Zdravím.
V nejbližší době mě čeká výměna rozvodů. Nechali byste si je dělat jen v aut. servise nebo to zvládne i dobrý neautor. servis.
Pokud origo máte někdo zkušenosti s Renocar Brno nebo BSAuto Brno, popř. Dobrovolný Velké Meziříčí (to už je trochu z ruky).
Mám ještě jednu otázečku, mám 118kW, r.v. 2009, zhruba 140.00 km a začínám registrovat po zahřátí motoru a delší jízdě (60-100 km) takové slabé hučení, rachtání někde od nápravy nebo spodní části motoru. Při vyšlápnutí spojky toto ustane, při jízdě z kopce bez plynu se zař. rychlostí to není také moc patrné. žádné vibrace nebo škubaní. Při rozjezdu, pokud přidám plyn je slyšet opět takové rachtání. Tento zvuk mi připomíná když jsem mě benzín a byl rozladěný motor.
Něco jsem si přečetl o dvouhmotách a spojce (ložisko), neb řazení jde zatím OK krom zimních měsíců, když bylo auto studené to bylo horší s 1 a 2. Po zahřátí OK.
Dík
Výměna rozvodů
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Výměna rozvodů
vzdy som menil len v značkovom servise a vždy v pohode. Ako dlhoročný zákazník mám slušnú zľavu na ktorú sa neznačkový servis koľkokrát ani nedostane. Ale určite to nie je operácia ktorú by nezvládli aj inde.
Počítaj že je potrebné s rozvodmi vymeniť aj vodné čerpadlo.
u Vectry som menil zotrvačník, začalo to hukotom ako píšeš, potom občas zacvakanie - hlavne na voľnobeh studený motor alebo pri vyšliapnutí spojky. Od hučania k výmene je tak 50 000km.
Teraz som menil Insigniu s 196000km, bez problémov so zotrvačníkom. Mám pocit že jazda na nízke otáčky (1600÷1900/min) a zrýchľovanie z tohto stavu týmto motorom neprospievajú
Počítaj že je potrebné s rozvodmi vymeniť aj vodné čerpadlo.
u Vectry som menil zotrvačník, začalo to hukotom ako píšeš, potom občas zacvakanie - hlavne na voľnobeh studený motor alebo pri vyšliapnutí spojky. Od hučania k výmene je tak 50 000km.
Teraz som menil Insigniu s 196000km, bez problémov so zotrvačníkom. Mám pocit že jazda na nízke otáčky (1600÷1900/min) a zrýchľovanie z tohto stavu týmto motorom neprospievajú
Re: Výměna rozvodů
Diky. S tím vodním čerpadlem to vím.
Co se týče těch zvuků, osobně to tipuji tak na spojkové ložisko, ale odborník nejsem. Dvouhmota prý naopak děla zvuky za studena a se zahratim ne. Ale nevim.
Nechám se překvapit.
Co se týče těch zvuků, osobně to tipuji tak na spojkové ložisko, ale odborník nejsem. Dvouhmota prý naopak děla zvuky za studena a se zahratim ne. Ale nevim.
Nechám se překvapit.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07 dub 2013, 20:36
Re: Výměna rozvodů
Přesně tak. Odchází ti spojkove ložisko nebo ložisko v prevodovce. Mě se prave rozpadlo a vyletelo převodovkou ven. Takže nova převodovka a setrvacnik se spojkou. Nic levného.
Re: Výměna rozvodů
Jestli máš převodovku M32,tak jsou to ložiska v ní.Je to celkem častá závada.Vyřeš to včas.
Sada ložisek a gufer se dá sehnat cca za 9000,-
Sada ložisek a gufer se dá sehnat cca za 9000,-
Re: Výměna rozvodů
čo je to "celkem častá závada"?
Každá druhá Insignia alebo 30% ?
Našou firmou prešlo od roku 2010 asi 30 Insignií, osobne jazdím tretiu. Ani jedna nemala problém s prevodovkou alebo spojkou alebo zotrvačníkom. Všetky najazdili min 150t km, moje dve mali 160 a 200 keď išli na predaj.
Každá druhá Insignia alebo 30% ?
Našou firmou prešlo od roku 2010 asi 30 Insignií, osobne jazdím tretiu. Ani jedna nemala problém s prevodovkou alebo spojkou alebo zotrvačníkom. Všetky najazdili min 150t km, moje dve mali 160 a 200 keď išli na predaj.
Re: Výměna rozvodů
Tady si počti něco o M32.Nejsou jen v Insigniích.
https://www.opel-astra-h.cz/forum//view ... =45&t=6395
https://www.opel-astra-h.cz/forum//view ... =45&t=6395
Re: Výměna rozvodů
no keďže inde píšu, že max točivý moment pre túto prevodovku je 320Nm tak zrejme som sa s ňou nestretol, keďže 2.0CDTI 160k má nejakých 350Nm.