Najde se tu pár lidí co se zabývají diagnostikou, chtějí poradit či se zlepšit. Měl bych otázku, používám program PCMSCAN a trochu mne zaskočila při testování tato tabulka, kde skákali nesmyslná čísla viz min/max v přiložené fotografii.
Chtěl bych zjistit kde se dají vyčíst hodnoty korekcí jednotlivých vstřiků (pokud to jde v PCMSCAN).
Ohledně programu nemám žádný problém je rychlý a poměrně přehledný.
Moje Vectra 2.2 dti nevykazovala žádné chybové hlášky v paměti, motor má pravidelný chod, pouze zhasnutí motoru je cítit - zaklepe (nevím zda to přisuzovat nějakému čidlu či "zhasínací klapce").
Diagnostika 2.2 dti
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Diagnostika 2.2 dti
U systému s rotačním čerpadlem VP44 s PSG 5 a PSG 16 žádnou korekci jednotlivých vstřiků nenajdeš.Ani není možná,vše řídí čerpadlo.
Re: Diagnostika 2.2 dti
Děkuji. Ještě mám otázku ohledně grafu průběhu otáček,rychlosti a MAP. Otáčky nesmyslně lítali nahoru. Je možné vadné čidlo? Motor mi přijde že funguje normálně. Neví někdo kde je čidlo otáček na motoru 2.2 dti, dle mého úsudku předpokládám že je k němu přístup ze spoda.
Re: Diagnostika 2.2 dti
Já mám dojem, že hledáš bludy. Auto ti jede, jak tvrdíš, tak to neřeš.
K těm grafům, ne že bych se tím nezabýval, ale tohle , cos tu dal je prazvláštní.
MAP ti ve špičkách lítá vysoko pře 200, to je moc, no jsou to špičky, dejme tomu.
Co si mám ale myslet o zeleném průběhu, kdy ti auto podle stupnice zrychlí naprosto lineárně z nuly na 150 a zase dolů???
Červená ...otáčky přes 10tisíc???
Zkus si nastavit nějaké jiné rozlišení, tohle přece není možné na nafťáku 2,2DTi vidět.
Průběh váhy vzduchu taky musí chodit přes tisíc, rozsah máš do 700.
Vřele doporučuju mít na opla opcom, tam sice u té krabičky za pár korun nemůžeš čekat lineární logování, jde to ale nahrát a pak vyrobit reálné!!! grafy.
K problému podivného chcípání, můžeš mít problém ve ventilu, jestli máš snímač polohy škrtící klapky, pak bys v registru už měl chybu uloženou. Diagnostikou taky můžeš klapku otestovat.
2.2DTi prostě po vypnutí motoru musí okamžitě chcípnout bez klepání, škytání.
K těm grafům, ne že bych se tím nezabýval, ale tohle , cos tu dal je prazvláštní.
MAP ti ve špičkách lítá vysoko pře 200, to je moc, no jsou to špičky, dejme tomu.
Co si mám ale myslet o zeleném průběhu, kdy ti auto podle stupnice zrychlí naprosto lineárně z nuly na 150 a zase dolů???
Červená ...otáčky přes 10tisíc???
Zkus si nastavit nějaké jiné rozlišení, tohle přece není možné na nafťáku 2,2DTi vidět.
Průběh váhy vzduchu taky musí chodit přes tisíc, rozsah máš do 700.
Vřele doporučuju mít na opla opcom, tam sice u té krabičky za pár korun nemůžeš čekat lineární logování, jde to ale nahrát a pak vyrobit reálné!!! grafy.
K problému podivného chcípání, můžeš mít problém ve ventilu, jestli máš snímač polohy škrtící klapky, pak bys v registru už měl chybu uloženou. Diagnostikou taky můžeš klapku otestovat.
2.2DTi prostě po vypnutí motoru musí okamžitě chcípnout bez klepání, škytání.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)