Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Moderátor: Moderátoři
Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Páni,potreboval by som radu. Počas jazdy (hlavne keď som v nižších stupňoch 3,4, keď je auto viacej v zábere) keď uvolním plynový pedál, počuť od motora klepnutie. Keď následne pridám taj je to už OK. Vždy to spraví keď uvolním plyn a nemusím pri tom ani preraďovať rýchlosť.
?????
?????
- Reklama
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Dvouhmota...? Kolik máš najeto, Ali...?
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
89.000km. Tiež ma to napadlo, ale na toľko km je to snáď troška zavčasu.
Podotýkam že to robí bez toho aby som stláčal spojku, takže spojka by mala byť stále v zábere.
Podotýkam že to robí bez toho aby som stláčal spojku, takže spojka by mala byť stále v zábere.
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Je to jen nápad, ale auto má najeto málo, tedy příčina klepnutí bude asi někde jinde...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
cítim to aj mierne na riadiacej páke. skúsim skontrolovať silenbloky na prevodovke a motore. nieje to kovový zvuk, a inak v kľude ide ticho bez trasenia. preto mám pochybnosti o možnom dvojhmoťáku
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Myslím, že kontrola uložení motoru a převodovky bude správná cesta.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Pri insignii povedat na nieco ze ma este malo najazdene je Klamanie sameho seba
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Zcela upřímně - naprosto souhlasím...!Eisy píše:Pri insignii povedat na nieco ze ma este malo najazdene je Klamanie sameho seba
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Ali tiež závisí ako si ho trápil. Pokiaľ jazdíš na 1500 otáčkach (tak ako to niektorí páni prudko doporučujú) tak dvojhmota je v keli po pár tisíc km.
Re: Insignia 2.0 118kW -klepnutie pri uvolneni plynu
Práve že ho nepodtáčam. Držím ho okolo 2000 hlavne pri nižších stupňoch. Samozrejme neviem ako jazdil predchodca z DE. Ten dvojhmoťák mi ale v servise vyvracajú, keby bol chytený bolo by to počuť inak, hlavne pri štarte a na volnobehu. Silenbloky sme ale dnes pozerali a nevypadá byť žiadny chytený.