Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Moderátor: Moderátoři
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
V prostředku předního nárazníku. Otevřeš kapotu a dole před chladičem najdeš čidlo zacvaknuté do nárazníku. Jde v pohodě oddělat. Do malé skleničky co se vejde nezi nárazník a chladič nasypat led a čidlo ponořit.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
- Reklama
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
super, tak to urcite najdu. Nevis jeste prosim te jak je to s tim pripojenim palivoveho cerpadla?....na konektoru co je v motoru co se zasouva do agregatu jsou 4 draty z toho dva zelene. Myslim, ze ten slabsi je komunikace a silnější je to cerpadlo. Jen bych to potreboval potvrdit?.....
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Já to mám origo od výroby a pokud si to dobře pamatuji, tak červený (ve skutečnosti taková do růžova) je plus, hnědá je kostra, modro-bílý je na řídící jednotku klimatizace (ECC) a zelený asi palivo.
Ale ruku za to nedám, je to bez záruky.
Raději si to nech potvrdit u členů megabeda a lubaan.
Foto káblíku je tu:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=85&t=864
Ale ruku za to nedám, je to bez záruky.
Raději si to nech potvrdit u členů megabeda a lubaan.
Foto káblíku je tu:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=85&t=864
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
to ja tam mam taky origo, ale vzadu je zasuvka na leve strane u nadrze, ale doni uz ty draty pro palivo nejdou. Pritom v te irigo zasuvce z vyroby jsou tak vubec nevim kam by mohli jit.
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
To je trochu divný. A jak to vlastně zapínáš? Při těch 7-8°C se zapíná přihřívač, ale nezávilý topení jde zapnout přes menu nebo DO třeba i při 20°C. Pokud je všechno dobře, mělo by se nejdřív zapnout a pořád běžet čerpadlo vody, pak by se mělo na pár vteřin protočit dmychadlo. Pak se chvíli nic neděje (vodní čerpadlo ale pořád běží). Po asi půl minutě se začne na pomalý otáčky rozbíhat dmychadlo a začíná dávkovat čerpadlo paliva, postupně se otáčky dmychadla zvyšujou, spolu s tim se zvyšuje frekvence impulsů čerpadla paliva.bodlok píše:Ahoj, potrebuji radu.......topeni jsem namontoval, palivo z nadrze napojil do agregatu. nasel jsem konektor vzadu u nadrze kde maji byt i dva draty pro palivove cerpadlo, ale nejsou tam nicmene jsem palivive cerpadlo napojil na zeleny vodic ktery je u konektoru ktery vede do agregatu. Tak a ted problem. Kdyz mam zapojene jen vodni cerpadlo tak se rozbehne asi na 1 vterinu a pak uz se nic nedeje. Pokud zapojim i palivove cerpadlo tak vodni cerpadlo se rozbehne na asi 5 vterin pak je asi dve vteriny pauza a pak zase na 5 vterin. Po te uz se nic nedeje. Palivove cerpadlo se vubec nerozbehne. Zkousel jsem ho napojit primo na baterku a funguje. Muze byt problem v tom, ze je venku teplo?....ale nezavisle topeni se da pustit kdykoli, ne?...Prosim o radi co bych mel zkusit nebo tak..Diky....
K zapojení čerpadla paliva: ten silnější zelenej drát je k čerpadlu paliva. Ten slabší je sběrnice CAN.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
no zapinam to pres menu....byl to prihrivac, pridal jsem tam draty na vodni cerpadlo a byl za Romanem K. dohrat menu. Takze pres menu dam ON a zapne se cerpadlo na par vterin pak se vypne na dve vteriny a pak zase na asi pet vterin se cerpadlo zapne pak se vypne a uz se nic nedeje...palivove cerpadlo nic nedela, dmichadlo se netoci jen to vodni cerpadlo.....jeste me napadlo, musi to vodni cerpadlo mit vodu?...mam ho zatim volne, vim, ze by to byt nemelo, ale zatim sem nemel jak ho pridelat. Ale pochzbuji, ze by to nejak poznalo, ze je naprazdno bez vody.
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Tak takhle se to většinou chová, když je v háji řídící jednotka topení. Pravděpodobně studenej spoj na konektoru k dmychadlu. Řídící jednotka pozná, že dmychadlo neodebírá proud a vypne i vodní čerpadlo a proces startování se zastaví. V tom případě ani nezačne dávkovat naftu palivový čerpadlo. Jako jediný řešení mě teď napadá zkusit proklemovat hnědej drát od dmychadla na kostru a vyzkoušet, jestli se to rozběhne. Jestli je v systému voda nebo ne je jedno. Ale samozřejmě by čerpadlo na sucho běžet nemělo. A hlavně pozor, kdyby to nastartovalo, tak se to bez vody strašně rychle ohřeje a mohla by třeba prasknout spalovací komora, plášt topení........
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
aha, takze agregat necham pripojeny jak je a hnedy drat dam na kostru a melo by se rozbehnout dmichadlo. Pokud se nerozbehne je tam mozna studenak?....myslis, ze by op-com vypsal nejakou chybu?...nebo jen pres tech bych poznal ze je nekde chyba?...Jinak je pravda. ze origo konektor co se napojuje do agregatu je cely zoxidovany, ale prostrikal jsem ho a promeril piny a plus tam jde a ostatni jsem nemel jak vyzkouset....tak mozna minus jeste, ale zase cerpadlo na vodu se rozbehne a to jde minus po hnedym, ne?
I kdyz vlastne ne, hnedej primo od michadla. Tak to bude muset agregat ven. No to mam radost...
I kdyz vlastne ne, hnedej primo od michadla. Tak to bude muset agregat ven. No to mam radost...
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
OP-COM u týhle jednotky nic nevyčte, to neumí. Jedině bys musel na tech.
Pokud proklemuješ ten hnědej drát od dmychadla na kostru a pak se to rozběhne, tak je to jasný- studenej spoj uvnitř řídící jednotky topení. Nejde o celkový ukostření topení, ale o ukostření dmychadla uvnitř řídící jednotky. Takže topení ven, sundat kryt dmychadla a hnědej drát od dmychadla propojit na kostru (klidně někde uvnitř topení). Jinak nechat všechno jak je. Pak to vyzkoušet.
Pokud proklemuješ ten hnědej drát od dmychadla na kostru a pak se to rozběhne, tak je to jasný- studenej spoj uvnitř řídící jednotky topení. Nejde o celkový ukostření topení, ale o ukostření dmychadla uvnitř řídící jednotky. Takže topení ven, sundat kryt dmychadla a hnědej drát od dmychadla propojit na kostru (klidně někde uvnitř topení). Jinak nechat všechno jak je. Pak to vyzkoušet.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
nooo tak na to se teda moc netesim. Zrovna me srostly ruce z montaze a ted si je zase budu lamat pri demontazi.......no a kdyz by to bylo ono tak nova ridici jednotka nebo by stacilo na hnedy od dmichadla privest kostru od jinud?....