonu, tak jsem to vzdal :?
CZECH TRUCK TEAM

Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Uživatelský avatar
Hellborn
Příspěvky: 284
Registrován: 25 říj 2010, 09:30
Bydliště: Želechovice okres Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od Hellborn »

Já jsem se taky rozhodoval mezi 2,5 a 2,0. Je to sice už 4 roky zpátky, ale tehdy to vyhrál dvoulitr.
V6ka je hezky svezení, spotřebově na tom jsou podobně, ale málokterej garážmistr v ČR těm V6kám rozumí.
Potom při nějaké závadě ti budou bezhlavě měnit všechny čidla, protože prostě nebudou vědět co s tím.
Čtyřválec ti opraví kdejakej strejda ve stodole....
Nehledě na to, že motor 2,0 16V se dá sehnat do 5000Kč (je jich relativně hodně) a výměna je relativně jednoduchá.
Pokud se povede zadřít nebo jinak zničit V6ka, sehnat třeba jen ten motor bude kumšt.
1) Frontera 2,2 DTL
AngeliC
Příspěvky: 112
Registrován: 31 led 2010, 20:10
Bydliště: Hodonín

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od AngeliC »

Tak.. Byl sem v NL půl roku, tak znám ten jejich styl jízdy "Já mám času dost" :-D Pravda, i silnice mají pěkné, až na ty retardéry před, v a po každém městě nebo vesnici. :roll: Klučina, který se věnuje přímo Opelům taky říkal spíš ten 4-válec, ale V6ka má prostě kouzlo. S těžšíma opravama se bude muset počítat, ale snad se s tím sžijeme a budeme si rozumět :-D
Díky moc za rady chlapi.. Snad to nebude trvat moc dlouho a bude doma ;)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1836
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: 2.5 vs. 2.0

Příspěvek od Colommbo »

Jo, kouzlo, to je asi to správný slovo... ;) Šestivál se přecjen sbírá z volnoběhu do otáček trošku pomaleji než čtyřvál, takže to není ani tak o nějakých zběsilých rozjezdech, trhání asfaltu či pálení gum, jako spíš o hóóódně pohodové jízdě a velmi slušném pružném zrychlení v případě potřeby... Jo, kouzlo - a kdo mu podlehne, nelehko se odčarovává... :oops:
W124 E320 R6 Coupé 1994
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“