malej projektik

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od Kuba »

Jak jsem hledal, tak jsem hledal, našel jsem schéma pro motor X16XEL - je to sice 1.6, ale vícebod, takže myslím, že i barevné označení vodičů bude stejné. Zaměř se na oblast 164 - 171 na součásti Y7-1, Y7-1, Y7-3 a Y7-4. To jsou vstřiky ;) jelikož je obrázek v rozlišení 3052x2208, tak tady vkládám pouze link, aby tu nesmrděl obrázek jako kráva :lol: nevím jak jsi na tom s angličtinou, proto přikládám překlad vodičů ;)
Y7-1...............BRRT - hnedočervený
Y7-2...............BRWS - hnedobílý
Y7-3...............BRSW - hnědočerný
Y7-4...............BRGN - hnědozelený
Všechny mají společnou kostru a to je RTBL - červenomodrý

link na schéma:
http://img853.imageshack.us/img853/6796/8dwi.jpg

snad Ti to alespoň trošku pomůže ;)
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Reklama
 

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od ernst »

nepomohl jsi mu :)

16V má sekvenční vstřikování a uplně jiné zapojení celé elektroinstalace

na uložto jsem ti hodil schemata na C14SE,C16SE a C16NZ
je to sice v angličtině ale lepší jak nic

jak si jistě všimneš tak zepojení C16SE a C14SE je naprosto stejné včetně zásuvek

pokud seženeš celý neporušený svazek a jednotku tak budeš řešit jen napájení a propojení s budíky max s palubním pc.

http://ulozto.cz/xgHj7Y4M/astra-f-schema-zip
(budeš potřebovat XPSreader pro otevření souború)
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
xfrodof
Příspěvky: 115
Registrován: 21 črc 2012, 17:04
Bydliště: Brno

Re: malej projektik

Příspěvek od xfrodof »

Diky oboum dvoum. Sehnal jsem uz vsechny potrebny dily. uz jenom cekam jak to dojde. a hned zacnu resit zapojeni elektroinstalace, z toho mam nejvetsi hruzu i kdyz rikate ze je to v pohode. sehnal jsem vsechno s C16SE sani s klapkou a vstriky, cerpadlo do nadrze, řj a mel by u toho byt kompletni svazek k motoru, prej tam jenom chybi jeden konektor myslim k zapalovani, coz by nemel byt problem. jak jsem slibil foto

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od ernst »

jo ty máš ještě rozdělovač...
v tom případě budeš potřebovat i zapalovací modul a ten držák na něj... to ti asi k jednotce neposlali :)
jak se tak koukám tak C16NZ a X16ZS mají trošku jinačí písty, rozdíl je ale minimální....

jinak nepíšeš jestli jsi sehnal vačku..
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
xfrodof
Příspěvky: 115
Registrován: 21 črc 2012, 17:04
Bydliště: Brno

Re: malej projektik

Příspěvek od xfrodof »

zapalovaci civku uz mam taky sehnanou, myslel jsem na to, ale na nejakej drzak jsem nemyslel.Vacku mam origo z C16NZ ale nechal jsem ji udelat ostrou. A jeste jsem tak premyslel ze kdybych nesehnal odpovidajici turbo tak co tam dat kompresor. Nazory, rady dekuji
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od Kuba »

Tak pokud jsem tady dal špatné schéma, tak se omlouvám :( když tak přemýšlím, tak menší turbo má Iveco Trakker 8x8 :lol: :lol: Nééé, teď vážně!! Turbo bych tam zkusil hodit z Astry F 1.7 TD, to by myslím mělo být adekvátní. Chtěl bych se Tě zeptat, na kolik Tě vyšlo předělání vačky?? :)
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od ernst »

tak montáž kompresoru je podstatně jednodušší protože nemusíš rešit mazání a odtok že...
ale ta cena..
turbo z 1.7 by asi šlo.. ale to je turbo určené na naftu.. těžko říct jak se bude chovat, vlastně nelze říct, jak se to bude celé chovat:D

určitě ale asi budeš muset pořešit regulaci.. jak výfukové části tak i té tlakové sací.... wastegate a BlowOff který se dá nastavit.
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
xfrodof
Příspěvky: 115
Registrován: 21 črc 2012, 17:04
Bydliště: Brno

Re: malej projektik

Příspěvek od xfrodof »

Vacku jsem daval Pavlickovy a rikal ze to bude stat 2500,- ona byla trochu sjeta od spatnych hydrostelu.
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od m.artty »

:roll:

Nerozumíš elektrice a budeš dělat takovou přestavbu? Jak budeš řešit nastavení ŘJ? Když tam nafoukáš více vzduchu než s čím počítá, tak asi těžko doladí bohatost směsi. Co na vyšší tlak řekneš asi vačka? Co těsnění pod hlavu, aby to nefouklo? Prebroušená vačka... to jen tak od oka vymyšlené nějaké úhly? Budou k tomu adekvátní ventilové pružiny?

Spousta vyhozených peněz a stejně to nebude pořád a dlouhodobě fungovat.

Přestavěl bych to kompletně na C16SE, případně vyměnil za dvoulitr (ať už 8V nebo 16V) a nechal to být.
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: malej projektik

Příspěvek od Kuba »

Pokud jsou lidi, tak v ŘJ stačí přepsat datovou mapu a určit jiné hodnoty, s kterými budou aktuální hodnoty posuzovány. Stačí ji jen svěřit do rukou správného člověka. Osobně jsem cca rok zpátky také přemýšlel o "oturbení" motoru C16SE, ale po přepočítání nákladů co bych osobně všechno chtěl (kované písty, kované ojnice, pevnější klika a vačka, odlehčený setrvačník, Turbo GT2530HKS, IC HKS atd), tak jsem se dopočítal na cenu 150 000,- :lol: :lol: takže nápad šel "pápá lálá" :lol: :lol: toto vypadá ale reálněji, takže jen držím palce ;) největší srandou by bylo tam rovnou hodit C20LET z Calibry (zažil jsem ho hozený i v Corse B) a udělat z toho trhače asfaltu ;)
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Odpovědět

Zpět na „Astra F“