Kupujeme Oplíka

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi nového či ojetého vozu této značky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jenda21
Příspěvky: 22
Registrován: 24 črc 2013, 15:25

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Jenda21 »

Ahoj, pokud si dobře pamatuji tak tento motor se dával i do Vectry, měl ji známý. Jede to poměrně slušně, ale často se stává, že kolem 150 - 200 tis. km odejde čerpadlo (spálí se elektronická hlava). Tady jsem našel nějaké informace: http://www.tipcars.com/magazin-opel-vec ... t-483.html, je to sice Vectra, ale pokud se nepletu,tak motory jsou prakticky stejné konstrukce. Snad to pomůže.
Reklama
 

Uživatelský avatar
m.artty
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 pro 2008, 11:14
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od m.artty »

Traper: Zjisti si, jestli je již dělané čerpadlo nebo ne. Pokud není, počítej s tím že se může vysypat. Jak už bylo psáno, kontrola koroze (spodky dveří, prahy, zadní lemy a podběhy - pokud ti to dovolí, raději sundat plasty). Osobní zkušenost nemám, ale slyšel jsem, že je ten motor do Omegy docela slabý. Pokud Omegu v dieselu, volil bych starý 2,5 TD (96 kW) - mám ho a nemůžu si stěžovat, pouze by to chtělo delší převodoku - není to dálniční expres.
Opel Kadett GSi cabrio ---> Obrázek

Opel Astra 1,7 TD ---> Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Colommbo »

m.artty píše:...že je ten motor do Omegy docela slabý. Pokud Omegu v dieselu, volil bych starý 2,5 TD (96 kW)...
m.artty má pravdu. Jezdí to, o tom žádná, ale nijak nadšený nebudeš, k Omeze tak nějak patří šestivál, buď tento anebo ještě líp Y25DT 110kW... :oops:
W124 E320 R6 Coupé 1994
Traper
Příspěvky: 5
Registrován: 15 říj 2013, 19:10

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Traper »

Děkuji moc za všechny odpovědi a jak je čtu a snažím se si dohledávat, chtěl bych se zeptat jestli je opravdu to čerpadlo VP 44 od Bosche v oplu takový zmetek jak se o něm lidi někdy vyjadřují(samozřejmě se pozeptám na stav čerpadla a jestli bylo měněno)? Napadá ještě někoho nějaká kritická součástka co ráda chronicky odchází? Za každé takovéhle varování jsem vážně vděčný :) Taky bych se rád zeptal jestli jsou nějaké neduhy co se dají poznat už třeba na první zkušební jízdě?

Určitě veškerou elektrotechniku otestuji, ale zajímá mě, co dělat když zjistím, že je auto na těch určitých místech zrezlé, je to závažný problém(nebo svědčí o něčem hlubším na odchodu uvnitř), kvůli kterému bych raději auto neměl kupovat nebo pak jen stačí na to pamatovat a nechat to důkladně spravit?

Naštěstí to že to nebude sporťák neřeším, jen jestli "slabší" motor způsobuje pak výrazně zhoršené jízdní vlastnosti, to by byl problém.
Jenda21
Příspěvky: 22
Registrován: 24 črc 2013, 15:25

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Jenda21 »

Zdravím, ta VP44ka je někde v pohodě, někde zase ne. Tady: http://www.tipcars.com/magazin-jaky-die ... -1821.html jsem o něm našel nějaké informace (je to sice z Mondea, ale čerpadlo je tam stejné). Snad to někomu pomůže.
Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Miro »

co by jsme tu bez odkazáře Jendy21 dělali.... :lol:

VP44 je všude Nahovno ať Opel, Audi a tak
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Petr0000
Příspěvky: 1
Registrován: 09 lis 2014, 18:35

Zkušenosti Antara

Příspěvek od Petr0000 »

Ahoj, přemýšlím nad koupí Antary 2,2 (120kw nafta) předokolky. Prošel jsem snad celý internet a zkušeností moc nenašel. Myslíte, že budu mít zaručen bezproblémový provoz, nebo se raději poohlédnout po jiném modelu :-) Ročně najedu do 15 000 km, ale spíše delší trasy. Mám v plánu si auto nechat cca 8 let. Také by mě ještě zajímalo jak to vypadá cenově se servisem. Díky za info :-)
SamXM
Příspěvky: 3
Registrován: 20 led 2015, 23:25

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od SamXM »

Zdravím pánové....
Přemýšlím o koupi novějšího vozu. Dnes jezdím vozidlem značky Peugeot 406 2,0HDI a jsem s ním velmi spokojený. Nicméně je auto vyrobené v roce 2001 a na tachometru se blíží k cifře 217000 km. Proto se poohlížím po něčem novějším. Po dlouhém vybírání jsem si vyhlédl Opel Vectra C 1,9CDTi GTS.
V článcích i názorech převládají pozitiva, proto právě tento výběr.
Nicméně po hledání na stránkách s prodejem ojetym vozů mám pár otázek.
Jsou všechny 5-ti dveřové verze s výbavou GTS?
Popřípadě podle čeho vozidla rozlišovat.
A na co bych si měl v případě nákupu dávat největší pozor?

Díky za rady
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od Colommbo »

Jako "GTS" se obecně mohou označovat modely VeCe se splývavou zádí, opravdové GTS mají trochu jinak řešenu zadní nápravu a lepší jízdní vlastnosti ve srovnání se sedany nebo kombíky. VeCe je oproti předchozí VeBe už celkem hodně našlapaná elektronikou (CANbus, CIM modul apod.), ale volba to není špatná, italské motory 1.9cdti jsou poměrně spolehlivé. Pozor na motorizace vybavené manuálním šestikvaltem M32WR, u něhož při nájezdu kolem 170tis.km mohou začít problémy s některými ložisky v převodovce... :idea:
http://www.opel-infos.de/modelle/vectra_cgts.html
W124 E320 R6 Coupé 1994
SamXM
Příspěvky: 3
Registrován: 20 led 2015, 23:25

Re: Kupujeme Oplíka

Příspěvek od SamXM »

Jestli tomu správně rozumím označení GTS platí pro karoserii se splývavou zádí a v techničáku bude jako Typ uvedeno VeCe?
Převodovka M32WR se montovala do všech těchto vozidel nebo je toho víc druhů, popřípadě jak to poznat? Protože vozidla co jsem našel maji všechna šestikvalt a u Peugeota v techničáku nemůžu nic o převodovce najít :cry:
Jinak moc děkuju za rychlou reakci ;)
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Oplíka“