Výměna rozvodů

Návody, opravy, rady, tipy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Inman45
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2013, 15:28

Výměna rozvodů

Příspěvek od Inman45 »

Zdravím.
V nejbližší době mě čeká výměna rozvodů. Nechali byste si je dělat jen v aut. servise nebo to zvládne i dobrý neautor. servis.
Pokud origo máte někdo zkušenosti s Renocar Brno nebo BSAuto Brno, popř. Dobrovolný Velké Meziříčí (to už je trochu z ruky).

Mám ještě jednu otázečku, mám 118kW, r.v. 2009, zhruba 140.00 km a začínám registrovat po zahřátí motoru a delší jízdě (60-100 km) takové slabé hučení, rachtání někde od nápravy nebo spodní části motoru. Při vyšlápnutí spojky toto ustane, při jízdě z kopce bez plynu se zař. rychlostí to není také moc patrné. žádné vibrace nebo škubaní. Při rozjezdu, pokud přidám plyn je slyšet opět takové rachtání. Tento zvuk mi připomíná když jsem mě benzín a byl rozladěný motor.

Něco jsem si přečetl o dvouhmotách a spojce (ložisko), neb řazení jde zatím OK krom zimních měsíců, když bylo auto studené to bylo horší s 1 a 2. Po zahřátí OK.

Dík
Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od Sunman »

vzdy som menil len v značkovom servise a vždy v pohode. Ako dlhoročný zákazník mám slušnú zľavu na ktorú sa neznačkový servis koľkokrát ani nedostane. Ale určite to nie je operácia ktorú by nezvládli aj inde.
Počítaj že je potrebné s rozvodmi vymeniť aj vodné čerpadlo.

u Vectry som menil zotrvačník, začalo to hukotom ako píšeš, potom občas zacvakanie - hlavne na voľnobeh studený motor alebo pri vyšliapnutí spojky. Od hučania k výmene je tak 50 000km.
Teraz som menil Insigniu s 196000km, bez problémov so zotrvačníkom. Mám pocit že jazda na nízke otáčky (1600÷1900/min) a zrýchľovanie z tohto stavu týmto motorom neprospievajú
Inman45
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2013, 15:28

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od Inman45 »

Diky. S tím vodním čerpadlem to vím.

Co se týče těch zvuků, osobně to tipuji tak na spojkové ložisko, ale odborník nejsem. Dvouhmota prý naopak děla zvuky za studena a se zahratim ne. Ale nevim.

Nechám se překvapit.
pedrodinis
Příspěvky: 2
Registrován: 07 dub 2013, 20:36

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od pedrodinis »

Přesně tak. Odchází ti spojkove ložisko nebo ložisko v prevodovce. Mě se prave rozpadlo a vyletelo převodovkou ven. Takže nova převodovka a setrvacnik se spojkou. Nic levného.
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od denny »

Jestli máš převodovku M32,tak jsou to ložiska v ní.Je to celkem častá závada.Vyřeš to včas.
Sada ložisek a gufer se dá sehnat cca za 9000,-
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od Sunman »

čo je to "celkem častá závada"?
Každá druhá Insignia alebo 30% ?
Našou firmou prešlo od roku 2010 asi 30 Insignií, osobne jazdím tretiu. Ani jedna nemala problém s prevodovkou alebo spojkou alebo zotrvačníkom. Všetky najazdili min 150t km, moje dve mali 160 a 200 keď išli na predaj.
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od denny »

Tady si počti něco o M32.Nejsou jen v Insigniích.
https://www.opel-astra-h.cz/forum//view ... =45&t=6395
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Výměna rozvodů

Příspěvek od Sunman »

no keďže inde píšu, že max točivý moment pre túto prevodovku je 320Nm tak zrejme som sa s ňou nestretol, keďže 2.0CDTI 160k má nejakých 350Nm.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Jak na to“