Ktory motor pre Insigniu ?
Moderátor: Moderátoři
Ktory motor pre Insigniu ?
Ahojte,
chcel som sa len spytat, ktory benzinovy a dieslovy motor je najlepsi pre Insigniu ? Ktore motory sa najcastejsie kazia a naopak, ktore su najspolahlivejsie ? Uvazujem o nejakej 2-3 rocnej Insignii, tak zistujem, ake ma kto skusenosti.
Dik moc za info,
gerco
chcel som sa len spytat, ktory benzinovy a dieslovy motor je najlepsi pre Insigniu ? Ktore motory sa najcastejsie kazia a naopak, ktore su najspolahlivejsie ? Uvazujem o nejakej 2-3 rocnej Insignii, tak zistujem, ake ma kto skusenosti.
Dik moc za info,
gerco
Opel Astra H GTC, 1.6 16V Z16XEP, r.v.2006
Projekty: www.BOKOVKA.sk a www.NAUCMA.sk
Projekty: www.BOKOVKA.sk a www.NAUCMA.sk
- Reklama
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
1/ benzíny nepoznám.
2/ diesel je len jeden - dvojliter. 110/130/160k je podľa všetkých kde som sa informoval len upravený v sw. Takže kazivosť/nekazivosť je úplne rovnaká u všetkých troch verzií
3/ pre normálne vozenie v Insignii je 130k málo. Je to blbá voľba aj keď jazdíš defenzívne - spotreba u 130k je vyššia ako 160k motora. Čo by som videl ako "kazivejšie", bude zotrvačník u 160k, pretože motor umožňuje jazdiť v nižších otáčkach, kde to zotrvačník nemá rád. Treba si na to dávať pozor a nejazdiť príliš pod 2000ot/m
4/ kazivosť/nekazivosť - tu a na sk fore je niekoľko zadretých dieslov, všetky dovezené z talianska. Osobne som nikdy nepočul o zadretej kľukovke mimo tieto prípady a to mne a kolegom prešlo rukami dosť oplov a najazdené kilometre počítam skutočne v milionoch.
Pre kúpu by som osobne volil posledné verzie spred faceliftu (MY2012)- najodladenejší sw, lepšie svetlá, celkove dobre vyladené auto. Navyše je možnosť do MY12 použiť napr. chip od BSR, t.j. ak zoženieš za lepšiu cenu 130k diesel, možno dostať z neho 192k. u nových insignií to nejde...
Pozor Cosmo neznamená vždy najkomfortnejšiu výbavu. Osobne by som pozeral radšej verziu sport - lepšie brzdy, podvozok, sedadlá.
U infotainment ak máš možnosť voľby medzi rôznymi, radšej vyššiu verziu - dáva nielen komfort displeja ale zároveň od jeho úrovne je tiež umožnené nastavenie rôznych opcií v menu, včítane napr. slovenčiny. Navigácia je však len pre frajerinu, praktické využitie vzhľadom na "(ne)aktualizáciu" máp je k ničomu.
2/ diesel je len jeden - dvojliter. 110/130/160k je podľa všetkých kde som sa informoval len upravený v sw. Takže kazivosť/nekazivosť je úplne rovnaká u všetkých troch verzií
3/ pre normálne vozenie v Insignii je 130k málo. Je to blbá voľba aj keď jazdíš defenzívne - spotreba u 130k je vyššia ako 160k motora. Čo by som videl ako "kazivejšie", bude zotrvačník u 160k, pretože motor umožňuje jazdiť v nižších otáčkach, kde to zotrvačník nemá rád. Treba si na to dávať pozor a nejazdiť príliš pod 2000ot/m
4/ kazivosť/nekazivosť - tu a na sk fore je niekoľko zadretých dieslov, všetky dovezené z talianska. Osobne som nikdy nepočul o zadretej kľukovke mimo tieto prípady a to mne a kolegom prešlo rukami dosť oplov a najazdené kilometre počítam skutočne v milionoch.
Pre kúpu by som osobne volil posledné verzie spred faceliftu (MY2012)- najodladenejší sw, lepšie svetlá, celkove dobre vyladené auto. Navyše je možnosť do MY12 použiť napr. chip od BSR, t.j. ak zoženieš za lepšiu cenu 130k diesel, možno dostať z neho 192k. u nových insignií to nejde...
Pozor Cosmo neznamená vždy najkomfortnejšiu výbavu. Osobne by som pozeral radšej verziu sport - lepšie brzdy, podvozok, sedadlá.
U infotainment ak máš možnosť voľby medzi rôznymi, radšej vyššiu verziu - dáva nielen komfort displeja ale zároveň od jeho úrovne je tiež umožnené nastavenie rôznych opcií v menu, včítane napr. slovenčiny. Navigácia je však len pre frajerinu, praktické využitie vzhľadom na "(ne)aktualizáciu" máp je k ničomu.
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
Mam 2.0 Turbo 162 kW. Uzasny zatah, agilni. Také uzasna spotřeba (bohužel). Podle servisu spolehlivy motor. Jen dochlazovat turbo.. Insignia je previt na elektriku. Zije si vlastním životem.
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
čo konkrétne si žije svojim životom v tvojej Insignii? Nikdy žiadny problém s elektrikou...
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
Obcas vyskoci nejaka chybova hlaska. Diagnostika nehlasi ani sporadicke chyby. Proste vlastni zivot.
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
Dakujem moc za odpoved Sunman, urcite pomoze!
Inak chipnut sa da len 130k motor ? Ten 110k sa neda ? A vsetky tieto 3 motory vravis trpia na ten zotrvacnik ?
Inak chipnut sa da len 130k motor ? Ten 110k sa neda ? A vsetky tieto 3 motory vravis trpia na ten zotrvacnik ?
Opel Astra H GTC, 1.6 16V Z16XEP, r.v.2006
Projekty: www.BOKOVKA.sk a www.NAUCMA.sk
Projekty: www.BOKOVKA.sk a www.NAUCMA.sk
Ktory motor pre Insigniu ?
Aj 110 sa da ... Netrpia ak ich vodic netrapi ...
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
110, 130 aj 160k sa u onej firmy čipujú na rovnakých ca 190k.
o 110k som nepísal, pretože tieto motory sa dávli len do najzákladnejšej verzie bez akejkoľvek výbavy navyše. Otázne je čo hľadáš. Sport a Cosmo mali na výber len 130 a 160k.
zotrvačník trpí pri nízkych otáčkach u každého auta. Čím väčší krútiaci moment, tým viac je namáhaný. Teda 160k motor viac než 130k. Pri načipovaní to bude ešte výraznejšie.
Raz ten zotrvačník bude treba určite vymeniť, je otázkou kedy - v rozmedzí od 80000km pri jazdách na nízke otáčky do 250000 pri jazdách s obmedzením jazdy na otáčkach pod 1800
o 110k som nepísal, pretože tieto motory sa dávli len do najzákladnejšej verzie bez akejkoľvek výbavy navyše. Otázne je čo hľadáš. Sport a Cosmo mali na výber len 130 a 160k.
zotrvačník trpí pri nízkych otáčkach u každého auta. Čím väčší krútiaci moment, tým viac je namáhaný. Teda 160k motor viac než 130k. Pri načipovaní to bude ešte výraznejšie.
Raz ten zotrvačník bude treba určite vymeniť, je otázkou kedy - v rozmedzí od 80000km pri jazdách na nízke otáčky do 250000 pri jazdách s obmedzením jazdy na otáčkach pod 1800
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
2,0 diesel je už ale i biturbo 140 a 142 kW. A to je koncepčne absolutne iný motor,ako 2,0 CDTI. Tie 2,0 biturbá su skvelé,ale na predaj-to je ozajstná rarita za nemalý peniaz. Najosvedčenejšie agregáty su 2,0 I turbo-benzín,2,0 CDTI, 2,0 biturbo a 2,8 benzín turbo-spotreba žial taká uchvatná nie je. U Insignie by som pod 96 kW určite nešiel,na normálne používanie postačí i 96 kW,asfalt to síce netrhá,no stále ide daleko lepšie,ako Fobia.
Re: Ktory motor pre Insigniu ?
Ahoj mam insigniu 160k 4x4. R.v 2012
Pri nastartovani auta mi nieco od motora vydava prerusovany zvuk. Iba ked je studeny motor ked sa zohreje uz nie. Je to dost pocut a znervoznuje ma to. Viete mi niekto nieco na to povedat.
A dalsia vec kurenie ide az nad 25 stupnov. Do 25 fuka studeny vzduch...
Pri nastartovani auta mi nieco od motora vydava prerusovany zvuk. Iba ked je studeny motor ked sa zohreje uz nie. Je to dost pocut a znervoznuje ma to. Viete mi niekto nieco na to povedat.
A dalsia vec kurenie ide az nad 25 stupnov. Do 25 fuka studeny vzduch...