Měsíc po koupi ojeté Astry Classic 1.4i se mi v kopci ulomilo kolínko od odpařovače LPG, vytekla voda a upekl se mi motor. Výsledek si můžete prohlédnout na http://commons.wikimedia.org/wiki/Categ ... gine_X14NZ
Takže asi nezbývá než se poohlédnout po jiném motoru, ale zrovna jako na potvoru žádný X14NZ ne a ne sehnat (8-mi ventil ,44 kW).
Také si nejsem 100% jistý, jestli do Astra Classic 1.4i bez problému pasuje motor stejného typu z Astra F – od září 1996 se tam montovaly právě ty motory X14NZ).
A také nevím, jestli ten samý motor se montoval i do jiných Oplů, ze kterých by bylo možné ho použít.
Může někdo poradit nebo pomoct?
X14NZ
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: X14NZ
Já mám v polské Astře Classic 1.4 motor X14NZ s rozdělovačem a auto je bez immobilizéru. Naproti jsem slyšel, že ty novější Astry F 1.4 (od roku 1998), které už měly motor X14NZ, byly s immobilizérem a motor měl namísto rozdělovače modul zapalování. Může mi to někdo potvrdit? A tak si nejsem jistý, jaký vliv to má na řídící jednotku a jestli je to vzájemně záměnné.
Re: X14NZ
Zdravím, Astru 1,4i s motorem X14NZ mám už 10 let- od novoty. r.v. 06/1999, mám rozdělovač i immobilizér.Pokud vím, dal by se připasovat i jiný motor (alespoň mi to nabízel můj mechanik). Poctivě mám najeto 332000 km, z toho 270000 na lpg.
OPEL ZAFIRA 1.8 16V 92 kW, 2003 , TC, AUT.KLIMA, TEMPOMAT, PC, LPG od BRC