Cukani motoru Vectra C 1.9 CDTI
Moderátor: Moderátoři
Re: Cukani motoru Vectra C 1.9 CDTI
Tak snad v servise by to vyčistili.. ale radši bych to zkontroloval, je to otázka půl hodinky, když to bude čistý - je tu návod když to tu projdeš. Je tam vidět i co čistit. Jsou tam 2 průchy - ty sem měl skoro celý zanesený, ale klapka nebyla tak hrozná.
Vectra 1.9 CDTi 2005 / CD 30 MP3 / bi-xenon / 17" Irmscher Spectra Sport Line / Irmscher křídlo a maska
- Reklama
- Ondrej Janicek
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 dub 2013, 13:29
Re: Cukani motoru Vectra C 1.9 CDTI
Ahoj,
přidám se z dotazem. U mé vectry mám problém s cuknutím okolo 2500 otáček při pozvolné akceleraci. Jakmile dám plnej tak nic.
Při cuknutí slyším odfouknutí.
Začalo to dělat od výměny turba.
Čeho jsem si všiml, byla drobná netěsnost ve spoji turba a egr, hned ten první spoj. Pač po nastartování, když je venku vlhkost, tak tam jsou vidět bublinky.
Snažil jsem se to utěsnit, ale plocha turba asi není perfektně rovná. Chci se tedy optat, zda je možnost použít nějaký tmel nebo měkké těsnění.
Je tam velký tlak? Díky
přidám se z dotazem. U mé vectry mám problém s cuknutím okolo 2500 otáček při pozvolné akceleraci. Jakmile dám plnej tak nic.
Při cuknutí slyším odfouknutí.
Začalo to dělat od výměny turba.
Čeho jsem si všiml, byla drobná netěsnost ve spoji turba a egr, hned ten první spoj. Pač po nastartování, když je venku vlhkost, tak tam jsou vidět bublinky.
Snažil jsem se to utěsnit, ale plocha turba asi není perfektně rovná. Chci se tedy optat, zda je možnost použít nějaký tmel nebo měkké těsnění.
Je tam velký tlak? Díky
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW (Z19DTH) -> 132kW (412Nm)