zdravím,
k omě sem si pořídil i naftovou vectru B, ale na volnoběh při zahřátém motoru začala slabě problikávat kontrolka mazání
oleje je dost, čidlo je OK
můj dotaz je, kde najdu regulační ventil tlaku oleje a kde ho případně koupit?
kde najdu...
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: kde najdu...
Dělalo mi to to samé, nakonec bylo v háji čidlo. Stálo pár korun...
Re: kde najdu...
nepíšeš co máš za motor ale já měl totožný problém.. čidla jsem měl samozřejmě v pohodě.. stalo se mi to po několika prudších akceleracích (motor měl 205tis km).
Byly to ojniční ložiska nadměrně opotřebené .. naštěstí jsem to chytl zavčas (od prvního zablikání jsem dojel cca 20km domů) a tak mě to stálo jen výměnu oleje a zárověň výměnu ojníčních šálků přičemž jsem přetěsnil vanu
šálky stály 300kč . byly sériové (klikovka nebyla broušená a nic ji nebylo)
a ventil regulace tlaku oleje je zboku čerpadla (pod hl.řemenicí) pod jednou ze zátek. ale je pod ním poměrně silná pružina která dovolí ventilu otevřít se až při docela vysokém tlaku(upouští olej při vysokých otáčkách, kdy je vysoký tlak).. ten tvůj problém téměř určitě nezpůsobuje.
Byly to ojniční ložiska nadměrně opotřebené .. naštěstí jsem to chytl zavčas (od prvního zablikání jsem dojel cca 20km domů) a tak mě to stálo jen výměnu oleje a zárověň výměnu ojníčních šálků přičemž jsem přetěsnil vanu
šálky stály 300kč . byly sériové (klikovka nebyla broušená a nic ji nebylo)
a ventil regulace tlaku oleje je zboku čerpadla (pod hl.řemenicí) pod jednou ze zátek. ale je pod ním poměrně silná pružina která dovolí ventilu otevřít se až při docela vysokém tlaku(upouští olej při vysokých otáčkách, kdy je vysoký tlak).. ten tvůj problém téměř určitě nezpůsobuje.
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995