Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Moderátor: Moderátoři

vojtechr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 bře 2015, 13:39

Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od vojtechr »

Dobrý den, potřeboval bych poradit. Vlastním vůz opel vectra 2.0 16v 100kw v automatu a nechal sem vyměnit lambdu sondy. Po pár km, se rožla kontrolka motoru. Auto když šlápnu plyn na podlahu, neumí jak kdyby přeřadit, i např. jedu 130 šlápnu na podlahu a auto nepřeřadí hodí to do max otáček a nepřeřadí. Taky auto nejede víc jako 140 a je dost línější. Mohli by jste mi poradit, co jak řešit, nebo co to může být, jestli je to tá sonda? Díky za rady :?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od Colommbo »

vojtechr píše:...nechal sem vyměnit lambdu sondy...
Reklamovat špatně odvedenou práci...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od denny »

Diagnostika ?
Byla použita opravdu správná sonda?Tento motor a system Simtec 56.5 ma sondu planární.
Takže žádná universálka za litr,ale planárka za cca 4litry.
vojtechr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 bře 2015, 13:39

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od vojtechr »

Nevíme si vůbec rady, diagnostika ukazuje snímač otáček vačky, ale prý to může být a nemusí, stojí to 3000, na co by jste to viděli vy? Prostě auto jede do 130 potom už dál skoro neleze a když mu šlápnu do podlahy, neumí přeřadit začne škubat a držet nejvíc otáček. Ještě mě napadlo jestli by to mohla být váha vzduchu?
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od denny »

Snímač polohy vačky je nejčastější problém těchto systémů.
Jede ti to v nouzáku a vstřikování místo sekvenčně jde simultánně\skupinově\.
vojtechr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 bře 2015, 13:39

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od vojtechr »

No právě mi mechanik řekl, že když to ukázala diagnostika, tak by to mělo být ale říkal že to neví na 100% a ten díl stojí prý 3800 Kč. Takže sem se chtěl poradit zda to může dělat, nechce se mi vyhodit 3800 Kč jen tak :/

Něco takovýho mi ten mechanik ukazoval, v motoru se nevyznám je to ono? http://autodily.mjauto.cz/_imp/vdo/obr_ ... 90551Z.JPG
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od Colommbo »

Ano, na obrázku je skutečně snímač vačky.
W124 E320 R6 Coupé 1994
vojtechr
Příspěvky: 4
Registrován: 01 bře 2015, 13:39

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od vojtechr »

A můžu se zeptat, kde tenhle díl najdu v motoru a jak je těžká výměna?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od Colommbo »

Bude nejspíš u jednoho z (ozubených) kol vačkových hřídelí a výměna by složitá být neměla.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Opel vectra B 2.0 100kw 16v automat - problém výměna

Příspěvek od denny »

Je to mezi rozvodovými koly vaček.Sundáš kryt rozvodů a pak je to na jeden šroubek.Pokud máš ještě ten s hranatým konektorem,tak bys ho měl nahradit novou konstrukcí včetně kusu vedení.
Odkaz zde např VDO:
http://www.zbozi.cz/vyrobek/snimac-polo ... 554z-opel/
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“