Zdravim Vas
Momentalne pouzivam auto ( VC 1.9 CDTI 110kW 2007 ) jen do prace tam a zpet, ani se mi poradne nezahreje motor a zacinal jsem mit obavy o DPH. Proto a taky mimo jine, jsem si zakoupil OPCOM. Po pripojeni mi diagnostika ukázala na Diesel Particulate filter saturation = 80%. Coz jsem pochopil jako 80% zaplneni. Tak jsem po zahrati motoru na provozni teplotu spustil manualne regeneraci. Nejprve otacky motoru vyskocili na skoro 4000 a pri techto otackach se cekalo za se DPF zahreje na 620 stupnu. Po te zacala regenerace, trvala cca 10 min. Z vyfuku se valil dym a smrad, ktery postupne slabl. Po ukonceni cely radosti jsem spustil diagnostiku a zdesene jsem koukal na hodnotu Diesel particulate filter saturation. I kdyz mi vyskocila hlaska ze regenerace je uspesne dokoncena tato hodnota se snizila na 70%. Cili cela regenarece mi odplivla jen 10 % . Tak a ted budto tu hodnotu DPF saturation chapu blbe, nebo OPCOM ukazuje kraviny. V navode nedoporucuji provadet regeneraci nekolikrat za sebou. Radeji jsem toho nechal a ted bych se rad zeptal jestli s tim mate nekdo podobne zkusenosti nebo nemate pro me nejakou radu.
Diky
Marek
Regenerace DPF pres OPCOM
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
řešilo se to tady, takže si to najdi bud manuálně, nebo tlačítkem hledat. Zbytečně se to bude řešit paralelně vícekrát.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
Tak jsem to vygooglil. Je to v pořádku, s odkazem na http://www.dpfremoval.co.uk/technical/. Píši tam:
Vauxhall/Saab 1.9 CDTI TID Forced Regeneration
The exhaust gas temperature will increase to over 600 °C, so you must perform this outside on a non-flammable ground.
The regeneration procedure is completely controlled by the engine control unit.
Prerequisites:
•Engine is running at idle.
•Engine is fully warmed up.
•to avoid damage the regeneration may only be carried out once.
[select engine bosch edc16 system] > [programming] > [particulate filter regeneraion] > [start regeneration] > [please wait until the regeneration to be completed]
Note, after “DPF Regeneration” is finished live data “Diesel Particulate Filter Saturation” will show 70%. When engine controller has performed a dynamic regeneration value will be changed.
Vauxhall/Saab 1.9 CDTI TID Forced Regeneration
The exhaust gas temperature will increase to over 600 °C, so you must perform this outside on a non-flammable ground.
The regeneration procedure is completely controlled by the engine control unit.
Prerequisites:
•Engine is running at idle.
•Engine is fully warmed up.
•to avoid damage the regeneration may only be carried out once.
[select engine bosch edc16 system] > [programming] > [particulate filter regeneraion] > [start regeneration] > [please wait until the regeneration to be completed]
Note, after “DPF Regeneration” is finished live data “Diesel Particulate Filter Saturation” will show 70%. When engine controller has performed a dynamic regeneration value will be changed.
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
Ano tak je to správně,při statické regeneraci spuštěné přes Op-Com budeš mít vždy hodnotu 70% je to kvůli tomu že statická není tak účiná jako dynamická (samovolně spuštěná za jízdy) proto se nastaví 70 % aby se v blízké době spustila úplná dynamická regenerace. Moje rada je počkat až budeš mít cca 90 % a pak to projet někde do kopců aby se to zahřálo. Ke spuštění dynamické regenerace z vlastní zkušenosti stačí naplnění okolo 90 % a hlavně teplota motoru víc jak 70 stupnů alespon 2-3 minuty a rychlost alespon 50-60 km/h. Jinak dynamická regenerace se sama spuští až do hodnoty 110% saturace
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
zdravim, chlapi máte někdo opcom v.1.45 program v češtině, děkuji
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
A když už si ty DPF takhle regenerujete staticky,tak si možná taky zjistěte ty okolnosti okolo.Po statické regereraci byste měli co nejdříve zajistit regeraci jízdou a pak vyměnit olej,jelikož je silně zdegradován naftou.Před každou statickou regenerací změřit přesně hladinu oleje a po regeneraci znovu.Pokud se zvedne,tak olej vyměnit hned.
I to jeden zdůvodů,proč se nemá provádět stat.regenerace několikrát za sebou.
I to jeden zdůvodů,proč se nemá provádět stat.regenerace několikrát za sebou.
Re: Regenerace DPF pres OPCOM
Stupeň důležitosti tvojí poznámky, denny, bych osobně považoval za opravdu velmi vysoký...
W124 E320 R6 Coupé 1994