Uvařená 1,0 12V

1993-2000

Moderátor: Moderátoři

krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Tak čidlo teploty je vyměněno a stav je pořád stejný. Ale zjistil jsem, že pokud jedu cca do 10 Km tak je start dlouhej, ale naskočí sam. Pokud jedu delší dobu, tak je start o opznání horší. Následující krok je zaslepení EGR......chci jen zkusit, zda nepodchází. Myslím, že falešńy vzduch by to mohl mít na svědomí. Potom už jen váha vzduchu. Nemte někdo náhodou volnou váhu na půjčení? Zaplatím půjčovné a pokud to bude klapat, tak i tu váhu. :D
Reklama
 

krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Přátelé asi ze sebe udělám osla, ale zeptat se musím. Dnes sem zjistil, źe při otevrěné nádži to startuje na druhé otočení :D . Je možné, že by to mélo nějakej vliv na start? Což mě přivádí k druhé otázce. Mate někdo zbytečné víčko? Já to svoje nechal na benzine :oops:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1812
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od Colommbo »

Je možné, že odvzdušnění nádrže nefunguje, jak má a podtlak vytvořivší se v nádrži brání čerpadlu dostatečně dodávat benzín ke vstřikům. Bývá to celý systém hadiček a trubiček, majících jednak na starost odvzdušnění a druhak asi i brání úniku paliva v případě převrácení vozu (aspoň Omega to tak měla.)
W124 E320 R6 Coupé 1994
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Tak sem na to koukal a je tam nějakej ventil do kterého vede hadička od klapky. Když to odpojím z této strany tak to chcípa a z druhé není žádnej podtlak. Když to startuje tak nic a po nastartování se po pár vteřinách začne dělat podtlak i na druhé straně. Jak ten ventil ma fungovat?
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Prosím, ještě mám jednu otázečku. Když se startuje teplej motor, tak mi krokovej motorek sice zavrčí, ale klapkou nepohne. Má to tak být, nebo má klapku otevřít i při teplým motoru? Jinak volnoběh je krásně hladkej.....na tříhrnek. :D
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Tak nové skušenosti. Váha vzduchu to není a podlakovej ventyl taky ne. Obojí vymeněno a pořád stejné. Napadá Vás někoho něco? :idea:
krejva
Příspěvky: 25
Registrován: 15 úno 2013, 13:33
Bydliště: Český Brod

Re: Uvařená 1,0 12V

Příspěvek od krejva »

Tak mám pocit, že si ze mě to autíčko dělá srandu. Konečně sem odhalil, proč tak dlouho točí, než nastartuje :D Dělala to voda v nádrži. Opravdu mě nenapadlo, že by ji tam mohlo bejt tolik, aby to nějak ovlivnilo start. Po naliti aditiva na odbouraní vody je to o dost lepší. Ovšem koza nelenila a udělala si nové dvě závady. Při přidávání plynu se ozývá cvakání. Je to jen při akceleraci a reaguje to přesně na plyn, když ho pustim ihned to přestane. Nemáte někdo tucha co by tomu zase mohlo bejt? a druhá závada se týká svíček. Vyndal sem svíčku a prostřední elektroda se mi protáčí v závitu. Prostě závit a dvě elektrody co jsou na kostře nejsou spojený se středovou elektrodou a fouká mi kolem tlak. Napřed to byl válec č.3 a teď sem to našel na všech. Používám BOSCH s dvěma elektrodama, jméno teš nevím. Prosím o radu, opravdu už su s toho auta na Ćhocholouška.
Odpovědět

Zpět na „Corsa B“