INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1812
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Colommbo »

Však já rozumím. Jen mi jaksi nějak nejde na rozum, co vypoví jízda po dálnici o ovladatelnosti auta při (velmi) vysokých rychlostech... ;)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Reklama
 

pc1660
Příspěvky: 4
Registrován: 14 kvě 2014, 06:21

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od pc1660 »

Přiznávám, že 200+ jde vyzkoušet jen na dálnici našich západních sousedů a na okruhu, ale tam jsem s Insignií nebyl. Jde o pocit z auto v této rychlosti, byť jen na dálnici :-) V současnosti jezdím také 245/45 R18 Conti. Mám Sport Tourer s flexride a osobně přepnutí do režimu Sport poznám snadno. Jiná je odezva motoru, ztuhne řízení i podvozek. Ten je pak na českých rozbitých okreskách v nízkých rychlostech až nepoužitelný. Ve vyšších je to už o něčem jiném. Přesto jsem s jeho chováním spokojen i v normálním nastavení a tak jsem si pro režim Sport, úpravu chování podvozku vypnul. Nechal jsem pouze upravenou odezvu motoru. Jsem moc rád za ten chip. 141 kW je přecijen znát i na zvuku motoru, takže si svou Insignii opravdu užívám a chci se na každou jízdu těšit a užít si jí. Leč ve městě a při častějším užití pro služební účeli, už to někdy není úplně možné :-) Co mě překvapuje je nabídka http://www.chipexpress.com/products/2329/. Přecejen mám pryč DPP, což se na výkonu také pozitivně podepsalo a tady nabízí "krabičku" za směšnou cenu s potenciálem až 220 HP. Až se mi tomu nechce úplně věřit. Máte s tímto úpravcem resp. s krabičkama někdo osobní zkušenost?
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Znamy, co delal 10 let u Oplu, ted jede soukromi, stara se mi o Insignii a take o auta v amater rally rika, ze ty italsky motory jedou na 60℅ vykonu. Navyseni o 20℅ je naprosto v pohode, tedy do 140-145kw ok.
Pokud jde uz o vetsi upravu, je treba jiz pocitat s upravou dalsich soucastek, aby to motor mel v klidu. O jake upravy jde, to jsem jiz neresil, protoze zas nechci hnat veci do extremu.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

"Krabičky" niekedy oficiálne vyrábal pre Opel aj Irmscher a dali sa kúpiť priamo u dealerov Opel.
Inak o "italských krabičkách" je počteníčko na stránkach u BSR.
Martyn
Příspěvky: 2
Registrován: 21 črc 2014, 16:42

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Martyn »

mystaken píše:TO : jb4

Takze .... zkousel jsem pres Vanoce a Silvestra na tom trochu najezdit a musim rict, ze je to nebe a dudy :-)
Postrehy laika :

1. motor zabira hned, zadna pulvterinova prodleva typu " jo, ne, mozna chce panicek ject, tak jdem na to "
2. nabeh do vykonu rychleji, je to "pocitove" citit, zadne placebo
3. snad nevjetsi zmena na dalnici pri zrychleni ze 140 na 180 ( tyto informace neplati pro policii a pokud ano, skutecnost je ciste nahodna :-)
to co mi drive trvalo tak 7 sekund je dnes pri 4k otackach cca za 5,5s a to uz je znat ( pocital jsem : jednadvacet, dvaadvacet, triadvacet :-)
4. snizeni spotreby ? asi ano ... na delsich trasach urcite o pul litru, coz je "NIC" ale minimalne pocit, ze se spotreba nezvedla s vykonem mentalne potesi.

5. autochip.eu : nevim zda doporucit nebo ne, prijel jsem ... prijemna slecna/pani , TV , moznost pripojeni na inet, prijemne kozene sedacky ..... pohoda ... takze asi ano :-)

TO : KASPI

Petre, je to mazec, diky za dotlaceni k chipovani, to auto je jinde .... :-)
Ted jeste doladit LPG a mam ho nadosmrti :-D
Ahoj tak jak ti jezdi turbo po chipu? Mas automat bo manual? Vse ok? Co to lpg, resil jsi? Diky za info:)
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

Tak čo som sa zo servisu Opel dozvedel je,že motory 2,0 CDTI 96 kW a 118 kW su identické-všetky dielce,len su inak naprogramované.
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

Sunman píše:Síce to tu umrelo, ale
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !

U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.

Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.
čo som po nete zistil,tak 30 tisícový interval nikto neodporuča,okrem Opelu. Až sa dostanem k výmene oleja,odošlem vzorku na analýzu,nájazd bude cca 20 tisíc,potom sem dám udaje rozboru. Nebude uplný,auto som kupil použité a tak odobratu vzorku nebudu moct porovnat s navým olejom.
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

Sunman píše:Ono to nie je také kritické ako mnohí píšu. Skôr než hmotnosť sú problém ťažké prevody a neskorý nástup turba (proste je to tak skonštruované) - 6-ka pri 100km/h je na hranici kedy začína turbo fungovať. Ale na druhej strane vidím na D1 v stúpaniach pri predbiehaní že problém držať tempo má hromada iných zvučných značiek.

osobne mám radšej tento motor (1.9CDTI bola na tom ešte lepšie) ktorý síce neťahá pod 1900ot ale potom až do maxima stále zrýchľuje podobne ako benzín.
pár rokov dozadu som mal 1.9PD od VW. Tam to síce šlo od 1500 ale tiež u 3500 bol koniec. Motor umieral a pri predbiehaní to bolo veľmi nemilé, človek mal až strach že niečo odišlo.

to bol šok oproti 2.0i16V v Astre ešte jedno auto predtým. Tá vedela na 2 pri 6600ot dať neuveriteľných 110km/h :)

chip je ale veľmi dobrá alternatíva k dani "z koní" na slovensku - radšej 1000E do čipu BSR z 110k na 190k ako 1500E na rozhadzovanie nášmu priemerovi.
s jedným turbom to skrátka nejde vyladit tak,aby bolo auto žihadlom pri všetkých otáčkach. Toto silne eliminuje 2.0 Biturbo ale tá technika je tam už šialene komplikovaná.
cimbik
Příspěvky: 27
Registrován: 11 kvě 2015, 16:19
Bydliště: Nová Ľubovňa, Slovakia

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od cimbik »

Cawte

Ked uz sme pri tom chiptuningu, rad by som sa chcel opytat na vas nazor. Mam Opel insigniu 2,8 V6 191 kw, najazdenych cca 137 000km a rozmyslal som, zeby som si ju este chipol. Oplati sa mi do toho ist? Nic tym nepokazim? Znesie to konstrukcia auta? Nebude trpiet prevodovka atd.? Viem, ze insignia OPC je postavena na takom istom agregate, a tusim, ze ma len ine brzdy - chladene brzdne dosticky. Ma niekto z vas taky agregat a dal ho chipovat? Vopred diky za vase komentare :)
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Ahoj
I u tak silného motoru to poznáš, pač Insignie je těžké auto a každý kůň a kousek krouťáku se hodí.
Pokud nepůjdeš na více jak 20% nahoru, nemáš se čeho bát. Brzdy má Insignie dobré, takže stačí i na navýšený výkon.

Vše výše popsané platí, že po změně budeš jezdit stále stejný styl jízdy a nezačneš "závodit", tam bych pak dal jen kvalitnější desky a brzdové kotouče.
Dal jsem u své Insignie vše Brembo a paráda. S origo se to nedá rovnat.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“