Termostat 1.9 CDTI
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Termostat 1.9 CDTI
Presne tak, tam pomuze jen kus za kus
VECTRA C CARAVAN r.v. 2006, Z19DTH 110kw, CD70navi
Re: Termostat 1.9 CDTI
http://euroautodily.cz/index.php?page=i ... 36988G1.33
co na to říkáte?.. nebo se radši vyplatí připlatit za wahler?
co na to říkáte?.. nebo se radši vyplatí připlatit za wahler?
- jirkatravna
- Příspěvky: 17
- Registrován: 31 led 2009, 20:12
- Bydliště: Javorník
Re: Termostat 1.9 CDTI
Zdravím,
asi před 14ti dny jsem si koupil Vectru C 1,9 CDTi 88 Kw.
Když jsem si ji vez domů tak jsem si myslel že nefunguje budík teploty, pak se ale někdy teplota nenápadně zvedla asi na 75-87 a při jízdě po rovině nebo z kopce budík zase klesnul až dolů. Takže 70 °C ???
Hned jsem objednal nový termostat Wahler(cena 1200Kč).
Auto jsem rozdělal a trápil se na tom asi 6 hodin protože je třeba u tohoto motoru povolit i ten element co je po termostatem. Pak jsem měl veliké problémy abych ho zas nasadil zpět protože mi nešli nasadit ty svorky co ho drží. Nakonec se to ale podařilo. Opravdu dost hrozná práce.
Nový termostat mě ale moc nepotěšil. Auto se zahřívá hrozně dlouho, teplota pak vystoupá asi na 85max a při volné jízdě stejně zase klesne až skoro k 75.
Myslel jsem si že teplota bude stálá a zahřeje se rychleji. Je toto u Vecter fakt normální ???????
Předtím jsem měl vždy benzínové auta a na takové kolísání nejsem zvyklý.
asi před 14ti dny jsem si koupil Vectru C 1,9 CDTi 88 Kw.
Když jsem si ji vez domů tak jsem si myslel že nefunguje budík teploty, pak se ale někdy teplota nenápadně zvedla asi na 75-87 a při jízdě po rovině nebo z kopce budík zase klesnul až dolů. Takže 70 °C ???
Hned jsem objednal nový termostat Wahler(cena 1200Kč).
Auto jsem rozdělal a trápil se na tom asi 6 hodin protože je třeba u tohoto motoru povolit i ten element co je po termostatem. Pak jsem měl veliké problémy abych ho zas nasadil zpět protože mi nešli nasadit ty svorky co ho drží. Nakonec se to ale podařilo. Opravdu dost hrozná práce.
Nový termostat mě ale moc nepotěšil. Auto se zahřívá hrozně dlouho, teplota pak vystoupá asi na 85max a při volné jízdě stejně zase klesne až skoro k 75.
Myslel jsem si že teplota bude stálá a zahřeje se rychleji. Je toto u Vecter fakt normální ???????
Předtím jsem měl vždy benzínové auta a na takové kolísání nejsem zvyklý.
Opel Vectra C 1.9 CDTi 88Kw, Tmavě modrá metalíza
Re: Termostat 1.9 CDTI
Ahoj,
když jsem koupil VeCe mel jsem to samy. Pomale ohrivani a při nizke zatezi teplota dolu. Takze sel taky novy termostat (Wahler) a od te doby pokoj. Za jizdy to nikdy nejde pod 84st. Mam sice 110kW verzi, takze motor je az na hlavu celkem identicky a termostat je jiste stejny.
Pokud mas face-lift verzi s grafickym displayed (GID/CID), muzes teplotu chladici kapaliny sledovat v servisnim menu. Podrz tlacitko Settings cca 5sec. az to pipne a pak tlačítkem BC muzes listovat v servisnim menu. Mam dojem, ze teploty jsou strana 4 (Coolant-temp).
U před face-lift verze to slo obdobne, ale jen s nekterymi radii.
Pokud to v menu uvidíš, ze to pada pod 80st. tak je asi ten novy termostat spatny a nezbyde ti nic jiného nez se ještě jednou potrápit.
OnMi
když jsem koupil VeCe mel jsem to samy. Pomale ohrivani a při nizke zatezi teplota dolu. Takze sel taky novy termostat (Wahler) a od te doby pokoj. Za jizdy to nikdy nejde pod 84st. Mam sice 110kW verzi, takze motor je az na hlavu celkem identicky a termostat je jiste stejny.
Pokud mas face-lift verzi s grafickym displayed (GID/CID), muzes teplotu chladici kapaliny sledovat v servisnim menu. Podrz tlacitko Settings cca 5sec. az to pipne a pak tlačítkem BC muzes listovat v servisnim menu. Mam dojem, ze teploty jsou strana 4 (Coolant-temp).
U před face-lift verze to slo obdobne, ale jen s nekterymi radii.
Pokud to v menu uvidíš, ze to pada pod 80st. tak je asi ten novy termostat spatny a nezbyde ti nic jiného nez se ještě jednou potrápit.
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Termostat 1.9 CDTI
Nevíte někdo jaký je závit na odvzdušňovacím šroubu v té hliníkové trubce na výfukovými svody? Ten černý na plochý šroubovák.
Netěsní mi to pod šroubem a teče tam kapalina. Chci tam dát jiný šroub s těsněním.
Díky
Netěsní mi to pod šroubem a teče tam kapalina. Chci tam dát jiný šroub s těsněním.
Díky
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW (Z19DTH) -> 132kW (412Nm)
Re: Termostat 1.9 CDTI
Taky mi to tam teklo a tak už tam mam normalni kovovy sroub na imbus s medenym tesnenim. Mam dojem, ze je to M6 s normalnim stoupanim.
OnMi
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Termostat 1.9 CDTI
Zkusil jsem ho trošku dotáhnout a zdá se, že už to neteče přes šroub, ale mezi tou trubkou a tím vsazeným kusem se závitem. Pokud to je hliník, tak bych zkusil pájkou a cínem obletovat celý ten kus a uvidíme.OnMi píše:Taky mi to tam teklo a tak už tam mam normalni kovovy sroub na imbus s medenym tesnenim. Mam dojem, ze je to M6 s normalnim stoupanim.
OnMi
Když se vypaluje dpf, tak to je šílený smrad i v kabině, jak to kape na kryt svodů.
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW (Z19DTH) -> 132kW (412Nm)