Potrebujem poradit

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Horky18
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2013, 21:23

Potrebujem poradit

Příspěvek od Horky18 »

Zdravim,potreboval by som poradiť. Mam opel Vectra ročnik 2000 12-ty mesiac 2,2l diesel 92kw a mam problem pri otačka 2500 až 3000 ma vypina do nudzoveho režimu pri stupni zaradeniea 3,4 a 5. Mam vymeneny ventil od turba a daalej mi vraveli že to možu byť trisky ale ale u druheho mi povedal že to nemožu byť lebo trisku su este neni elektronicky riadene tak neviem. A zacal sa mi tento problem objavovať ked som išiel po dialnici 170km/h ale ešte ma to nevyhadzovalo do režimu len mi ukazovalo chybu motora ak by mi vedel niekdo pradiť bol by som rad...
Reklama
 

P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od P.S. »

chtělo by to načíst počítačem co to píše ale může bejt klidně zadělaná regulace na turbu :?:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1846
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od Colommbo »

A čo takto diagnostika, bola...? :) Možno aj čidlo kl'ukovej hriadele, keď to zhadzuje do núdzového... :?
W124 E320 R6 Coupé 1994
Horky18
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2013, 21:23

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od Horky18 »

Diagnostika bola mal som u chalaniska co robi s oplami ale neviem čo tam bolo presne.. on my nasledne povedal že treba ten ventil od turba vymeniť ale to neporadilo a potom mi povdal že trisky mam vymeniť ale to nema aspon podla mna nič s tym spoločne.... Snimač tlaku vzduchu by to nemohol robiť??
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1846
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od Colommbo »

Co by a kdyby a tohle nebo támhleto je naprosto k ničemu, Horky... :( Je potřeba udělat důkladnou DIAGNOSTIKU za chodu motoru, diagnostikou změřit a zkontrolovat chování jednotlivých komponentů a čidel (všecho lze takto udělat), ne jen pouhé vyčtení paměti závad, což asi udělal právě ten chalan a pak stejně spekuluje, co by to mohlo být a ty se budeš ptát a zkoušet a měnit a ono stále nic - to je o ničem... :roll: Prostě dobrou diagnostiku a někoho, kdo tomu opravdu rozumí a klidně to zaplať, protože ve výsledku naopak ušetříš a budeš spokojeně jezdit... ;)
W124 E320 R6 Coupé 1994
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od P.S. »

Horky18 píše:Diagnostika bola mal som u chalaniska co robi s oplami ale neviem čo tam bolo presne.. on my nasledne povedal že treba ten ventil od turba vymeniť ale to neporadilo a potom mi povdal že trisky mam vymeniť ale to nema aspon podla mna nič s tym spoločne.... Snimač tlaku vzduchu by to nemohol robiť??
mohl skus ho vyndat a vystříkat čističem na brzdy nebo jemný štěteček a technický benzín žádnej tlakovej vzduch či rejpání šroubovákem!!!
dále vyčisti a prostříkni kontakty v konektoru
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Potrebujem poradit

Příspěvek od denny »

Hlavně zkontrolovat celý podtlakový system a zkusit jinou váhu vzduchu.
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“