VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 črc 2010, 12:17
VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Musím se pochlubit vlastní zkušeností. Vectra mi začala jemně škubat a při prudším přidání plynu se dusila. Začal jsem výměnou svíček, kontrolou chodu krokového motoru volnoběhu. Řj je také OK. Vyčistil jsem vzduchovou klapku. Pořád nic až mě napadla šílenost - odpojit konektor váhy vzduchu. A bingo, motor přestal škubat a jde za plynem. Tak to zkusím bez té váhy vzduchu. Jo a taky jsem zaslepil ten nesmyslný EGR ventil. Svíčky byly očouzené jako čert. Takže kus mosazného plechu pod ten pitomý ventil a hned je to lepší.
Dík za Vaše zkušenosti s podobným problémem.
Dík za Vaše zkušenosti s podobným problémem.
- Reklama
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
No já nevím, ale ta váha vzduchu tam asi kvůli něčemu bude takže bych bez toho určitě nejezdil. Pokud se to po jejím odpojení zlepšilo tak nejspíš bude potřeba ji taky vyčistit...
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
přesně tak....no a pokud odpojíš ten konektor a jede to, tak je v háji opravdu ta váha....budeš muset dát jinou
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 črc 2010, 12:17
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Takže první zkušenosti s tou odpojenou váhou vzduchu u VECTRY B 1.8 1xe1. Jezdím s ní celý den. Řídící jednotka hlásí poruchu. Ale co je hlavní auto jde jak z děla. Nekecám a nevychloubám se, že jsem objevil Ameriku, auto jede mnohem líp, daleko líp táhne i z nízkých otáček. Vysvětlí mi někdo jakou funkci má u těch nových aut váha vzduchu? Když jem čistil vzduchovou klapku na vstupu do motoru tak jsem kontroloval jestli se klapka pohne na volnoběh přes krokový motorek. Tam byl pohyb patrný. Při přidání plynu se klapka otevře a není mi jasné jak se Ř.J. dozví o otevřené klapce, aby zařídila příslušný vstřik paliva. Mám teorii, že na druhé straně klapky v místě krokového motoru musí být polohový snímač, který na základě otevření klapky přidá (respektive prodlouží délku vstřiku) na množství paliva. Je to tak ? Poradí mi někdo? No a co s tou váhou vzduchu - stojí údajně šestku - no a když tam není nutná?
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Zadej si do googlu k cemu slouzi vaha vzduchu, ve sve podstate to bude podobne jako s lambda sondou, kdyz je vadna auto taky jede, ale misto spotreby 8l jezdis za 15...
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Zdravím potřebuji poradit mám Vectru b 1.8 benzín auto my šíleně škube hlavně pří rozjezdu občas se klepe jako by jel na tři válce když jen tak lochtám plyn je to lepší ale jak na to šlápnu tak škube pak třeba 3-4 km jede normálně nejhorší je to když je studeny má někdo s tímto zkušenost ? díky
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 30 črc 2010, 12:17
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Odpověď pro Dannyse.
Tady bych to řešil jedině návštěvou servisu, kde vám načtou diagnostiku a ukážou zdroj chyby. Mně bohužel před dvěma lety diagnostikovali číslo chyby ( tuším č.265) , která znamenala poruchu řídící jednotky. Pokuď se to stane Vám tak Vám nezbývá než Ř.J. zaslat na opravu do Autoakademie Praha. Ta je výhradním zastoupením fmy Actronic, která jediná má technologické zázemí na opravu. Jen pro Vaši informaci ( teď ovšem píšu o typu motoru 1.8 1XE1, který má Ř.J. SIMTEC 70, která se nachází vpravo u motoru - je velká jako větší krabička od cigaret a vedou k ní kabely a je připojena dvěma konektory) je Ř.J. složena ze tří vrstev hybridních integrovaných obvodů spájených ultrazvukem a všechno je to zalitý do hmoty. Při výrobě soudruzi málo propájeli jednotlivé desky k sobě a vlivem vibrací, kterých není na motoru málo, se spoje uvolní a je to v háji. Nová Ř.J. stojí tak 25000,- oprava příjde na 8000,-. Je nutné však poslat s sebou i Imobilizér . Což je taková krabička u klíčku. Takže vzhůru do toho.
Tady bych to řešil jedině návštěvou servisu, kde vám načtou diagnostiku a ukážou zdroj chyby. Mně bohužel před dvěma lety diagnostikovali číslo chyby ( tuším č.265) , která znamenala poruchu řídící jednotky. Pokuď se to stane Vám tak Vám nezbývá než Ř.J. zaslat na opravu do Autoakademie Praha. Ta je výhradním zastoupením fmy Actronic, která jediná má technologické zázemí na opravu. Jen pro Vaši informaci ( teď ovšem píšu o typu motoru 1.8 1XE1, který má Ř.J. SIMTEC 70, která se nachází vpravo u motoru - je velká jako větší krabička od cigaret a vedou k ní kabely a je připojena dvěma konektory) je Ř.J. složena ze tří vrstev hybridních integrovaných obvodů spájených ultrazvukem a všechno je to zalitý do hmoty. Při výrobě soudruzi málo propájeli jednotlivé desky k sobě a vlivem vibrací, kterých není na motoru málo, se spoje uvolní a je to v háji. Nová Ř.J. stojí tak 25000,- oprava příjde na 8000,-. Je nutné však poslat s sebou i Imobilizér . Což je taková krabička u klíčku. Takže vzhůru do toho.
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Tak v servisu jsem dnes byl a tam to načetlo 2 chyby mechanik říkal že jedna je váha vzduchu a druha prý to čidlo co je před váhou směrem k filtru tak nevím zdali koupit novou i s tím čídlem nebo jestli jet ještě jinam do servisu ?
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
pro jistotu můžeš zajet jinám, ale pochybuju, že to někomu načte něco jiného
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Re: VECTRA B 1.8 1XE1 jemně škube a dusí se
Pokud jsou chyby P0100 a P0110 a i po výměně váhy vzduchu jsou stále přítomné,tak se jedná o vnitřní závadu jednotky Simtec.Pokud se vyskytují pouze tyto a žádná jiná,lze to opravit mimo jednotku,dělám to celkem pravidelně.Pokud se ale objeví P0505 a to i po výměně škrtící klapky,tak to je pak bohužel opravdu na opravu jednotky/tuto závadu měl pan Blažek,co tu píše/.Jen Autoakademie již toto neorganizuje,pan Ing.Lustig na to založil jinou firmuDANYS píše:Tak v servisu jsem dnes byl a tam to načetlo 2 chyby mechanik říkal že jedna je váha vzduchu a druha prý to čidlo co je před váhou směrem k filtru tak nevím zdali koupit novou i s tím čídlem nebo jestli jet ještě jinam do servisu ?
www.opravyjednotek.cz