diesel partic filter is full continued driving mandatory
Moderátor: Moderátoři
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Doporučuji něco si o DPF (nikoli PDF) přečíst. Pak by ti možná došlo přinejmenším to, že sajrajt zachycený ve filtru se stejně dostane (musí) ven, jenom v podobě mikročásteček, které sice narozdíl do tebou zmiňovaného hulení nafťáků nejsou vidět, ale jsou stejně nebezpečné, neřkuli ještě horší, protože jsou menší. Takže stejně nula od nuly pojde...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Reklama
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
vysokotlakové vstrekovanie má dnes každý diesel,takže všetky produkuju mikro častice,vrátane benzínu,kde sa to zatial nerieši. A čo sa DPF týka,každý si spieva svoju pesničku,lenže nikto nepredloží žiaden dokaz,že DPF nič z mikročastíc nezachytí a že diesel bez DPF je neškodný. články o DPF píšu odborníci z internetu,čo si prečítaju zopár mýtov a zhrnu to. Prečítal som x článkov o DPF,EGR a katalizátoroch ale ani jeden nepochádzal zo zdroja,ktorý by bol doveryhodný.
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: diesel partic filter is full continued driving mandatory
takto vyzerá zmiešavač v sacom potrubí recirkulácie výfukových spalín po 147 tisíc km-a podobne vyzerá i sacie potrubie. Predpokladám,že dovodom ukladania bordelu su olejové výpary z odvetrania klukovej skryne. Pri výstupe od EGR je na potrubí len slabá vrstva sádzí http://ulozto.sk/m/brembo-sv/obrazky