Uvařená 1,0 12V

1993-2000

Moderátor: Moderátoři

krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Dobrý den přátelé. Potřebuju radu zkušenějších. Dostala se mi do ruky uvařená corsa B 1,0 12V r.v.:96. Kod motoru bohužel neznam (nevím kde ho najít :oops: ) Bohužel sem ho začal dávat dohromady až po půl roce a po pár problémech se mi to skoro povedlo. Je tu jen jeden problém. Strašně dlouho startuje (starter točí) než naskočí. Vlastně víc zakuca a když včas pustim klíček tak chytne. Vše co sem tu našel se točí kolem EGR, ale ten je tam asi novej (je ještě lesklej). Kabely a rozdělovač neprozkouším, neboť je tam zapalovací lišta. Svíčky sou nové a čidlo kliky taky. Když to nastartuje, tak jede opravdu dobře. Problém se startem je pokaždé, je jedno jestli je teplé, nebo studené. Prosím prosím už su zoufalej a beru každou radu. Děkuju.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1812
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od Colommbo »

Motor by měl být X10XE 40kW, ale proč takhle blbě startuje... :?
W124 E320 R6 Coupé 1994
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

To asi určitě je to ten eco. chtěl sem někde zjistit jaký mám naměřit odpor na čidle teploty ale nedaří se. Napadlo mě, jestli nedostává špatné udaje o teplotě, ale ručička ukazuje. Naměřil sem 2,4 Kohm na studeným motoru a O,9 po 5min běhu. Ještě mě napadlo čidlo vačky, ale to by asi nechytlo vubec, že? Ještě mě napadlo čidlo vačky, ale to bych asi vůbec nenastartoval, že?
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Tak sem znova proměřil čidlo teploty a na studeným motoru to ukázalo 4500kOhm :o a po zahřáti cca na 92 °C to ukázalo 280 Ohm. Jestli s tím má někdo zkušenosti, tak prosim pisněte.
Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od m.artty »

Pokud je tam čidlo jako na obrázku, tak hodnoty jsou dle tabulky... je to z knihy Jak na to
Přílohy
čidlo 2.JPG
čidlo 1.JPG
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Moc dekuju za odpovedi,ale cidlo mam asi jinde. Kdyz se divam na motor tak je vlevo na hlave hned vedle termostatu. Skusim to vyfotit. Ma to konektor modre barvy s dvouma dratama co vedou k vaze vzduchu.
Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od m.artty »

Jestli je modré s dvěma piny v konektoru, tak to bude to samé co je na obrázku... Koukal jsem do Kelly a čidlo pro Corsu by mělo mít při 100 °C asi 189 Ohm.
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

No tak to ja nameril uplny hausnumera. Holt to skusime a uvidime. Jinak pro sichr fotecka,ale stejne pujde.
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od ernst »

měřil jsi kompresi?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Ano, tlaky se merily,protoze se srazela hlava. Trosku se nam zkroutila,tak sme ji nechali srovnat a delali i ventily. Takze tlaky sou ok. Navic po nastartovani auticko jede jak pila.
Odpovědět

Zpět na „Corsa B“