Problém s kolísáním otáček
Moderátor: Moderátoři
Problém s kolísáním otáček
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Mám opel vectra b 2,2dti 92kw. Při jízdě asi po 30 minutách mi začala z ničeho nic svítit kontrolka motoru, která se nechtěla vypnout. Asi po 300metrech začal motor krom toho, že měl rapidně omezený výkon ( i po sešlápnutí na nízký převodový stupen až an podlahu ) "řvát" a hned nato klesat do tak nízkých otáček, že měl tendenci chcípat a do toho přestal jít otáčkoměr. Auto jsem odstavil a o 10 minut sem zkoušel nastartovat a dělo se to samé. Na druhý den sem měl domluvenou diagnostiku, když jsem nastartoval vše bylo v pořádku. V servisu to napíchli a řekli mi , že to je bud asi egr ventil, že to háže nějaký problém ve výfukovém potrubí a nebo senzor snímače otáček. Jenže prý to neví jistě. Po odjetí ze servisu se mi závada asi po 20 minutách jízdy projevila znovu, mám dojem že to má za následek zahřátí motoru.Nemáte s podobným problémem někdo zkušenost? Že by jste mi poradil at nemusím měnit díly typem pokus omyl, což je celkem nákladné. Moc děkuji za radu
- Reklama
Re: Problém s kolísáním otáček
V prvé řadě uveď své bydliště. Potom ti někdo snad poradí opravdový servis nebo člena,který tomu rozumí. Protože tam kde jsi byl to není servis,ale banda idiotů.
Takové jsem taky potkal,místo "diagnostiky" jen vyčtení závad,je to asi tohle nebo tohle. Ani nevymažou chyby a máte to za 400,- pane.
Takové jsem taky potkal,místo "diagnostiky" jen vyčtení závad,je to asi tohle nebo tohle. Ani nevymažou chyby a máte to za 400,- pane.
Vectra B,Z18XE,LPG,Diagnostika OP-COM+LPG Stag4
Re: Problém s kolísáním otáček
Jsem ze studenky, to je kousek od ostravy.