1.6 16v kouri

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
alechandro
Příspěvky: 12
Registrován: 25 črc 2012, 20:33

1.6 16v kouri

Příspěvek od alechandro »

zdarec panove mam vectru 1.6 16v vymenil jsem krouzky aji gufera kolem ventilu ale furt to huli nevim co s tim muzete poradit?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od Colommbo »

Pokud je to X16XEL, tož nový kroužky ani gufera ventilů moc nepomůžou, kouřivost a spotřeba oleje je už taková jeho vlastnost... :cry:
W124 E320 R6 Coupé 1994
alechandro
Příspěvky: 12
Registrován: 25 črc 2012, 20:33

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od alechandro »

ty jo jenom ze to huli jak 120ka fakt mazec
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od Fritol »

kroužky ti pomoct nemusí.. muzes mít uz spatnou ovalitu valců. to chtělo změřit kdyz byli písty dole..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od Colommbo »

Fritol má, bohužel, pravdu, tyhle motory (je-li to skutečně X16XEL, tos zatím nenapsal...) mají s ovalitou válců trable a proto dost berou olej. A když se to někdo pokusí řešit novými kroužky, může se to naopak ještě zhoršit, což se v tomto případě s vysokou pravděpodobností mohlo stát... :(
W124 E320 R6 Coupé 1994
alechandro
Příspěvky: 12
Registrován: 25 črc 2012, 20:33

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od alechandro »

jo jedna se o ten typ motoru x16xel ale nejde mi do hlavy dyt to auto ma nalitane jenom 200 tisic a uz ovalita to teda moc nevydrzelo
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od Colommbo »

Mno, 200tis. km na tenhle motor už není zrovna úplně nejmíň a obecně - pokud se u motoru jen mění kroužky a neudělá se výbrus válců, je to pak v převážné většině případů horší než předtím a u tohoto motoru to, bohužel, platí trojnásob... :( A jen tak pro zajímavost - před časem se psalo o jedné sérii prvních Oktávií s motorem 1.8 20V, u kterého už při výrobě dokonce nasadili stírací kroužky obráceně, takže písty fungovaly jako olejová pumpa... :twisted:
W124 E320 R6 Coupé 1994
alechandro
Příspěvky: 12
Registrován: 25 črc 2012, 20:33

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od alechandro »

tak jsem ten motor opet rozebral a zda se mi velka vule mezi ventilem a jeho voditkem podle me to to gufero neudrzi ten olej :( nevite jaka tam ma byt vule mezi tim ventilem a voditkem?
Uživatelský avatar
pitrs130
Příspěvky: 131
Registrován: 07 pro 2010, 09:05

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od pitrs130 »

Pokud myslíš vůli mezi dříkem ventilu a vodítkem, tak tam by měla být vůle tak 0.05mm, 120ka nemá ani gufera na ventilech a olej nebere;)
VB 1.6 16v 1998 74kW X16XEL
alechandro
Příspěvky: 12
Registrován: 25 črc 2012, 20:33

Re: 1.6 16v kouri

Příspěvek od alechandro »

tak zavady je odstranena byli tam popraskane voditka ventilu a ty fungovali jako pompa vymenil jsem vse a jo to ok :D
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“